Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
noni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če avg 30, 2007 10:28 am
Kraj: MB

Tresenje volana

Napisal/-a noni Ne mar 28, 2010 1:12 am

Ob menjavi letnih gum 185/60/15 na Cliotu 3 (gume so skoraj nove) ko vozim nad 90 nenormalno trese volan gume so na pumpane, tako kot piše v knjigi, prosim, če mi pomagate z nasveti kaj bi to lahko bilo? So pa lita platišča gor čisto nova, da bi šal končnik ne verjamem pri 40.000 prevoženih km? Prosim za pomoč.
Lp
LP
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Napisal/-a tiguan Ne mar 28, 2010 8:31 am

Kdaj si scentriral gume?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne mar 28, 2010 8:40 am

Če ti pred menjavo ni treslo, ti je 100000% zajebal vulkanizer, ker ni dobro centriral. Će imaš račun uveljavljaj reklamacijo
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Ne mar 28, 2010 8:42 am

ko voziš nad 90 ali samo pri 90?
sem pa skoraj 100% da je krivo slabo centriranje
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne mar 28, 2010 9:18 am

Lahko je slabo centriranje, je pa tudi možno, da se je kašna utež odlepila.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Ne mar 28, 2010 9:25 am

Ni nujno da so slabo centrirali. Lahko je tudi guma rahlo jajčasta zaradi slabega skladiščenja....
 
noni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če avg 30, 2007 10:28 am
Kraj: MB

Napisal/-a noni Ne mar 28, 2010 10:16 am

Hja prejšnjo sredo sem montiral gume pri enemu vulkanizerju, ko se peljem nad 90 začne tresti in trese dokler ne zmanjšam hitrost pred tem ni treslo nič se je dalo normalno vozit. Grem v ponedeljek nazaj, saj imam račun pa bom poročal kaj je bilo. Je pa nekaj, komaj čakaš pa se veseliš, kako bo fajn nove felge pa to potem pa si razočaran. Fantje hvala vam za pomoč.
LP
 
noni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če avg 30, 2007 10:28 am
Kraj: MB

Napisal/-a noni Po mar 29, 2010 12:07 pm

Bil pri vulkanizerju, gume vredu centrirane vse ok a volan še zmeraj trese? Nimi več nič jasno, sem vprašal svojega mehanika kaj bi lahko bilo in pravi, da so gume glavni krivec?
LP
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po mar 29, 2010 12:14 pm

kokr je WMB napisal.
djte seenkrat dol gume pa jh dat na centrirko pa jh zavrtite z rokami da vides ce kj plesejo..
a si mogoce pregledal gume da nimajo kakih poskodb(bul)
Ni vse res kar napišem
 
noni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če avg 30, 2007 10:28 am
Kraj: MB

Napisal/-a noni Po mar 29, 2010 3:15 pm

abbe gume nimajo poškodb pa bul tudi ne v sredo sem naročen pri Vulcutu, tam kjer sem kupil nove platišča pa bodo strokovno pregledali, da vidimo kaj bo, poročam, lp
LP
 
noni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če avg 30, 2007 10:28 am
Kraj: MB

Napisal/-a noni Če apr 01, 2010 8:21 pm

Sem rekel, da bom poročal in sem bil pri Vulcutu gume še enkrat scentriral skratka zrihto, tako kot mora biti, sedaj je 100 pa 1 proti prej vozi se super. Kriv pa je bil oni šalabajzer, ki je nameto baje tolko uteži, da te glava peče, hja samo, da se je zritalo.
LP
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Če apr 01, 2010 8:52 pm

Prosimo samo še za ime "šalabajzerja" da se mu ostali vemo izogniti?

Hvala.
 
honko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne mar 21, 2010 8:20 am

Napisal/-a honko So apr 03, 2010 10:39 am

Pri menjavah gum ki so že bile vožene eno sezono je lahko problem tudi to da je ob ponovni namestitvi gum zaradi neznanja vulkanizerja druga smer vrtenja kot je bila v prejšnji sezoni.
Guma se prvo sezono zagladi oz. preoblikuje glede na smer vožnje. Če se bo ob naslednji montaži guma vrtela v drugo stran kot prvo sezono se začne preoblikovati v nasprotno smer, postane neravna in nastane velika možnost da bodo problemi s tresenjem.
Zato je obvezno potrebno pred menjavo zapisati kje je bila katera guma.
Med seboj se lahko menjajo samo Sprednja leva <-> Zadnja leva ter Sprednja desna <-> Zadnja desna.

Če kdo ne verjame naj skupaj s platišči zamenja med seboj Levo sprednjo <-> Desno sprednjo ter Levo zadnjo <-> Desno zadnjo (ne da bi gume stikal s platišč).
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov