Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Uporabniški avatar
piagolo
Novinec

Kraj: LJ

tesnilo glave pri škodi favorit

Napisal/-a piagolo Ne mar 14, 2010 8:43 am

"Prepihalo" mi je tesnilo (verjetno) in mi kompresija uhaja v hladilni sistem, hkrati pa tudi dobesedno golta vodo. Ker avto ni več registriran, uporabljam ga le nekajkrat na leto za eno zelooo zahtevno slabo cesto ga nekako ne mislim še dat na odpad.
Zmima me ali je vredno opraviti menjavo tesnila, kaj vse je poleg njega treba obnoviti (če je nujno) in ali bi se dejanja lahko lotil sam (kot laik) kar na terenu.
903cc

Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma

Napisal/-a lisko Ne mar 14, 2010 10:16 am

Na terenu boš verjetno težje menjal tesnilo glave pri motorju :)

Drgač pa če avto ni več registriran in ga uporabljaš samo tako tako potem verjetno tud preveč ziher ne rabi bit. Torej razdereš motor, daš glavo poravnat in sestaviš skupaj nazajz novim tesnilom. In vodna pumpa in jermeni bodo zdržali , če so le do sedaj dobri.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)

Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma

Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne mar 14, 2010 12:17 pm

Tovrstni avto ne prenese te investicije. Cenejši je renta-car za par prevozov, kot pa vložek v j***a.

Uporabniški avatar
piagolo
Novinec

Napisal/-a piagolo Ne mar 14, 2010 3:03 pm

joztom je napisal/-a:Tovrstni avto ne prenese te investicije. Cenejši je renta-car za par prevozov, kot pa vložek v j***a.

Rentat za tako kolovozno pot ni "higiensko".
Tole starino verjetno lahko spravim v ponovno delovanje zgolj s samim tesnilom, ki stane tistih nekaj €. Samo delo recimo opravim sam neprofesionalno. Saj kake večje materialne škode ne morem narediti.

lisko je napisal/-a:Na terenu boš verjetno težje menjal tesnilo glave pri motorju :)