Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Cukanje avtomobila

Napisal/-a dejan19 To apr 06, 2010 6:08 pm

Zdravo
Imam en problem imam Renault 19 1.4 1995 in mi kdaj začne kar cukati rečimo se v 5i peljem lepo okrog 60km in prtisnem malo gasa pa ga kar zamori potem probam še kdaj pa je kr isto dokler ga ne prtisnem mal(ena ali dve nižje) pa je potem vse ok. Dokler mi ni danes ko hočem speljati dam mal več gasa ko je blo treba potegnt pa ga sam zamori pa skori crkne. Kaj bi lahko to blo? Mogoč bencin filter?
Razmišlam o nakupu max 44
http://www.cyclo.com/pages/additives_fuel
da mau prepuca pa če je mogoč kaka vodo nut.
Bencina je vedno dovol.
hvala
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr To apr 06, 2010 6:16 pm

zakaj se pa voziš v peti brzini tko počasi?? se ti ne zdi da preveč "šparaš"? še čudno da ti avto ne poskakuje. renoji imajo namreč zelo občutljiv gas. drugič raje šaltaj v nižjo in problem bo čudežno izginil
in svečke so bile že kdaj menjane?, kabli so uredu?? je že bil sploh kdaj menjan filter?
Zadnjič spremenil Mgajvr, dne To apr 06, 2010 6:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 To apr 06, 2010 6:18 pm

Zakaj pa ne če se lahko. Verjem ga ne šparam sam kdaj ko se prpeljem v naselje samo spustim gas pa je. Da bi mi poskakovau ali,da bi se treslo ko mam v tako vlki brzini se zgodi če se pelem v 5i pod štantgasom pa da dam pol gas pa še to skor minimalno. Ja kaj bi pa pol blo ko em speljal pa ga je zamorilo? manj kot v prvo negre. Dvomim,da bi bilo to krivo. vse eno hvala
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Napisal/-a tiguan To apr 06, 2010 6:37 pm

Priporočam ti, da menjaš kable, svečke, zračni filter, bencinski filter.
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 To apr 06, 2010 6:40 pm

Svečke nimajo niti 10 tisoč prevoženih in zračen filter.
Kakšen strošk so pa kabli?
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To apr 06, 2010 8:12 pm

dejan19 je napisal/-a:Svečke nimajo niti 10 tisoč prevoženih in zračen filter.
Kakšen strošk so pa kabli?


od 35-45€.lahko pa prej vsak kabl na svečki očistiš z wd-jem ali kontakt sprejem ter malce obrišeš in upaš da bo boljše.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB To apr 06, 2010 8:17 pm

Definitivno ni nič narobe če avto cuka kadar voziš v 5 prestavi 50km/h....
Avto star 15 let se pri 50km/h vozi v 3 prestavi....
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 To apr 06, 2010 8:19 pm

Fora je v tem da ne cuka tist prou kot bi meu pre mau gasa ampak ga sam zamori po je pa ok. Pa to se ne dogaja skozi recmo max 2x na mesec sam je pa moteče. Zakaj se pa potem zgodi tudi pri speljevanju?
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed To apr 06, 2010 8:32 pm

V peti prestavi pri 50 na uro se avto "matra".Rajši ga vozi malo bolj pod obrati, da ga ne "zaliva"..
Mogoče maš pa smeti v tanku..poskusi kak tank ali dva s 98 oktanskim bencinom..meni je to pomagalo, k mi je avto cuku.
Če se ti to zgodi parkrat na mesec pa tudi ni tko zlo moteče, kajne?
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 To apr 06, 2010 8:36 pm

Matra se to je mogoče. Ja no je moteče ker glih kadar ga je treba mau potegnt se to zgodi. razmišlam,da bi kupu tisto tekočino,da mau prepuca pa upam da bo ok.
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed To apr 06, 2010 8:38 pm

Probat ni greh pravjo :D ...še prej bi jst poskusil z boljšim bencinom..najbrž pride cenej, kot pa tisti aditiv.
Pa vsake tok časa avto ornk požen v obrate (pr topli mašini seveda) :-P
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 To apr 06, 2010 8:41 pm

Menju bom filter ko je pomoje potreben zamenjave pa 98 oktanca po bomo pa vidl. Avto se vrti v obrate ni samo pod malim gasom.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 06, 2010 10:50 pm

need 4 speed je napisal/-a:Probat ni greh pravjo :D ...še prej bi jst poskusil z boljšim bencinom..najbrž pride cenej, kot pa tisti aditiv.
Pa vsake tok časa avto ornk požen v obrate (pr topli mašini seveda) :-P


Off:
Sam vozim dokaj podobno....v čim višji prestavi s čim nižjimi obrati....Tu pa tam pa si dam duška. No danes sem si dal duška in mi je zadnji lonec odprlo ko bananin olupek :D Včasih je dobro vozit z malim gasom :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Sr apr 07, 2010 7:13 am

WMB je napisal/-a:Definitivno ni nič narobe če avto cuka kadar voziš v 5 prestavi 50km/h....
Avto star 15 let se pri 50km/h vozi v 3 prestavi....




a potem se moram jaz, ki imam 20 let starega, pr 50 voziti v 2.?
nehaj no. včasih bi še 6. rabil.... :-P

avto ne sme cukat, tud pr 50 v 5. po ravnem ne, če je vse ok. potemtakem se mu prekinja dotok mešanice goriva in zraka; ali pa iskra....Pri teh starih renojih je pogosto vzrok tudi egr ventil.
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr apr 07, 2010 8:37 am

Kaj vam to s starostjo motorja narašča, obrati, kakšne so to ugotovitve?
Očisti razdelilno kapo znotraj, če jo tvoj motor ima, sledi ogljenih laskov, očisti z ostrim predmetom, enako rotor. Očisti kabeljne z cunjo, natopljeno v WD40. Zamenjaj sveče za navadne NGK, upoštevaj da daš pravi tip, rezistorske-nerezistorske. Predvsem pa zamenjaj cevko na podtlačni regulator (MAP), ki je vir j**e na teh motorjih, ko postane ohlapna ali razpoka. Kupi Gates bencinsko cev 3 ali 4 mm pri Potokar za ta namen. MAP je črna škatlica na zadnji steni z napisom FoMoCo ponavadi.
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Sr apr 07, 2010 11:36 am

Hvala
Ja svečke so taprave po katalogu navadne NGK. To bom pa v kratkem očistil pa bo.
lp
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Sr apr 07, 2010 2:15 pm

joztom je napisal/-a:Kaj vam to s starostjo motorja narašča, obrati, kakšne so to ugotovitve?
Očisti razdelilno kapo znotraj, če jo tvoj motor ima, sledi ogljenih laskov, očisti z ostrim predmetom, enako rotor. Očisti kabeljne z cunjo, natopljeno v WD40. Zamenjaj sveče za navadne NGK, upoštevaj da daš pravi tip, rezistorske-nerezistorske. Predvsem pa zamenjaj cevko na podtlačni regulator (MAP), ki je vir j**e na teh motorjih, ko postane ohlapna ali razpoka. Kupi Gates bencinsko cev 3 ali 4 mm pri Potokar za ta namen. MAP je črna škatlica na zadnji steni z napisom FoMoCo ponavadi.


x2
-----------------------
Romzis
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Sr apr 07, 2010 5:59 pm

Evo filter kupljen in ceu zdaj pa sam cajt pa zamenjat.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov