Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
gasperlj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če apr 08, 2010 1:30 pm

Peugeout 206, dlje časa stal, sedaj ne vžge

Napisal/-a gasperlj Če apr 08, 2010 1:38 pm

Pozdravljeni,

prosim za pomoč.
Moj peugeuot 206 (bencin 1.4, 75KM) je čez zimo počival zunaj. Nekajkrat sem ga v tem času prižgal in pustil teči cca 5 min, da sem preveril če še funkcionira.
Danes sem ga zopet želel prižgati, vendar se žal ne pusti.
Predvidevam, da je akumulator v redu, saj se odklene z daljincem, luči delajo, brisalci tudi. Ko obrnem ključ (dam kontakt), se kazalci lepo premaknejo, lučke prižgejo, kot ponavadi. Potem obrnem ključ, da bi ga prižgal, pa se samo na kratko zasliši, da se nekaj malo premakne, a prižge se ne. Lučke na armaturki se ugasnejo, kazalca "padejo dol", nato pa se spet postavijo gor in se prižgejo lučke (zgleda, kot da bi se "resetiral").

Kaj bi po vaših izkušnjah lahko bilo narobe in kaj lahko sam naredim, da bi avto vžgal. Avto ima prevoženih okoli 87.000 km, redno sem ga servisiral.

Že vnaprej hvala za odgovore in lep pozdrav,

Gašper
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Če apr 08, 2010 1:44 pm

ampak vseeno je pomoje akumolator, premeri koliko ima še moči v sebi, vse kar je pod 12 voltov je premalo in je zgleda skoraj prazen in ne zadostuje za vžig, sicer pa je lahko tudi štarter zapikal in ne more obrnit..........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če apr 08, 2010 1:47 pm

V četrto in ga premakni, če so cilindri zarjaveli. Drugače pa akumulator in kleme.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če apr 08, 2010 3:31 pm

joztom je napisal/-a:V četrto in ga premakni, če so cilindri zarjaveli. Drugače pa akumulator in kleme.


Ojej kera panika.....prvo probaj na kable in boš videl kaj se bo zgodilo. Po opisanem se da sklepat da je akumulator izdal dušo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Če apr 08, 2010 4:24 pm

Kaj pa naredi če ključ malce dlje notri tiščiš? Kej klika ali se nič ne oglasi?

Moje mnenje: fuč akumulator
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 Če apr 08, 2010 4:34 pm

lisko je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:V četrto in ga premakni, če so cilindri zarjaveli. Drugače pa akumulator in kleme.


Ojej kera panika.....prvo probaj na kable in boš videl kaj se bo zgodilo. Po opisanem se da sklepat da je akumulator izdal dušo.

x2
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Če apr 08, 2010 5:24 pm

bk206 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:V četrto in ga premakni, če so cilindri zarjaveli. Drugače pa akumulator in kleme.


Ojej kera panika.....prvo probaj na kable in boš videl kaj se bo zgodilo. Po opisanem se da sklepat da je akumulator izdal dušo.

x2


3x 8) ..to je tud meni delalo ko se je aku izpraznil ;) ..tko da zamenaj samo aku ali pa na kable przgi ..kaj drugega nebi rablo bit ;)
 
gasperlj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če apr 08, 2010 1:30 pm

Napisal/-a gasperlj Če apr 08, 2010 7:03 pm

Hvala vsem za odgovore.

Očitno je res akumulator, ker se sedaj že sliši, da se počasneje premikajo motorčki od centralnega zaklepanja.

Si bom zrihtal kable in zalaufal.

Še enkrat hvala.

LP,
Gašper
 
gasperlj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če apr 08, 2010 1:30 pm

Napisal/-a gasperlj Pe apr 09, 2010 1:41 pm

Sem pomeril z voltmetrom in je napetost 10V, kar pomeni, da je precej spraznjen akumulator.

Potem sem poskusil vžgat na kable - ne gre.

Očitno bo še nekaj drugega narobe. Ko obrnem ključ za štart, se sliši rahel premik (kot bi se obrnilo za pol ali četrt obrata in potem nič).

Verjetno bo treba kar na servis.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe apr 09, 2010 1:47 pm

Preden kličeš avtovleko, preglej in predrkaj kontakte in mase zaganjača in aku-ja ter naredi še tako, kot je nekdo že predlagal (malo porini v četrti) ter poskusi znova z močnejšim aku-jem na kable. Še prej pa malo počakaj (5-10 min), da se tvoj aku vsaj minimalno osveži ali začasno premenjaj aku.
Zadnjič spremenil esem, dne Pe apr 09, 2010 1:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
drot1625
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 01, 2008 9:24 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a drot1625 Pe apr 09, 2010 1:48 pm

Kakšne kable pa imaš za zagon? Običajno moraš imet kable s precej preseka.
 
gasperlj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če apr 08, 2010 1:30 pm

Napisal/-a gasperlj Pe apr 09, 2010 1:55 pm

Ah, kabli so že v redu, preseka dovolj. 16 mm2.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 09, 2010 1:56 pm

Kabli za 3,17€ ne vžgejo še mojega ta malega traktorja za kosit. Vsaj 6mm2 ali več, pa dobro zaključeni.
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul Pe apr 09, 2010 3:18 pm

Če je napetost na akumulatorju 10 V ali manj je sigurno že sulfatiziral, kupi novega ter vžgi.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 7 gostov