Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Med zaviranjem moteče ruka

Napisal/-a AM To apr 20, 2010 7:48 am

Pač v zadnjih nekaj dneh se je pojavilo moteče rukanje pri zaviranju pri audi a4 letnik 98 ...
Zdaj ali so diski obrabljeni, ali pa gre za zvite diske ali mogoče kaj drugega ?

Pač občutek je kot bi diski osevali ... Je to možno oz. kako do tega sploh pride ?

Je mogoče to znak da so zavorne ploščice že obrabljene ?

Drugo vprašanje pa je, kako bi lahko vedel kateri disk to počne ?
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Napisal/-a rnisan To apr 20, 2010 9:55 am

Če ti trese volan pri zaviranju, potem je treba menjati prednje diske in tudi ploščice.

lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To apr 20, 2010 10:03 am

Pri izrabljenih ploščicah pride hitreje do tresenja. Ni nujno da so diski.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! To apr 20, 2010 10:24 am

Lahko se tudi pojavi "luft" v prednjih rokah. Vsaj pri Q5 so taki problemi. Čeprav je največkrat kriv zavorni sistem.
Zadnjič spremenil MyWay!, dne To apr 20, 2010 10:34 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
jure5j
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Pe maj 18, 2007 9:57 am

Napisal/-a jure5j To apr 20, 2010 10:31 am

Imel isti problem.Zamenjal diske in ploščice.Dela tipi-top.So pa bili stari diski in ploščice še zelo dobro ohranjeni :?
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM To apr 20, 2010 11:27 am

Ugotovil sem da so zadnji krivi. Namreč med vožnjo sem rahlo ročno potegnil in takoj sem začutil rukanje.
Do nekje 50 km/h in pri zaviranju je vse normalno, kar je pa nad 70 km/h se pa že precej občuti.
Razmišljam tudi če je mogoče med menjavo zimskih za letne gume mogoče kakšna smet prišla vmes med mislim da se reče pesto in diskom, ker ko ni kolesa gor, se disk dejansko vrti na pesti oz se premika in ko daš gumo gor moraš luknje poravnat da gredo vijaki skozi ... Samo potem bi verjetno tudi guma osevala in bi med vožnjo tudi prišlo do tresljajev.
Nevem oz. ne razumem zakaj bi se lahko diski zvili oz. ploščice obrabile tako da bi rukalo ...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To apr 20, 2010 12:30 pm

Korekten vulkanizer očisti obe naležni ploskvi in podmaže z bakreno mastjo (spray), enako vijake. Če pa jih po peščenem dvorišču mečejo je pa rezultat slab. Obstoja posebno orodje, nastavek za bormašino za čiščenje naležnih ploskev.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To apr 20, 2010 7:53 pm

Pozdravljeni

Za pojav tresenja med zaviranjem je lahko krivih več faktorjev:

- zviti ali obrabljeni zavorni diski
- pregrete ali obrabljene zavorne ploščice
- zablokirana vodila zavornega cilindra
- zablokirana zavorna ploščica v vodilu
- rahlo blokira zavorni bat, spuščanje tornega efekta na zavornih ploščicah

V vsakem primeru pa je potrebno opraviti najprej fizični pregled in se glede na videno odločiti kaj se popravlja in kaj menja.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov