Bosko001 je napisal/-a:Zdravo!
Ja, nisem bil dost natančen. Avto je letnik 94, 1.1i MM monobrizg. Avto je redno sevisiran, filter zraka in bencina, antifriz ter svečke sem menjal 8kkm nazaj, olje in filter pa prejšni mesec. Jermen bi blo treba menjat čez 12kkm, tako da bi blo možno, da je preskočil. Vode ne zmankuje, greje normalno (kazalec se giblje med 80 in 95'C), kabli so OK. Poraba olja je 1l na 10kkm. Grem zdajle preverit jermen, če je to ok, bom pa začel prestavljat dele iz kolegovega na svojga. (njegov je neregistriran in ima baje še vse razen MAPa. Ni pa rečeno, da so vsi deli tudi OK.
Javim!
L.p.
... MAP-a nima verjetno si mislil na tisto črno škatlico na razdelilcu - elektronika ali tranzistor vžiga.
... probaj pogledat ali je avto še z razdelilno kapo na odmični pa če mu dela stikalo/senzor za vrtljaje, ki je montiran notri v razdelilcu - če je motor od kolega pri roki popusti tista dva vijaka ki sta gor na razdelilcu
še prej si označi kje je bila kapa pa na tvojem tudi in daj v isto pozicijo kot je na drugem motorju ( zmeri od enega vijaka do točke ki si jo zarisal na ohišje pa na motorju tudi ! ) ... to je rado hodilo na prvih serijah .
Pol drugo kar bi tudi lahko bilo je, da ti je šla
sonda lambda - probaj zamenjat lambdo z tisto od kolegovega motorja če je kaj razlike ali si sposodi od nekoga dobro da sprobaš. ( po moje je sonda )
Jermen ti je šel težko - razen če si ga sam menjal pa premalo zategnil napenjalec ali pa ti ruži ko voziš ker tvoj avto dosti stoji na vlagi in bolj poredko vozi pa ga je vlaga zaribala ... drugače skoraj nemogoče da bi šel ...
Preglej še enkrat kable svečke in če ima dobre kontakte na elektroniki ter mase na karoserijo ( predrkaj vse priklope konektorje in jih pošpricaj z WD-jem ) ... tudi vžigalna tuljava mogoče zafrkava pa kdaj iskre ne da, ker je že slaba .
.. poglej tudi ključavnico za vžig, da ni tam kaj zakurjeno na kontaktih ... za kose si poglej na forum citroenar.com
LP M.
kinkyllama & Yoni fun club ...