Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mojca307
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če apr 15, 2010 3:25 pm

PEUGEOT 307hdi abgassystem defekt nujno!!!

Napisal/-a mojca307 Če apr 15, 2010 3:48 pm

peugeot letnik 2004 307hdi 2.0 100KW 136KM, na stevcu kaze 90000 prevozenih km ampak mozno da niso realni. Sporoča napako izpušnega sistema,zraven tega avto zelo cuka pri 1500 do 2000 obratov in zmanjšala se je moč motorja. Mehaniki mi pravijo naj menjam turbokompresor ampak ce je zaj to res potrebno vprasam vas za nasvet. :D :D
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Če apr 15, 2010 5:00 pm

Ali ima filter trdih delcev?
Fiat klub Slovenija
 
mojca307
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če apr 15, 2010 3:25 pm

Napisal/-a mojca307 Če apr 15, 2010 5:52 pm

carloabarth je napisal/-a:Ali ima filter trdih delcev?


ja mislim da ima ce je letnik 2004 in uvoz
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: PEUGEOT 307hdi abgassystem defekt nujno!!!

Napisal/-a nevermind Če apr 15, 2010 6:28 pm

mojca307 je napisal/-a:peugeot letnik 2004 307hdi 2.0 100KW 136KM, na stevcu kaze 90000 prevozenih km ampak mozno da niso realni. Sporoča napako izpušnega sistema,zraven tega avto zelo cuka pri 1500 do 2000 obratov in zmanjšala se je moč motorja. Mehaniki mi pravijo naj menjam turbokompresor ampak ce je zaj to res potrebno vprasam vas za nasvet. :D :D


Nekateri mehaniki radi govorijo na pamet in nategujejo. Bodi pozorna!
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Če apr 15, 2010 6:33 pm

Pelji ga na diesel servis Jelen v Gomilsko če imaš to možnost. Tam dejansko znajo kaj pošravfat in kaj preverijo in ne menjajo stvari kar tako na pamet. Pa prej se najavi da prideš.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Če apr 15, 2010 7:06 pm

katalizator, ali lambda sonda... stadardna napaka
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Če apr 15, 2010 8:28 pm

mojca307 je napisal/-a:
carloabarth je napisal/-a:Ali ima filter trdih delcev?


ja mislim da ima ce je letnik 2004 in uvoz


Zelo možno je da je zabasan in ga je potrebno čistiti ali pa celo zamenjati, obstaja pa tudi možnost, da se ga sname dol.
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če apr 15, 2010 11:39 pm

LukL je napisal/-a:katalizator, ali lambda sonda... stadardna napaka


Pozdravljeni

V koliko imate možnost, priključite vozilo na tester, takoj boste bližje okvari.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
antonio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Pe maj 21, 2004 8:20 am

Napisal/-a antonio Pe apr 16, 2010 7:05 am

Enak avto, enak motor, enaki kilometri, enak problem, avto pa je bil uvožen iz italije.
To se mi je zgodilo približno leto pa pol nazaj in ko smo zrihtali mam mir.
Torej najprej so mi čistili fap filrer, ni pomagalo.
Potem so 10 dni iskali napako na EGR ventilu in ga tudi menjali, nič bolje.
Nato sem mel avto še en teden na servisu in nevem kaj so glih pečeli vendar sem moral zamenjati še "akumulator" in na novo naložiti računalnik, nič bolje.
To je blo vse na uradnih servisih in celo na treh. Strošek okoli 300 eur za nič.
Potem pa peljal avto do enega popoldanca, priklopil na računalnik in v petih minutah ugotovil da nek senzor podtlaka na turbini pošilja napačne podatke in tako meša vse ostale stvari, ki pa so pomembne za delovanje motorja.
Tako so se zamenjali vsi neki senzorji na turbini (nisem glih nek strolovnjak tako da je vse povedano bol po domače), sama turbina pa je bila čisto uredu in je ni blo potrebno menjati.

Drugače pa mehanik, ki mi je to popravljal, rekel, da na uradnih sevisih običajno ne menjajo samo teh senzorjev ampak kar celo turbino.
In strošek popravila 210eur

Upam da kej pomaga

Lp.
 
mojca307
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če apr 15, 2010 3:25 pm

Napisal/-a mojca307 Pe apr 16, 2010 2:12 pm

antonio je napisal/-a:Enak avto, enak motor, enaki kilometri, enak problem, avto pa je bil uvožen iz italije.
To se mi je zgodilo približno leto pa pol nazaj in ko smo zrihtali mam mir.
Torej najprej so mi čistili fap filrer, ni pomagalo.
Potem so 10 dni iskali napako na EGR ventilu in ga tudi menjali, nič bolje.
Nato sem mel avto še en teden na servisu in nevem kaj so glih pečeli vendar sem moral zamenjati še "akumulator" in na novo naložiti računalnik, nič bolje.
To je blo vse na uradnih servisih in celo na treh. Strošek okoli 300 eur za nič.
Potem pa peljal avto do enega popoldanca, priklopil na računalnik in v petih minutah ugotovil da nek senzor podtlaka na turbini pošilja napačne podatke in tako meša vse ostale stvari, ki pa so pomembne za delovanje motorja.
Tako so se zamenjali vsi neki senzorji na turbini (nisem glih nek strolovnjak tako da je vse povedano bol po domače), sama turbina pa je bila čisto uredu in je ni blo potrebno menjati.

Drugače pa mehanik, ki mi je to popravljal, rekel, da na uradnih sevisih običajno ne menjajo samo teh senzorjev ampak kar celo turbino.
In strošek popravila 210eur

Upam da kej pomaga

Lp.


hvala za nasvet!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov