Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mp25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 15, 2009 5:12 pm

menjava olja filtra?

Napisal/-a mp25 Po mar 22, 2010 3:57 pm

Imam Renault Laguno 2001 1,9dci.
Avto mi kuri liter olja na 1000km. (mašina naj bi bila zjebana)

Tako sem sedaj naredil že 30.000km. Samo dolivam olje vsakih 1000km.

Zanima me ali moram menjat olje in filter sedaj na 30.000km

Avto ima 180.000km na števcu (verjetno ene 100.000 km več)

Hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Po mar 22, 2010 4:03 pm

ja blo bi priporočljivo da zamenas olje in filter,pa mogoče še kj če se najde za zamenat (kšna dihtnga) ...drgač pa naredi en preventivni pregled in bos ugotovu na čem si ;)
 
Uporabniški avatar
jakl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To jul 13, 2004 9:51 pm

Napisal/-a jakl Po mar 22, 2010 4:04 pm

Mogoče pa je mašina zjebana ravno zaradi tega, ker so se predhodni lastniki tudi to spraševali (mogoče celo po 50kkm+ prevoženih). Drugače pa ne vem, če je odgovor na vprašanje sploh potreben. Pa zamenjaj viskoznost olja. ;)
 
mp25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 15, 2009 5:12 pm

Napisal/-a mp25 Po mar 22, 2010 4:09 pm

po moji logiki je v mašini skoz novo olje (zakaj bi potem menjal)
 
mp25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 15, 2009 5:12 pm

Napisal/-a mp25 Po mar 22, 2010 4:11 pm

Uporabljam pa olje elf excelium 5W40
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po mar 22, 2010 4:19 pm

mp25 je napisal/-a:po moji logiki je v mašini skoz novo olje (zakaj bi potem menjal)


To je tud res

no, filter pa ni skoz čist
 
Uporabniški avatar
jakl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To jul 13, 2004 9:51 pm

Napisal/-a jakl Po mar 22, 2010 4:27 pm

Ja pa ostajajo oljne usedline. Če olje elf turbo diesel 10w-40 ustreza standardu tvoje mašine lahko poizkusuš s tem za začetek.
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Po mar 22, 2010 5:42 pm

Ma ta motor itaq velja za problematičnega.Prodaj in kupi kaj drugega.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po mar 22, 2010 5:52 pm

jakl je napisal/-a:Ja pa ostajajo oljne usedline. Če olje elf turbo diesel 10w-40 ustreza standardu tvoje mašine lahko poizkusuš s tem za začetek.


Se strinjam, probaj z 10w40
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Po mar 22, 2010 5:55 pm

monster_d je napisal/-a:
jakl je napisal/-a:Ja pa ostajajo oljne usedline. Če olje elf turbo diesel 10w-40 ustreza standardu tvoje mašine lahko poizkusuš s tem za začetek.


Se strinjam, probaj z 10w40


ja pa filter tudi zamenjaj :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po mar 22, 2010 6:35 pm

mp25 je napisal/-a:po moji logiki je v mašini skoz novo olje (zakaj bi potem menjal)

logika pa taka :D
novga olja nikol ni notr.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po mar 22, 2010 8:39 pm

To da na tem avtu menjaš olje na 30k km je višek ignorance vseh postov do zdaj. Malo si oglej zgodovino.
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Po mar 22, 2010 8:49 pm

Zanimivo potem pa se čudimo kak ono pa zakaj ona okvara, ko je tako tezko menjat olje na 15tisoč , pa se renault dizel . Legende :D .
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Po mar 22, 2010 8:53 pm

Hribo je napisal/-a:Zanimivo potem pa se čudimo kak ono pa zakaj ona okvara, ko je tako tezko menjat olje na 15tisoč , pa se renault dizel . Legende :D .


x2 ;)
 
mp25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 15, 2009 5:12 pm

Napisal/-a mp25 To mar 23, 2010 10:07 am

Če v 30.000km zliješ notri 30 litrov olja to pomeni da sem menjal olje na vsakih 5.000kkm
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček To mar 23, 2010 9:28 pm

mp25 je napisal/-a:Če v 30.000km zliješ notri 30 litrov olja to pomeni da sem menjal olje na vsakih 5.000kkm


Narobe, to pomeni da imaš težave z matematiko ;) . Imel boš zmes iz 1 litra novega olja in 4 litrov različno stare brozge, več kot tretjina bo še od prve polnitve.
 
mp25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 15, 2009 5:12 pm

Napisal/-a mp25 Ne mar 28, 2010 4:32 pm

Sem zamenjal olje in filter

Sem se danes peljal po avtocesti pa mi kadi motor pri 2000 obratih, pa še cuka istočasno. Pri 2500 obratih ne kadi več pa cuka tudi ne.

Prej je kadil samo če sem ga bolj pritisnil, pa cukal je manj.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po mar 29, 2010 7:00 am

Vsekakor pelji avto pogledat nekomu, ki kaj več ve o težavah dci-jev ali turbin, npr Beja. Jaz bi preveril turbino, če nese kaj olja mimo ležaja (zračnost), zdaj ko imaš pritisk normalen. Slabo posluževan motor lahko dela take težave (mrzel gas, staro olje, hitro ustavljanje motorja...). To je nekje zadnji čas za rešitev, zakaj ko ležaj ribne, šprica olje na lopatice, avto gre brez gasa v iberture in večinoma stali ojnične ležaje ali gre blajerca skoz blok in ven pogleda. Moraš pa najti enega, ki se malo spozna na Isuzu motorje. Materiala je trenutno še samo za 100€ (komplet za obnovo turbine Garett).
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po mar 29, 2010 10:01 am

joztom je napisal/-a:Vsekakor pelji avto pogledat nekomu, ki kaj več ve o težavah dci-jev ali turbin, npr Beja. Jaz bi preveril turbino, če nese kaj olja mimo ležaja (zračnost), zdaj ko imaš pritisk normalen. Slabo posluževan motor lahko dela take težave (mrzel gas, staro olje, hitro ustavljanje motorja...). To je nekje zadnji čas za rešitev, zakaj ko ležaj ribne, šprica olje na lopatice, avto gre brez gasa v iberture in večinoma stali ojnične ležaje ali gre blajerca skoz blok in ven pogleda. Moraš pa najti enega, ki se malo spozna na Isuzu motorje. Materiala je trenutno še samo za 100€ (komplet za obnovo turbine Garett).

kaj če bi ti začel turbine popravljat, pomoje bi mel tolk biznisa... ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov