Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?

Napisal/-a smeagle Po apr 19, 2010 9:54 pm

Pozdravljeni!

imam Laguno letnik 2000, 1.8 16V. Danes mi je kar naenkrat med vožnjo motor začel delati kot traktor. glasen in nobene prožnosti...
imam 4 vžigalne tuljave, izklapljal sem vako posebej. ko sem snel 2. in 3. tuljavo je avto dokončno crknil (torej sta dobri), ko pa sem snel konektor s 1. ali 4. tuljave pa je avto delal brez kakršnekoli spremembe.
med seboj sem zamenjal tudi 3. (kot kaže dobro tuljavo) s 4. (naj bi bila zanič) in napaka se ni preselila na tretjo svečko. torej naj bi bile tudi tuljave dobre!? svečk nisem še menjal, ker nimam primernega orodja...
verjetno je zelo malo možnosti, da bi crknili dve svečki naenkrat?! potem sem začel razmišljati, ali je možno da sem se skoraj eno leto vozil z eno pokvarjeno svečko oziroma tuljavo?! avto je je v mirnem teku vedno nekoliko vibriral, pri 120-130km/H pa je dosegel že 4000obr/min, kar se mi je zdelo nekoliko veliko... ima tukaj kdo kaj izkušenj?
je možno da imam probleme z računalnikom (elektroniko)? varovalka bi bila verjetno za vse tuljave ena sama? sicer pa varovalke za tuljave niti nisem našel... Jutri grem še k mehaniku zamenjati svečke, potem pa mi verjetno ostane le še uradni servis...?pomagajte prosim... :?
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?

Napisal/-a WMB Po apr 19, 2010 10:47 pm

Glede hitrosti in obratov ti lahko povem daje to čisto ok.... edino v primeru da bi imel skurjeno sklopko ali uničen menjalnik bi bilo to možno...z vsem ostalim pa to nima veze...se pravi hitrost je pogojena s prestavo in obrati...
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Re: Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?

Napisal/-a smeagle Po apr 19, 2010 10:53 pm

WMB je napisal/-a:Glede hitrosti in obratov ti lahko povem daje to čisto ok.... edino v primeru da bi imel skurjeno sklopko ali uničen menjalnik bi bilo to možno...z vsem ostalim pa to nima veze...se pravi hitrost je pogojena s prestavo in obrati...


kako nima veze? če ima motor zaradi pokvarjene svečke ali tuljave posledično manj moči, to verjetno pomeni da potrebuješ več goriva, več obratov, za določeno hitrost, kot si ga potreboval z zdravo tuljavo oziroma svečko. je tako? ne vem, nisem mehanik, tako sem razmišljal...
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal To apr 20, 2010 6:14 am

Če ima tvoj model računalnik Sirius 32 je verjetno okvara na računalniku. Se pa zgodi ravno to kar si opisal, da motor dela samo po dveh celindrih. Svečke lahko ravno tako sprobaš, če dajo iskro.

Preostanejo ti tako samo še kabli (od računalnika do tuljav), kar je malo verjetno. Pri tem računalniku je to pogosta okvara zaradi vode, ki pride v notranjost računalnika.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Napisal/-a smeagle To apr 20, 2010 6:42 am

in kdo v ljubljani bi to najhitreje oziroma najceneje popravil?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To apr 20, 2010 8:00 am

Kakšen avtoelektričar, čeprav se v primeru sveč radi podajajo eden drugemu. Izgleda je šla ena cinšpula. Če ne boš zrihtal, ti bo šel motor po gobe zaradi izpiranja mazanja, obenem katalizator. Je pa težko kaj več reči, ker ne poveš ne tipa motorja, ne modela iz VIN tablice. Izgleda, da je F4P760 motor. Za tega je v Anetu cinšpula 40€. Zamenjaj sveče in to daj prave vrednosti. Šele potem modrujte o računalniku ipd. Pa še kakšen odpad obišči za dele, če je res kaj večjega.
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Napisal/-a smeagle To apr 20, 2010 8:14 am

joztom, kot sem že napisal, cinšpule sem med seboj zamenjal, pa se napaka ni preselila na drug cilinder, vendar bi se po vsej logiki morala...? zdaj je avto pri mehaniku, da mi zamenja svečke, jaz nimam primernega orodja, ker so pregloboko...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To apr 20, 2010 8:47 am

Ker je izgleda samo en določen cilinder v igri, je lahko samo sveča, lahko pa kaj z ventili in samo delno spušča kompresijo. Težko pa si zamišljam, da bi z dvema izpadlima cilindroma vžgal, kot navaja kolega zaradi računalnika sirius32.
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Napisal/-a smeagle To apr 20, 2010 8:58 am

joztom je napisal/-a:Ker je izgleda samo en določen cilinder v igri, je lahko samo sveča, lahko pa kaj z ventili in samo delno spušča kompresijo. Težko pa si zamišljam, da bi z dvema izpadlima cilindroma vžgal, kot navaja kolega zaradi računalnika sirius32.


mogoče mojega prvega posta nisi dovolj natančno prebral: imam 4 tuljave, na vsaki svečki eno. med obratovanjem motorja, sem vsako tuljavo posebej izklapljal iz krmilja (konektor na tuljavi). brez 1. ter 4. tuljave je motor brez kakrkšnekoli spremembe obratoval naprej, torej sta obe brez funkcije! ugasnil je šele potem ko sem izklopil še 2 ali tretjo tuljavo, torej ko je ostal le še en cilinder.
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Re: Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?

Napisal/-a fičfirič To apr 20, 2010 9:17 am

WMB je napisal/-a:Glede hitrosti in obratov ti lahko povem daje to čisto ok.... edino v primeru da bi imel skurjeno sklopko ali uničen menjalnik bi bilo to možno...z vsem ostalim pa to nima veze...se pravi hitrost je pogojena s prestavo in obrati...


največkrat podatek o obratih izhaja iz tega koliko je vžigov. Torej če bi kak užig preskakovalo bi prej moralo kazati manj obratov kot preveč po tej logiki.
4000 obratov pa mislim da je ravno prav za 120-130kmh.

drugače pa vtakni novo svečko v tuljavo ter verglaj in glej če je dobra iskra....

Po mojih izkušnjah kadar se samo eden od 4ih cilindrov ne vžiga je več kot očitno ker toliko trokira da brez dodajanja plina avto crkne.
Če ti cilinder ne vžiga ni dobro tudi ker ti potem bencin teče naprej v izpuh kjer v kratkem tudi uniči katalizator.
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Re: Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?

Napisal/-a smeagle To apr 20, 2010 9:43 am

fičfirič je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:Glede hitrosti in obratov ti lahko povem daje to čisto ok.... edino v primeru da bi imel skurjeno sklopko ali uničen menjalnik bi bilo to možno...z vsem ostalim pa to nima veze...se pravi hitrost je pogojena s prestavo in obrati...


največkrat podatek o obratih izhaja iz tega koliko je vžigov. Torej če bi kak užig preskakovalo bi prej moralo kazati manj obratov kot preveč po tej logiki.
4000 obratov pa mislim da je ravno prav za 120-130kmh.

drugače pa vtakni novo svečko v tuljavo ter verglaj in glej če je dobra iskra....

Po mojih izkušnjah kadar se samo eden od 4ih cilindrov ne vžiga je več kot očitno ker toliko trokira da brez dodajanja plina avto crkne.
Če ti cilinder ne vžiga ni dobro tudi ker ti potem bencin teče naprej v izpuh kjer v kratkem tudi uniči katalizator.


nove svečke nisem probal, je pa avto zdaj pri serviserju in mi popoldne javi kakšno "diagnozo" je postavil.
kar se tiče katalizatorja, vem da ga lahko skurim, vendar sem se tako peljal le kakšna dva kilometra, kar upam da je zdržal...?

a je možno da bi bilo kaj narobe z bati? bi v tem primeru moral že prej kaj opaziti? ker meni je to crknilo kar naenkrat, brez kakršnihkoli predhodnih težav
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal To apr 20, 2010 12:46 pm

joztom je napisal/-a:Ker je izgleda samo en določen cilinder v igri, je lahko samo sveča, lahko pa kaj z ventili in samo delno spušča kompresijo. Težko pa si zamišljam, da bi z dvema izpadlima cilindroma vžgal, kot navaja kolega zaradi računalnika sirius32.


Z dvema cilindroma gre tudi 120km/h (preverjeno). Vžge brez najmanšega problema, ko pa dodaš gas ga pa zamori in hoče crknt. To se zgodi kar na enkrat med vožnjo.

Če hočete pa preverit svečke pa vse ven iz motorja in na blok pa še izmenjuješ jih iz ene tuljave na drugo. Če je nekje iskra drugje pa ne potem svečke odpadejo ravno tako kot vžigalne tuljave.

Lahko pa vpišete v googla "popravila avto računalnikov" in 6 link po vrsti vam, da odgovor čisto na dnu pri okvarah za Renault.

Pa še glede katalizatroja. Ni ti potrebno skrbeti, ker ko se bo sesu boš vedel, ker avto ne bo imel pravega odziva. Ga pa ne vniči tako hitro. Bencin, ki je tekel v katalizator je eksplodiral kar je tudi povzročilo tisti traktorski zvok avtomobila. Vničil se bi lahko samo zaradi previsoke temparature. Zdrži pa tudi od 800 C do 1200 C. Normalno gibanje njegove temparature pa je med 400 C in 800 C.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Napisal/-a smeagle To apr 20, 2010 1:16 pm

kaj pa bati? lahko poškodujem bate, če bi se tako peljal? ne mislim nonstop, ampak zdaj po ljubljani od serviserja do serviserja, če bo potrebno...?
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal To apr 20, 2010 1:31 pm

Možno je tudi to. Bencin ti bo izpiral cilinder, kar ga lahko poškoduje in tudi izgubi kompresijo. Jaz se tako ne bi vozil. Vse se tudi zelo segreva (pregreva).

Ti ga sprav do enga mehanika. Ko ta odkrije napako (če je računalnik) se ga samo sname nese nekomu, ki se s tem ukvarja in ti, da nek rabljen računalnik na katerega presname tvoj software (kodiranje). In to je to.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Napisal/-a smeagle To apr 20, 2010 1:39 pm

hvala! avto je že pri mehaniku, vendar ga že cel dopoldne čakam da preveri svečke itd... :?
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Napisal/-a smeagle To apr 20, 2010 4:07 pm

diagnoza: mokre svečke - injektorja oziroma šobi na 1. in 4. valju sta "spustila"
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal To apr 20, 2010 4:36 pm

Iskre potem so na vseh štirih svečkah. Je pa mal huda, da ti gresta kar dve šobi na enkrat. Dobro porihtaj.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Napisal/-a smeagle To apr 20, 2010 4:58 pm

vem da je čudno, da greta dve naenkrat... ampak možno je vse. svečki sta bili res čist zaliti, medtem ko ostali dve popolnoma suhi.
upam da bo to to.

edit: muči me vprašanje kaj je bilo prej, kura ali jajce... ali sta svečki čist zaliti in ne data iskre ker je kaj narobe z injektorjem, ali ju je zalilo ravno zaradi tega ker nista dali iskre...???
 
smeagle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:39 pm

Napisal/-a smeagle Sr apr 21, 2010 1:43 pm

muči me vprašanje kaj je bilo prej, kura ali jajce... ali sta svečki čist zaliti in ne data iskre ker je kaj narobe z injektorjem, ali ju je zalilo ravno zaradi tega ker nista dali iskre...???
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Sr apr 21, 2010 2:21 pm

smeagle je napisal/-a:muči me vprašanje kaj je bilo prej, kura ali jajce... ali sta svečki čist zaliti in ne data iskre ker je kaj narobe z injektorjem, ali ju je zalilo ravno zaradi tega ker nista dali iskre...???


Zalije ju lahko v obeh primerih. Če ni iskre potem je logično, da jih bo zalilo, saj ne pride do izgorevanja. Vendar je to še najlažje preveriti. Daš vse 4 svečke iz motorja in verglaš. Če so iskre potem je nekaj drugega.

V drugem primeru pa lahko zalije svečko, če injektor ne razprši lepo bencina ampak samo ščije (ne vem kako bi napisal) in s tem zalije svečko in ne pride do vžiga.

Je pa tako, da najprej se preveri vžigalne tuljave, potem iskre na svečkah. Ko vse to dela se pa gre v motorni prostor. Ko pa ni iskre so pa lahko samo vžigalne tuljave, svečke, kabli ali računalnik, ki daje signal za vžig.
Se vidmo ko se zagledamo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov