Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

206ka cuka

Napisal/-a herkules Ne mar 21, 2010 9:07 pm

Hoj fantje!

Imam P-206, letnik 2001, 1.4 bencin, 55kw... Danes mi je avto začel cukati. In sicer cuka v vseh prestavah, torej v prvi ko speljujem, v drugi ko pospešujem, v tretji/četrti ko se peljem enakomerno.. Skos cuka, zdi se kot da bi motor nekaj "dušilo". Prvič se je to že zgodilo prejšni tedn (1dan), potem je bilo spet vse ok do danes...

Je imel kdo mogoče že kakšne podobne izkušnje? Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe?

Hvala vsem!!
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne mar 21, 2010 9:19 pm

verjetno ti kak kabl za svečko prebija al pa svečka crkuje in ti na trenutke dela na 3 celindre, potem pa na štiri itd...zdle ko je tema odpri tam ko so svečke pa v temi opazuj če "švigajo" iskrice.pa še maš kako šprico, potem si malo z vodno meglo pošpricaj in boš takoj vidu če iskre letijo...
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Ne mar 21, 2010 10:05 pm

Meni je cukal tud v vseh prestavah (1.6 16v) in so na servisu zamenjali nek senzor 10cm stran od sesalne lopute in od takrat dela brez problema (to je že ene 2 leti od tega)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne mar 21, 2010 11:37 pm

1.4 8v nima kablov za svečke ampak ima cinšpulo katera je nataknjena na svečke.
Verjetno te injektor oz diza zabava, kar dosti pogosti pojav pri teh motorjih.
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Sr mar 24, 2010 9:00 pm

Dons sm bil pri mehaniku in sva avto priklopila na računalnik, ki ni pokazal nobene napake, tko da zgleda mora bit mehanska napaka... Pogledu je tut svečke in je reku da so še kokr tok ok... Vžigalnih kablov moj avto nima.. Tuljavo sem menjal lansko leto (ko sem tudi dve šobi)...

Sedaj sem se odločil, da dam vse štiri šobe na čiščenje, zamenjal bom vse štiri svečke in natankal čistilo za injektorje... Potem bom pa videl ali je kaj boljše ali ne.

Je to dobra odločitev ali ima mogoče kdo kakšen drug predlog, ki bi bil boljši?
 
pilon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe jun 05, 2009 11:56 am

Napisal/-a pilon Sr mar 24, 2010 9:39 pm

Zelo podobno težavo sem imel na Oplu. Avto je sicer hladen (vožnaj do 30 km) šel popolnoma normalno, ko se je dodobra pregrel, pa je začet trokirat. Tester ni pokazal napake.

Po večih obiskih oplovega servisa, pa so končno ugotovili, da je ob pregretm motorju (tuljavi) le ta začela prebijat proti enemu kovinskemu distančniku (in s tem posledično na glavo motorja), ki so v tuljavo vliti za privijačenje le te.
 
AndreJ_A
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr feb 03, 2010 2:41 pm

Napisal/-a AndreJ_A Če mar 25, 2010 7:20 am

Meni je moja Opel Corsa B 96 letnik tudi začela pred kratkim cukati. Ko sem jo prižgal malo pocuka potem pa je vredu po parih metrih. Mogoče jo bom ta vikend pelal na pregled.
 
herkules
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr jun 24, 2009 5:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a herkules Če mar 25, 2010 10:06 pm

potem so ti zamenjali vžigalno tuljavo je bilo vse ok? Jaz sem jo menjal prejšnje leto, zato se mi zdi čudno, da bi se lahko tako hitro spet pokvarila...
 
pilon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe jun 05, 2009 11:56 am

Napisal/-a pilon Pe mar 26, 2010 9:54 am

Tako ja.....po zamenjavi je bilo vse ok.

Sicer pa če je to to, in imaš kolkr tolk mehanika, se omenjena okvara ( vsaj pri oplu kjer je plastika vžigalne tuljave črne barv), da videt na oko. V okolici distančnika, tam kjer plastika prebija namreč na rahlo spremeni barvo (postane bolj sivkasta) in se vidi pot prevejanja.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe mar 26, 2010 12:28 pm

Jaz sem imel podobno. Naš je cukal zjutraj še posebej. Kriv je podtlačni regulator Bosch, ki je kombiniran s temperaturnim senzorjem. Ene 40€. Pozicija 16 na sliki.
Priponke
C3a.pdf
(209.93 KiB) Prenešeno 52 krat
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: clio05 in 12 gostov