Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

1.9dci ne gre nikamor

Napisal/-a TheOne To apr 27, 2010 6:12 pm

Avto mi zadnje 15k km zre veliko olja ( 0.5 do 1 l / 1000 km). To se je zacelo dogajati po menjavi turbine. Do sedaj je bilo vse v redu, razen porabe olja. Vceraj mi je turbina zacela trokirati (se ni vec vklapljala tako kot bi se morala). Mogoce je ze prej kdaj malo cuknilo, vendar je bilo ko je vklopila v redu.

Zadnje 5k km se vozim z enim cheap oljem, ker sem ga moral enkrat kupiti ker drugega ni bilo (5l lidl 15w40). Bi bil mogoce to lahko vzrok?

Danes pa sem komaj prisel domov. Avto ni imel nobene moci vec. Komaj sem z mesta speljal, v klancek pred hiso sem moral priti z zaletom. Aja, se to avto dosti bolj kadi kot je prej.

Kaj bi lahko bilo narobe?
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 To apr 27, 2010 6:55 pm

več možnosti.

jaz bi stavil na obročke (kompresija). očitno puščajo in gre olje gor, od tam pa bel dim v izpuh

k mehaniku pa odprita zadevo :)
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne To apr 27, 2010 7:00 pm

TIsto je dolga zgodba, mi niso priznali garancije oz. so rekli, da so obrocki in da bo potrebna generalka masine.

15w 40 sem dotocil 3x do 4x (cca 5k km)

Prej sem dajal notri elf 5W40 in poskusil z 10w40 (ce bi ga slucajno kaj manj zrl)

Belega dima ni. Je crn dim.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 To apr 27, 2010 7:32 pm

generalka mašine


hmm. kolko ma to kaj delovnih ur za sabo ? oz. kilometrov ?
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare To apr 27, 2010 7:32 pm

Dci, again :roll:
No,treba bo temeljito pogledati zadevo če vse tesni. Praviš da je nova turbina torej naj ne bi nagajala. Olje, ja daj raje tisto tapravo noter pa naprej.
Srečno lp.
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne To apr 27, 2010 7:37 pm

a4 je napisal/-a:generalka mašine


hmm. kolko ma to kaj delovnih ur za sabo ? oz. kilometrov ?


145k

Zanimivo pa je, da sploh ne pridem z avtom nikamor.

Vcasih mi crkne ob vzigu, zelo tezko vziga in v minimalen klancek sploh ne pride, ce ne grem z zaletom.

Je sla turbina, egr, masina (zvok je normaln) al je kaj zapacano?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To apr 27, 2010 8:39 pm

TheOne je napisal/-a:
a4 je napisal/-a:generalka mašine


hmm. kolko ma to kaj delovnih ur za sabo ? oz. kilometrov ?


145k

Zanimivo pa je, da sploh ne pridem z avtom nikamor.

Vcasih mi crkne ob vzigu, zelo tezko vziga in v minimalen klancek sploh ne pride, ce ne grem z zaletom.

Je sla turbina, egr, masina (zvok je normaln) al je kaj zapacano?


pelj to na odpad, sorry ampak da mene tkole j**e avto ga zažgem. ( prej pa dobro zavarujem :lol: )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To apr 27, 2010 8:47 pm

pjt v kako trgovino pa kup olje za traktorje al pa kj v smislu 20w40.sm sigurn da ga nebo vec tok pilo.
zj pa mal zares.kaj ti je blo da si nalival notr tako olje?resno vprasam.glede na to da si ga kupu v lidlu ne mores rect da se je mudilo ker do lidla mas dl kot do petrola sm 100%.to je bla res napaka.
zakaj avta nisi pelal na tester?ce se ti to dogaja ze nekaj casa bi avto pelal na tester pa bi se vidlo vsaj prblizn kaj je narobe?kle je lahko 100 stvari narobe.in je tester edina logicna resitev.zj k je ze vse prepozn pa je vse zjeban pa kle na forumu sprasujes kaj je narobe,k da bo to resilo problem?
ni poj cudn da so dci-ji na tko slabmu glasu ce so pa vozniki tko malomarni.ce nimas za vzdrzevanje si kup kolo!!
p.s. se marsikaj bi napisal pa raj nam.upam da ga porihtas cim ceneje.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 To apr 27, 2010 8:56 pm

mojster foruma. kaj se zdaj jeziš če deli izkušnjo z nami ?

veliko ljudi samo bere temo brez komentiranja...
meni take izkušnje veliko pomenijo, ker se iz tega naučim kako se stvari lotevat
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ To apr 27, 2010 9:21 pm

kaj pa kak el. magnetni ventil od turbine? vsaj pri meni je blo tko. ni ga odpiralo, ni sel nikamor itd. ;)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To apr 27, 2010 9:35 pm

abbe je napisal/-a:ce nimas za vzdrzevanje si kup kolo!!

:lol:
Ne se hecat, tudi bicikl je treba vzdrževat!
Meni pri slabih 8000 km odpoveduje račna in pa pedali imajo zračnost v ležaju. Na cirka 5000 km se menjuje veriga, na dve do tri leti vse zajle, bovdni, vsako leto, oz. 7000 km gume. Vsako leto moreš zamenjat kak dres,... Ne ga srat biciklizem je lahko presneto drag šport ;)
Plus tega, da ne omenjam začetnega vložka v bicikel in opremo, ki sodi poleg.
Če nimaš za vzdrževanje avta si tudi bicikla ne kupovat :D Je nevarno, da te potegne v stvar in potem niti slučajno ni poceni ;)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To apr 27, 2010 9:44 pm

a4 je napisal/-a:mojster foruma. kaj se zdaj jeziš če deli izkušnjo z nami ?

veliko ljudi samo bere temo brez komentiranja...
meni take izkušnje veliko pomenijo, ker se iz tega naučim kako se stvari lotevat

ma kaj se nam jezu no.dela z avtom k svinja z mehom po pa kle javka kaj nj nardi kaj bi lahko blo.
pa a je kdo kle telepat pa da ve.tester dela cudeze ce se ga zna uporabljat.
po pa bojo spet vsi govoril cez renaulte pa nevem kaj se vse.ocitno je problem v voznikih renaultou.
Ni vse res kar napišem
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed To apr 27, 2010 10:03 pm

A ni tko, da se ponavadi po obnovi turbine še obročki zjebejo.K nova turbina ma večji tlak-takšen, kot mora biti serijsko.Stara je imela pa že mau nižjega in pol so stari obročki pod večjo obremenitvijo in "spustijo".
Pravo olje daj notr, zmer kompresijo, še enkrat preglej turbino, IC in vse cevke.

OFF:Mi lahko prosm en mehanik napiše, kako se meri kompresija??Kr me zanima..čist tko informativno.
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 To apr 27, 2010 10:16 pm

Če nimaš merilec kompresije ne bo nč. Sicer pa najprej ogreješ motor potem odviješ svečke. Na posemezen cilinder priviješ merilec in zaverglaš med tem ko verglas meris kompresijo mors pa pedal za gas imeti stisnjen do konca ce ne lahko nastane v motorju vakum in posledicno izmerjena nizja kompresija kot bi morala biti ;) @theone preverite krmiljenje turbine ( ventil N75 )
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To apr 27, 2010 10:41 pm

need 4 speed je napisal/-a:A ni tko, da se ponavadi po obnovi turbine še obročki zjebejo.K nova turbina ma večji tlak-takšen, kot mora biti serijsko.Stara je imela pa že mau nižjega in pol so stari obročki pod večjo obremenitvijo in "spustijo".
Pravo olje daj notr, zmer kompresijo, še enkrat preglej turbino, IC in vse cevke.

OFF:Mi lahko prosm en mehanik napiše, kako se meri kompresija??Kr me zanima..čist tko informativno.

to ni res.
@nalcoq 4 bi te rad vidu da bi tkole meru kompresijo.nevem kok cajta bi jo meru
Ni vse res kar napišem
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed To apr 27, 2010 11:02 pm

OK..vzamem nazaj če ni res.Nism biu 100%, da je tko..sam se mi zdi, da sem celo na tem forumu to prebral.
Čeprov po eni stran se mi zdi nekak logično...večji tlak, kot je biu prej..obročki pa dotrajani in posledično se do konca zjebejo.Nevem..samo naglas razmišljam :-P
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Sr apr 28, 2010 12:41 am

abbe je napisal/-a:
need 4 speed je napisal/-a:A ni tko, da se ponavadi po obnovi turbine še obročki zjebejo.K nova turbina ma večji tlak-takšen, kot mora biti serijsko.Stara je imela pa že mau nižjega in pol so stari obročki pod večjo obremenitvijo in "spustijo".
Pravo olje daj notr, zmer kompresijo, še enkrat preglej turbino, IC in vse cevke.

OFF:Mi lahko prosm en mehanik napiše, kako se meri kompresija??Kr me zanima..čist tko informativno.

to ni res.
@nalcoq 4 bi te rad vidu da bi tkole meru kompresijo.nevem kok cajta bi jo meru


Zakaj pa ne? Jaz sem moral točno tak delat ko sem bil zravn na servisu. Gas do podna pa verglat.
Relax take it easY
Slika
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Sr apr 28, 2010 5:03 am

abbe je napisal/-a:pjt v kako trgovino pa kup olje za traktorje al pa kj v smislu 20w40.sm sigurn da ga nebo vec tok pilo.
zj pa mal zares.kaj ti je blo da si nalival notr tako olje?resno vprasam.glede na to da si ga kupu v lidlu ne mores rect da se je mudilo ker do lidla mas dl kot do petrola sm 100%.to je bla res napaka.
zakaj avta nisi pelal na tester?ce se ti to dogaja ze nekaj casa bi avto pelal na tester pa bi se vidlo vsaj prblizn kaj je narobe?kle je lahko 100 stvari narobe.in je tester edina logicna resitev.zj k je ze vse prepozn pa je vse zjeban pa kle na forumu sprasujes kaj je narobe,k da bo to resilo problem?
ni poj cudn da so dci-ji na tko slabmu glasu ce so pa vozniki tko malomarni.ce nimas za vzdrzevanje si kup kolo!!
p.s. se marsikaj bi napisal pa raj nam.upam da ga porihtas cim ceneje.


Avto je bil pri mehaniku, ki mi je rekel, da so batni obrocki (strosek 1000 do 1500 eur) in mi rekel, da naj se vozim toliko casa dokler bo slo, ker se mi ne splaca vlagat v avto. Rekel mi je, da naj avto prodam. Rekel mi je tudi, da naj probam z 10w40 oljem, ce bo kaj manj zrlo.

Ker nisem hotel nekega reveza nategniti sem ga obdrzal. Ceprav sem imel ponudbo za 7k eur.

Lidl mi je pred sluzbo in sem pac ko sem meril olje ugotovil, da je na nuli in sem tam kupil olje in dolil do maximuma.

Aja pa se to, da ne bo kdo govoril, da avto ni bil vzdrevan (pri mehankarjih je bil kar dosti):

- alternator (300 eur)
- turbina (1k)
- merilec pretoka zraka , egr (se niti ne spomnim koliko)
- menjava diskov (popravilo zavornih celjusti, problermi z diski in napacna diagnoza vsaj 300 eur)
- popravilo displaya (500 eur)
- popravilo starterja
- menjava diskov (ker elektricna rocna ne deluje v redu - 500 eur)

Zaradi modula moram zdaj rocno rocno izklopljat, da se mi ne ponovi stara zgodba.

Tako, da ce mi se eden rece, da ni problem v renaultih ampak v voznikih bom ... ;)

V glavnem kaj naj naredim in kam naj ga peljem? (za odpad ze vem in bo mogoce res romal tja ;) )
Kdor ne misli pomagat, naj se prosim vzdrzi komentarjev.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Sr apr 28, 2010 5:55 am

Dej oglas na internet in napiši, da je pač narobe, kar je...ceno pa po dogovoru. Mogoče pa bo kej.

Mimogrede:
Praviš, da ima avto 145000km?
Kater letnik je?
Kater lastnik si?
Glede na napisano kar dvomim, da je tako...je možno, da jih ima precej več?
Sam ne se kregat :P
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov