Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

glasnejši motor po zamenjavi zobatega jermena

Napisal/-a modrina Ne mar 21, 2010 7:16 pm

Pozdravljeni
Imam vprašanje za strokovnjake oziroma poznavalce teh motorjev.
Gre za golf 2 z diselskim motorjem, kjer je bil zamenjan zobati jermen s šponarjem. Zanima me zakaj je motor po menjavi velko bolj glasen kot je bil pred menjavo.Glasnost motorja se zelo poveča, ko se dodaja plin. Če med vožnjo stisneš sklopko je okej.
Hvala za korektne odgovore!
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: glasnejši motor po zamenjavi zobatega jermena

Napisal/-a WMB Ne mar 21, 2010 7:31 pm

modrina je napisal/-a:Pozdravljeni
Imam vprašanje za strokovnjake oziroma poznavalce teh motorjev.
Gre za golf 2 z diselskim motorjem, kjer je bil zamenjan zobati jermen s šponarjem. Zanima me zakaj je motor po menjavi velko bolj glasen kot je bil pred menjavo.Glasnost motorja se zelo poveča, ko se dodaja plin. Če med vožnjo stisneš sklopko je okej.
Hvala za korektne odgovore!


Pomoje je motor rahlo iz faze...
Zaradi menjave jermena ne moe biti nikakršna sprememba...če je prav narejeno, se pravi če je prišlo do spremembe po menjavi je bilo definitivno nekaj narobe sestavljeno skupaj...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: glasnejši motor po zamenjavi zobatega jermena

Napisal/-a lancia hf Ne mar 21, 2010 7:34 pm

WMB je napisal/-a:

Pomoje je motor rahlo iz faze...
Zaradi menjave jermena ne moe biti nikakršna sprememba...če je prav narejeno, se pravi če je prišlo do spremembe po menjavi je bilo definitivno nekaj narobe sestavljeno skupaj...


Se popolnoma strinjam. Preveri oznake na jermenu in jermenicah če se ujemajo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne mar 21, 2010 8:21 pm

ali pa je šponer preveč našpan
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne mar 21, 2010 8:39 pm

Je lahko velika razlika, lahko potrdim iz lastnih izkušenj, preveč našpanan jermen.


LP
Freude am Fahren
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Ne mar 21, 2010 8:44 pm

odmična gred ni prav v fazi , ponovi postopek , preveč predvžiga
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne mar 21, 2010 8:49 pm

Jermen se mora na najdalši poti od jermenice do jermenice, premikati za debelino jermena, če se ne je preveč našponan, in zna šponar kar hitro "hudič" vzet.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Ne mar 21, 2010 9:32 pm

Pomoje pumpa ni v fazi.

L.p.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne mar 21, 2010 11:38 pm

avto pa čist normalno gre?
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina Po mar 22, 2010 9:34 am

monster_d je napisal/-a:avto pa čist normalno gre?

Ja avto normalno vžiga in tudi normalno gre. Mehankar , ki mi je menjal jermen je rekel, da je predvžig sedaj, ko je jermen nov bolj točen in da je zato avto glasnejši.
Motor pa je občutno glasnejši tako da je vožnja neprijetna zelo moteča.
Po mojem poslušanju v prostem teku iz motorja prihaja bolj kovinski zvok. ki se s povečevanjem obratov povečuje.
Prosim še za kakšen stokovni odgovor.
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Po mar 22, 2010 11:51 am

verjetno res preveč našponan z.jermen. jermen tedaj "tuli", z obrati vedno bolj. včasih skoraj tako ,kot bi "cirkular" poslušal;).

lp
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po mar 22, 2010 9:05 pm

modrina je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:avto pa čist normalno gre?

Ja avto normalno vžiga in tudi normalno gre. Mehankar , ki mi je menjal jermen je rekel, da je predvžig sedaj, ko je jermen nov bolj točen in da je zato avto glasnejši.
Motor pa je občutno glasnejši tako da je vožnja neprijetna zelo moteča.
Po mojem poslušanju v prostem teku iz motorja prihaja bolj kovinski zvok. ki se s povečevanjem obratov povečuje.
Prosim še za kakšen stokovni odgovor.


Pozdravljeni

Po tej logiki vašega mojstra se v novem vozilo ne bi mogel pogovarjati - zaradi točnega predvžiga, ker je vse novo.

Nekaj ni v fazi, motor ali črpalka goriva

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 22, 2010 9:07 pm

Po vsej verjetnosti je odmična iz faze.....vem ker sem sam imel enak primer. Motor je šel normalno edino klepal je ko zmešan.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Po mar 22, 2010 9:13 pm

Potrebno je vedet od kje prihaja zvok nato pa se lotimo.Lahko je vse od možnih odgovorov zapelji se nazaj saj imas garancijo na dele in delo, ker tu je lahko spaner prevec naspanal posledicno ruzi vodna pumpa, remen, rolce,...Lahko da sam jermen poje preveri firmo. In kot je omenjeno lahko je faza mimo za kak zob, od več avto bo sel bo pa klepal... Lp
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po mar 22, 2010 11:01 pm

Neki ni v fazi....

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina Pe mar 26, 2010 8:56 pm

Rezultat po reklamaciji menjave zobatega jermena in šponarja.
Mehankar mi je rekel, da je zmanjšal predvžig in da je vse v fazi ter da več nesme zmanjšat ker potem avto nebo vlekel.
Motor je malenkost tišji, a je še vedno precej glasnejši kot je bil pred menjavo.
Prosim še za kakšen strokovni nasvet.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe mar 26, 2010 9:27 pm

Pozdravljeni

Preverite lahko tudi sami:
- demontirate plastični pokrov pogonskega jermena ( m6 vijak-ključ 10 ), snamete štirioglat plastičen/gumijast pokrovček na zvonu menjalnika, z baterijo posvetite v odprtino in vozilo v četrti predstavi s kolenom porinete nazaj dokler ne opazite na vstrajniku črtic/"cahna", nastavite na sredino/0. Torej sedaj se morajo oznake na jermenicah pokrivati z oznakami ki so poleg jermenic ( glava in blok ), črpalka goriva ima na jermenici luknjo ki se mora pokrivati z luknjo za njo - najlažje preverite, da vstavite v jermenico zatič/vijak........... in mora iti skozi jermenico v črpalko
- v koliko se to vse pokriva je motor in črpalka v "fazi
V nobenem primeru pa ne odvijati vijakov na jermenici črpalke - tam se nastavlja predvžig!!

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina Pe mar 26, 2010 9:57 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Preverite lahko tudi sami:
- demontirate plastični pokrov pogonskega jermena ( m6 vijak-ključ 10 ), snamete štirioglat plastičen/gumijast pokrovček na zvonu menjalnika, z baterijo posvetite v odprtino in vozilo v četrti predstavi s kolenom porinete nazaj dokler ne opazite na vstrajniku črtic/"cahna", nastavite na sredino/0. Torej sedaj se morajo oznake na jermenicah pokrivati z oznakami ki so poleg jermenic ( glava in blok ), črpalka goriva ima na jermenici luknjo ki se mora pokrivati z luknjo za njo - najlažje preverite, da vstavite v jermenico zatič/vijak........... in mora iti skozi jermenico v črpalko
- v koliko se to vse pokriva je motor in črpalka v "fazi
V nobenem primeru pa ne odvijati vijakov na jermenici črpalke - tam se nastavlja predvžig!!

Lep pozdrav

Hvala za odgovor
Jutri preverim in sporočim
LP
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina So mar 27, 2010 10:48 am

Hhvala vsem za odgovore!
Na odmični gredi ni bil v fazi.
Sedaj je glas motorja zopet tak kot je bil pred menjavo.
Lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 27, 2010 10:55 am

modrina je napisal/-a:Hhvala vsem za odgovore!
Na odmični gredi ni bil v fazi.
Sedaj je glas motorja zopet tak kot je bil pred menjavo.
Lp





lisko je napisal/-a:Po vsej verjetnosti je odmična iz faze.....vem ker sem sam imel enak primer. Motor je šel normalno edino klepal je ko zmešan.


Po vsej verjetnosti za en zob in odmična je zaostajala? ?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov