Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
gti85kw
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če mar 13, 2008 9:05 pm

nivo olja..?

Napisal/-a gti85kw Po mar 22, 2010 10:40 pm

avto je golf 5 tdi 103 kw...dogaja se pa sledece..pri preverjanju kolicine olja sem opazil da ga je prevec..1cm nad max..na pumpi smo ga iscrpali ven ene 0.7..nivo olja smo spravili pod max..kaksen dan kasneje med voznjo 50km/h sem opazil modrikas dim..malo kasneje preverim olje..ki je spet nad max 1 cm..barva..vonj olja je normalna..avto normalno dela ..poraba je normalna..ali je mozno da mesa nafto z oljem..kako bi lahko zagotovo potrdil ali ovrgel ta sum...oz.ce kdo ve kaj bi to lahko bilo... :-k
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: nivo olja..?

Napisal/-a Mad Po mar 22, 2010 10:45 pm

gti85kw je napisal/-a:avto je golf 5 tdi 103 kw...dogaja se pa sledece..pri preverjanju kolicine olja sem opazil da ga je prevec..1cm nad max..na pumpi smo ga iscrpali ven ene 0.7..nivo olja smo spravili pod max..kaksen dan kasneje med voznjo 50km/h sem opazil modrikas dim..malo kasneje preverim olje..ki je spet nad max 1 cm..barva..vonj olja je normalna..avto normalno dela ..poraba je normalna..ali je mozno da mesa nafto z oljem..kako bi lahko zagotovo potrdil ali ovrgel ta sum...oz.ce kdo ve kaj bi to lahko bilo... :-k
... Prav to (iste simptome - dim, višek olja) se je zgodilo pred časom kolegu na BMW 330 TD - puščala mu je pumpa v motor !

LP.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po mar 22, 2010 10:54 pm

hočeš rečt, da mu voda teče v motor.a se ti nivo hladilne tekočine niža?
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po mar 22, 2010 11:03 pm

ce bi mu voda tko hitr tekla u motor mu neb vec delal.
pusca nafta.lahko da mem injektorjev al pa kaj vem jaz.
ce bi mel vodo v motorju bi ja na sipki vidu smetano al pa bi vu na pokrovcu smetano(ki je pa ne omenja)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po mar 22, 2010 11:03 pm

myster je napisal/-a:hočeš rečt, da mu voda teče v motor.a se ti nivo hladilne tekočine niža?
... Ne bila je nafta ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 22, 2010 11:21 pm

Nafta se meša z oljem.....enako je men moj jeep delal. Ni pa to preveč dobro za motor. Niti sam na začetku nisem vedel v čem je fora ( ampak pri men je bilo dosti manj opazno) in ko sem to razlagal znancu je takoj rekel , da jim je pred časom zaribal viličar a olja je imel vedno dovolj.....potem pa je omenil , da so posumili , da je nafta redčla olje.....v tistem trenutko je šel jeep v generalko....Od takrat dalje problemov več ni.

Probaj ugotovit če je res nafta (olje je vedno redkejše in ima vonj po nafti) in če ti slučajno meša nafto z oljem, takoj saniraj, saj v nasljednjem primeru sledi ribanje motorja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po mar 22, 2010 11:56 pm

off - to je to, ko jaz trobim že cel čas, da je dobro, da avto mal olja požre, kajti če je od menjave do menjave (re. 15.000) na vrhu šipke, se definitivno meša z gorivom, sicer minimalno, v avtorjevem primeru pa zelo........
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed To mar 23, 2010 12:15 am

Do pribl. kolk pa je še normalna poraba olja?Od max. do min. med servisnim intervalom?
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ To mar 23, 2010 6:53 am

Kje pa 7dcl nafte pride v blok motorja v kratkem času? :shock:
Sam ne se kregat :P
 
gti85kw
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če mar 13, 2008 9:05 pm

Napisal/-a gti85kw To mar 23, 2010 7:14 am

vode ne manjka..tako da je voda iskjucena..
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 To mar 23, 2010 7:31 am

need 4 speed je napisal/-a:Do pribl. kolk pa je še normalna poraba olja?Od max. do min. med servisnim intervalom?


Najbrž je odvisno od motorja in da je v njem pravilno olje (ne preveč redko in ne pregosto). Poraba olja je normalna tam nekje pri 1dcl/1000km (1,5l na 15.000km) pa tja do nekje 1,5dcl/1000km (2.25l na 15.000km). Kar je pa več od tega, bi me pa že rahlo skrbelo, da je kaj narobe. Čeprav so včasih bili določeni italjani znani po tem, da so popili še malo več in da je bilo to povsem normalno (kakšne alfice so ga rade cuknale). Ampak to naj bi bilo zdaj pri novejših že odpravljeno.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To mar 23, 2010 9:30 am

mislim da se nafta mesa v olje...Podobno se zgodi ce vozis tdi-je na biogoriva, ker slabo zgorela nafta uide v karter in dviguje nivo motornega olja...Pri indirektnem vbrizgu pride tezje do tega pojava...A je to 2.0 tdi, ker ti motorji niso bli neki ohoho...?
 
gti85kw
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če mar 13, 2008 9:05 pm

Napisal/-a gti85kw To mar 23, 2010 9:35 am

ja 2.0 103 kw..2006l..olje naraste samo do tiste bunkice nad max ..in ne cez..kaj bi lahko kje dal olje na analizo..oz..kako bi to lahko potrdil ali ovrgel..
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To mar 23, 2010 10:05 am

/miha je napisal/-a:Kje pa 7dcl nafte pride v blok motorja v kratkem času? :shock:

To tud mene zanima. Kje naj bi skoraj 1L dizla ušlo v karter?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
gti85kw
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če mar 13, 2008 9:05 pm

Napisal/-a gti85kw To mar 23, 2010 11:00 am

na porseju pravi da bi lahko bila tandem crpalka..(650 eu)ni pa receno da je to problem..
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ To mar 23, 2010 12:14 pm

gti85kw je napisal/-a:ja 2.0 103 kw..2006l..olje naraste samo do tiste bunkice nad max ..in ne cez..kaj bi lahko kje dal olje na analizo..oz..kako bi to lahko potrdil ali ovrgel..


V BTCju in še kje dobiš motoranalyzer...sem ga preizkusil in je kar fajn zadeva. Na neko površino kapneš kapljico vročega olja in potem se formirajo neki krogi glede na to ali je gorivo v olju, voda, ...itd.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 23, 2010 4:08 pm

Energetik81 je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:Kje pa 7dcl nafte pride v blok motorja v kratkem času? :shock:

To tud mene zanima. Kje naj bi skoraj 1L dizla ušlo v karter?


Ne vem kako ima dotičen motor. A če ima pogonsko verigo je vse jasno....Veriga leti v olju....na jermenici visokotlačne črpalke pa je semering ki ločuje olje od nafte , ki je v črpalki....če popusti semering vsi vemo kaj sledi. Tak primer sem imel jaz....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul To mar 23, 2010 4:30 pm

2.0tdi ima tandem pumpo gnano direktno z odmično gredjo (sesalna stran). Možno da pušča kje v glavi kajti nafta do šob pride po glavi (kanali) ne po cevkah. Težko je razložit.

Aja, mogoče je pa samo kakšen O-ring zanič, kajti ta motor ima šobe globoko med odmičnimi gredmi, v olju (PD).

Pa, če pušča nafta pomeni, da ne tesni, kar bi se pokazalo tudi pri prižiganju avtomobila ko le ta stoji malo več časa.
 
gti85kw
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če mar 13, 2008 9:05 pm

Napisal/-a gti85kw To mar 23, 2010 9:24 pm

avto vziga normalno..vlece normalno...skratka ce ne bi opazil tistega modrikastega dima ki se je pokazal samo enkrat..sploh ne bi vedel da je kaj narobe..
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul To mar 23, 2010 10:54 pm

Tandem pumpa ima en vijak, ki je namenjen merjenju tlaka, potrebno bi bilo zmeriti tlak, če uhaja je lahko problem blizu.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov