Napisal/-a Sigor Po maj 03, 2010 6:45 pm
V svojem Roverju 200 sem imel tako imenovano ročno klimo. Njeno delovanje se uravnava z gumbi za klasično ventilacijo v avtu. Z enim gumbom jakost pihanja, stopnje 1, 2, 3 in 4, z drugim smer pihanja, s tretjim pa temperaturo zraka, na najbolj mrzlo piha tud najbolj mrzel zrak (med 4 in 7 stopinjami).... Ko si enkrat nastavil določeno temperaturo, je pihalo zmeraj zrak z enako temperaturo.
V Xsari letnik 2001, ki je bila nekaj časa pri hiši, pa smo imeli po mojem mnenju pol-avtomatsko klimo. Enako se je njeno delovanje uravnavalo z gumbi ventilacije, z enim jakost pihanja, z drugim smer pihanja (ko si dal na šipo, se je klima sama prižgala, če prej še ni bila), gumb za temperaturo pa je imel napisane stopinje in je sistem nato vzdrževal nastavljeno temperaturo. Če je bilo v avtu več, kot je bilo nastavljeno, je pihalo bolj mrzlo, ko pa je bila dosežena željena temperatura, pa manj. Pri tej klimi mi ni bilo všeč to, da je, ko je bila dosežena želena temperatura, včasih kar naenkrat, tudi poleti, začelo pihati toplo.
Avtomatska klima pa s pomočjo senzorjev uravnava jakost pihanja, temperaturo izpihanega zraka in smer pihanja.
Seveda je avtomatska najbolj udobna, če je le dobro sprogramirana. Od prvih dveh naštetih mi je bila pa ročna bolj simpatična.
