Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
acegne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po sep 29, 2008 4:33 pm

Znotraj zračnega filtra zelo mastno

Napisal/-a acegne So apr 03, 2010 4:09 pm

Danes sem malo pregledal avto, ki je bil pravkar kupljen in sem znotraj zračne filtra najo vse mastno. Po moje bi moralo to bit čisto. Avto pa je VW Polo 1.4 (60KM) letnik 1996, tip motorja pa je AEX.

Slika

Slika

Na spodnji sliki se vidi od kod prihaja olje. Na to pa je spodaj prikljopljena neka cevka.

Slika

Zanima ne kaj bi to blo in če se da odpravit.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So apr 03, 2010 4:31 pm

to je zarad oljnega odduska.tukaj grejo hlapi iz glave motorja(pokrova ventilou) do zracnga filtra.
je cist normaln da je tole mastno.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
R0cky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jan 06, 2009 5:54 pm

Napisal/-a R0cky So apr 03, 2010 4:44 pm

to je čist normalno , je pa fajn če se pri usakem servisu obriše...
 
acegne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po sep 29, 2008 4:33 pm

Napisal/-a acegne So apr 03, 2010 4:55 pm

Sem se malo vstrašo ker po servisni knjigi je bil servis narjen nazadnje 2006 :shock: tak da nisem bil prepričan če je to normalno. Hvala za odgovor :)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne apr 04, 2010 8:01 am

men tut tkle po enem letu nardi..tk da nič bat...
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne apr 04, 2010 1:38 pm

acegne je napisal/-a:Sem se malo vstrašo ker po servisni knjigi je bil servis narjen nazadnje 2006 :shock: tak da nisem bil prepričan če je to normalno. Hvala za odgovor :)


Torej kot prvo. Kupil si rabljen avtomobil. Osnovno pravilo je da TAKOJ narediš servis na motroju: menjaš olje, oljni filter, zračni filter, ter preveriš stanje svečk (bencinar). To kar si opazil na svojem avtomobilu je dokaj normalno. Pri vseh avtomobilih olja (delovna temperatura) nastajajo oljni hlapi - če je motor v slabem stanju je tega še več, pa tudi drugi simptomi. Oljni hlapi so preko zračnega filtra (tista gumijasta cev) iz pokrova ventilov speljani na zračni filter in se v motorju reciklirajo. Zato je manjša količina olja na oljnem filtru normalna. Od sedaj naprej pa redno servisiraj na leto dni ali 15.000km.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko Ne apr 04, 2010 1:44 pm

Pa loputo obvezno spucej.
'Ko voli nek' izvoli...
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Ne apr 04, 2010 2:24 pm

SlaFko je napisal/-a:Pa loputo obvezno spucej.


x2

Če ne bojo kmal začel obrati skakat... :)
 
acegne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po sep 29, 2008 4:33 pm

Napisal/-a acegne Ne apr 04, 2010 3:58 pm

Servis je v plani za nasledni teden. Loputo in okoli nje sem vse počistil. Am še eno vprašanje pri šipki za kontrolo olja sem tudi opazil da z nje tudi teče olje oz. od šibke navzdol. Ampak tega ni bilo ko sem avto kupo to se je zdaj pojavilo v parih dneh. Je to tudi normalo? Hvala za nasvete :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne apr 04, 2010 8:11 pm

Torej eno je na dlani, motor je zjahan in kompresija uhaja pod bate, kar dela pritisk na oljne pare v iberlauf in potiska olje skozi šipko. Pomaga menjava batnih obročkov, če je strokovno narejeno. Če obenem menjaš tudi ojnične ležaje si kar veliko postoril za par naslednjih let. Se očitno ne razumeš na motorje, zato nekaj vloži v avto, če želiš, da ti nemoteno služi. Posvetuj se še z zaljubljenci v VAG, da ti natančneje opišejo sanacijo.
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 To apr 06, 2010 6:05 pm

Saj pri meni pri R19 je tudi tako sam,da je pr šobi pa tam malo zamaščeno,ker ima oddušek iz pokrova ventilov spelanga v zračni filter in to pomoje ni nič narobe.
lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To apr 06, 2010 7:18 pm

Če olje meče ven skozi oddušek so zanič obročki.
 
WB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne apr 30, 2006 3:07 pm

Napisal/-a WB To apr 06, 2010 7:26 pm

zmeri kompresijo pa boš vedel pri šem si...
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To apr 06, 2010 7:55 pm

prvo naredi servis, dobro obriši posodo in opazuj kak teden ali 1000km...če se bo nadaljevalo, potem nekaj ni dobro...
Lep pozdrav :)
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 To apr 06, 2010 8:15 pm

Olja nemeče prov ven ampak so pač sam hlapi. nevem zakaj bi bili obročki če je oddušek iz ventilov spelan?
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To apr 06, 2010 8:30 pm

Če ti pa ne paše ta mast po filtru, lahko hlape spelješ v poseben filter montiran nekje v motornem prostoru, ki ga nato sam čistiš.

P.s.: količina oljnih hlapov v svežem zraku ni nikjer vračunana in ni skrbi, da bi potem kaj manj mazalo.
Sex turns gay people into Mexicans.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov