Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
King_M
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:38 am

Volan trd v desno, v levo mehek

Napisal/-a King_M Pe mar 12, 2010 12:54 pm

Pozdravljeni,
imam problem na Fiat Ducato 2,8 JTD, letnik 2005. Volan je namreč povsem mehak v levo, medtem ko je v desno trd. Ko ga namotam v desno se ves čas sliši servo pumpa, medtem ko je pri motanju v levo neslišna. To se dogaja že od julija 2009, ko je bila predelana volanska letev, da je vrtenje volana omehčano (sem namreč invalid).

Po tej predelavi je po parih km spustil semering na servo-pumpi, zato je bilo to še enkrat pregledano in narejeno vse kot mora bit. Samo ves čas je v desno trd.

Obenem se tudi sliši pokanje ob obračanju v desno, za kar naj bi bil kriv desni ležaj končnika pri prednjem kolesu - to je bilo popravljeno prejšnji teden, a je stanje volana enako, samo pokanja ni. Poleg tega se zadnje 2-3 mesece pojavlja občasno tudi tresenje vozila med vožnjo, stisnem zavoro malo bolj močno, nato je par 100 km spet vse OK. Posledično (verjetno??) se mi tudi odvijata prednji kolesi.

Zanimivo pa je, da ko sem mel prednji desni ležaj končnika povsem fuč, je bil volan enako mehek v obe smeri.

V čem bi še lahko bla težava?? oops
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe mar 12, 2010 11:30 pm

kolesa se ne smejo odvijat tudi če skos trese! če so na kombiju alu platišča, mogoče vijaki niso tapravi.
Zanima me, ali je v desno volan trd kot da je brez serva ali kot je serijsko ojačan. Čeprav je že serijsko dokaj mehek volan. Ko je volan v skrajni desni točki se servo pumpa kaj sliši al nič?
Kaj pa so delali pri predelavi? dali manjšo jermenico na servo pumpo, ali so odpirali volansko letev in naredili volan bolj posreden?
LP Rok
 
Uporabniški avatar
King_M
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:38 am

Napisal/-a King_M So mar 13, 2010 10:59 am

V desno je volan tudi malenkost mehkejši kot serijsko, ampak precej trši kot v levo. Ko navijem do konca v desno se malenkost sliši pumpa, tud pod nogam se čuti pritisk oz. pretok olja, obenem pa se zunaj avta sliši, kot da bi nekje porinlo ven luft. Podobno kot pri tovornjakih.
Sem tud zelo pozoren in se mi tista središčna točka volana (od tam naprej ko se začne bolj trd v desno) rahlo spreminja. Če je križišče v desno, in volan precej zavijem v desno, je potem recimo cca. 100m mehkejši 1/4 obrata v desno in se šele nato občuti trdota. Če pa predhodno volan navijem v levo, se trdota začuti že malenkost pred središčnim položajem volana. Tako da če bi ga takrat spustil, bi se za 1/5 vrtljaja sam zavrtel v levo (v mehkejši del).
Pri predelavi so predelali volansko letev.

Kolesa se odvijajo poleti in pozimi. Se pravi na alu platiščih in sedaj na originalnih, železnih platiščih.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So mar 13, 2010 2:26 pm

Mogoče je samo zrak prišel v sistem, lahko pa je kaj drugega.tole je vrjetno najbolje peljat tja kjer so predelali, ker edino oni vejo kaj točno so delali. Vsak drug bo porabil preveč časa, da vidi prvo kaj vse so predelali. Vsaj kolk sem mel sam možnost videt raznorazne naknadne predelave. Poleg tega so jumper/boxer/ducato prave sestavljanke in vsake tolk časa prideš na kakega, ki ima kako stvar drugačno kot bi moral met glede na letnik in motor.

Glede odvijanja koles: na kolk Nm pa jih zategujete? Zimska, jeklena bi mogla bit 16 colska in pri teh je večkrat problem, da zapeče vijake in platišče na pesto(tudi če jih namažeš pred montažo). Ko bo naslednjič treslo, se zapelji do amzs in povej da imaš težave s tresenjem in da se ga rešiš z zaviranjem. Vprašaj če ti lahko pogledajo na kanalu ali ima luft kaj na podovzju ali pa če je na zavorah kaj. Sicer nevem kak je pri vas, vendra v našem koncu ti pogleda, če nima gužve.
LP Rok
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov