sašo5 je napisal/-a:v Gyoru se delajo vsi 2.0 tdi motorji.......
Komentar na tistega pacienta post prej, ki na 18.000 vozi na minimumu in čaka da zasveti lučka, nato dolije 1/2 litra in tera do 30.000....seveda več ali manj na minimumu; nikoli ne bom zastopil takih oseb, ki jim je težko za menjavo olja in filtra dat cca 50e
PS vprašanje, če ni kak nadobudnež, kajti čas počitnic je.....
Pacient si lahko samo ti, ker ne poznaš ozadja. Avto je od leasing hiše, poslovni najem. Zakaj za vraga bi sam kupoval olje in menjaval na lastne stroške če je v lizingu servisiranje plačano.
Če dajo interval na 30k km, bi predvideval da bo zdrzal tolilo brez dolivanja. Spet ena cvetka od vw. Servis je reku da se držim opozoril na računalniku. Na 30k km je oznanil da je potrebna menjava olja. Na 18k km sem se zapeljal do vw kjer so dolili par deci olja in je bil pol mir.
Fora je pa ta, da se je lučka prižgala ob 8 zvečer, naslednji dan je bila planirana poslovna pot. In zaradi te neumnosti imam sedaj lastno olje v prtljazniku. Pri cca 45k km dolijem par deci in bo dovolj do 60 k km ko je planiran redni servis. Ali pa se bolje. Na 45k km se zapeljem do vw naj malo dolijejo. Itak plača ald, vw pa imam 3 km stran.