Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

tesnilo glave pri škodi favorit

Napisal/-a piagolo Ne mar 14, 2010 8:43 am

"Prepihalo" mi je tesnilo (verjetno) in mi kompresija uhaja v hladilni sistem, hkrati pa tudi dobesedno golta vodo. Ker avto ni več registriran, uporabljam ga le nekajkrat na leto za eno zelooo zahtevno slabo cesto ga nekako ne mislim še dat na odpad.
Zmima me ali je vredno opraviti menjavo tesnila, kaj vse je poleg njega treba obnoviti (če je nujno) in ali bi se dejanja lahko lotil sam (kot laik) kar na terenu.
903cc
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 14, 2010 10:16 am

Na terenu boš verjetno težje menjal tesnilo glave pri motorju :)

Drgač pa če avto ni več registriran in ga uporabljaš samo tako tako potem verjetno tud preveč ziher ne rabi bit. Torej razdereš motor, daš glavo poravnat in sestaviš skupaj nazajz novim tesnilom. In vodna pumpa in jermeni bodo zdržali , če so le do sedaj dobri.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne mar 14, 2010 12:17 pm

Tovrstni avto ne prenese te investicije. Cenejši je renta-car za par prevozov, kot pa vložek v j***a.
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Ne mar 14, 2010 3:03 pm

joztom je napisal/-a:Tovrstni avto ne prenese te investicije. Cenejši je renta-car za par prevozov, kot pa vložek v j***a.

Rentat za tako kolovozno pot ni "higiensko".
Tole starino verjetno lahko spravim v ponovno delovanje zgolj s samim tesnilom, ki stane tistih nekaj €. Samo delo recimo opravim sam neprofesionalno. Saj kake večje materialne škode ne morem narediti.

lisko je napisal/-a:Na terenu boš verjetno težje menjal tesnilo glave pri motorju :)

Drgač pa če avto ni več registriran in ga uporabljaš samo tako tako potem verjetno tud preveč ziher ne rabi bit. Torej razdereš motor, daš glavo poravnat in sestaviš skupaj nazajz novim tesnilom. In vodna pumpa in jermeni bodo zdržali , če so le do sedaj dobri.

Klinasti jermen in veriga sta "nova". Vodna črpalka je hmm? Glava je morda zvita ali pa tudi ne preveč. Pred nekaj 10kkm se mi je razdrobil jermen na AC. Motor je nekoliko kuhal. Nato sem zamenjal zgolj jermen in je služilo do sedaj. V tem času vode ni "kuril".
903cc
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 14, 2010 3:18 pm

piagolo je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Na terenu boš verjetno težje menjal tesnilo glave pri motorju :)

Drgač pa če avto ni več registriran in ga uporabljaš samo tako tako potem verjetno tud preveč ziher ne rabi bit. Torej razdereš motor, daš glavo poravnat in sestaviš skupaj nazajz novim tesnilom. In vodna pumpa in jermeni bodo zdržali , če so le do sedaj dobri.

Klinasti jermen in veriga sta "nova". Vodna črpalka je hmm? Glava je morda zvita ali pa tudi ne preveč. Pred nekaj 10kkm se mi je razdrobil jermen na AC. Motor je nekoliko kuhal. Nato sem zamenjal zgolj jermen in je služilo do sedaj. V tem času vode ni "kuril".


No potem menjaj samo tesnilo....pred časem sem jaz na R5 1.1 motorju menjal samo tesnilo , ker ga je prebilo....Niti glave nisem dal poravnat ker je bil četrti avto pri hiši...Potem ga je za ceno dveh platojev piva kupila ena ženska in ga uporabljala skoraj enako kot ti več kot eno leto .....sedaj se ta ista petka baje že eno leto vozi po bosni....Tako da včasih je kao neprofesionalno opravljeno delo lahko celo bolše od komplet kompliciranja okrog znanja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne mar 14, 2010 5:33 pm

Doma se mi je dve leti 'valjala' 136 glava, poravnana. Sem pop... odstranil ventile in vse kar ni ALU ter prodal kot surovino.

Če bi jo še imel, bi ti jo šenakal.

Če je ornk kriva glava, jo vseeno daj poglihat, pa novo dihtngi in to je to. Rabiš še podatek o zategnjenosti šraufov na glavi, atifriz, olje in filter. Za 50€ imaš ves material in ravno glavo.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Ne mar 14, 2010 6:43 pm

Agitator: bolj me misel napeljuje, da bi zgolj odvijačil glavo vtaknil tesnilo (morda celo debelejše) in privijačil nazaj. Dolil teločine in užgi.
Ne računam na neko dolgoročno uporabo. Tudi v parih letih bo, če bo vse ostalo zdržalo avto prevozil vsega 100 ali max 200 km.
903cc
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Ne mar 14, 2010 7:07 pm

potem pa res nimaš kaj druzga narest, kot menjat tesnilo.
pa to nared čimprej, sevede morš pa tut dobro očistit vse ker se je voda in olje mešalo.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Ne mar 14, 2010 7:35 pm

Ampak zanimivo, da voda v ekspanzijski ni bila onesnažena z oljem.
Zgolj brbota in iz izpuha prihaja bela dimna zavesa.
903cc
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne mar 14, 2010 9:41 pm

zato ker prebije tesnilo med vodnimi kanali ki obdajajo valj in med samim valjem :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo To mar 16, 2010 9:13 pm

Zdaj pa še prosim za postopek zamenjave tesnila.
Bo šlo?
903cc
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer To mar 16, 2010 10:52 pm

Ne splača se ti to delat. Kupiš eno rabljen motor in vstaviš notri. Ali pa to prodaš za dele...pa nekaj drugega kupiš za par eurov.

Drugač imam pa tud jst eno favoritko zdaj v prodaji (celo ali za dele) če te zanima...
Lp
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 16, 2010 10:55 pm

SpunkyRacer je napisal/-a:Ne splača se ti to delat. Kupiš eno rabljen motor in vstaviš notri. Ali pa to prodaš za dele...pa nekaj drugega kupiš za par eurov.

Drugač imam pa tud jst eno favoritko zdaj v prodaji (celo ali za dele) če te zanima...
Lp


Lej splača al ine je relativno.....jaz sem na petki nardil malo generalko ( menjava tesnila na glavi in ostala tesnila, jermen in šponar ter tefloni) za reci piši 80 evrov.....
Če bi menjal samo tesnilo bi me prišlo 50 evrov....20 tesnilo 20 olje in 10 antifriz.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo To mar 16, 2010 10:59 pm

Tesnilo stane cca 13 €. Če kupim ceneno olje in dva litra antifriza me skupaj z materialom pride 50€.
Dela se morda polotim tudi sam. Več kot zgrešit ne morem. Zato bi rabil vsaj vrstni red odvijanja/privijanja vijakov.
903cc
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To mar 16, 2010 11:12 pm

najprej spust vn olje pa vodo ki je v motorju.
zacnes odvijat na sredini glave pa gres levo desno proti robu.
odvijas cisto po malo da se ne skrivi glava(se bolj)
mores se prj dat motor v fazo,da poj k bos dajal gor ketno da bo lazje.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr mar 17, 2010 7:38 am

Obvezno je spihat luknje od vijakov v bloku pred sestavo. Če je simetrična dihtunga pazi na oznako TOP. Če snemaš izpušni kolektor, se uporabi za te vijake bakrena mast.
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Sr mar 17, 2010 10:16 am

Verjetno bi že za kakšnih 100 € znal dobiti kje kakšno v voznem stanju, ali pa recimo 5-ko. ker na 100€ stroškov si pri takšnem popravilu kar hitro, pa čeprav je avto takorekoč star in nič vreden...

moja znanka je nedolgo nazaj dala na odpad redno servisirano,garažirano, povsem delujočo favoritko, ker so pač kupili nov avto...
**classic power-original power!**
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov