Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

turbina in cev

Napisal/-a im nobody So maj 08, 2010 2:15 pm

dober dan..mene zanima za motor tdi afn.cev ki gre iz zračnega filtra na turbino se pred turbino razdvoji na še eno majnšo oziroma bolj ozko cev kater gre na vrh motorja...ta cev je ubistvu nataknjena v debelejšo cev...sprva sem mislil da je fiksna oziroma da je to vse skupaj ena cev...mene pa zanima če je to vzrok metanja u zasilni program na 4000rpm-vedno pri istih obratih-ker tam okoli je masno od olja...more ti čist dihtat?turbina je nova menjana in pri stari turbini tam ni bilo mastno...je pa cev ista...lahko da se je pri menjavi kaj zjebalo..hvala za odg
http://www4.slikomat.com/08/0409/b89-egrui6.jpg
to je ta cev ki gre pod plastični pokrov....pri turbini se pa razdvoji
ta cev:Slika
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So maj 08, 2010 8:41 pm

ta tansa cev je nataknjena na debelejso cev,kam pa gre poj ta debelejsa cev?
ce gre nekam na pokrov ventilou je to oljni oddusek.in je normalno da je masten.
zakaj avto nabijas na 4000+rpm?nevidim nobenega smisla v tem
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po maj 10, 2010 11:56 am

debela cev gre na zračni filter...vem da nima smisla nabijat na 4000(in ga tudi ne za bv) sam vseen nebi smelo metati u zasilnega
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So maj 15, 2010 7:40 am

no da še povem to ko ga vrže v zasilni program in ko avto ugasnem ter prižgem nazaj ga ne meče več do prvega ugašanja oziroma da se avto malo ohladi
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
vwafn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To jan 18, 2011 6:23 pm

Re: turbina in cev

Napisal/-a vwafn To jan 18, 2011 6:27 pm

Pozdravljen!Imel sem podoben primer pri vw golf 3 1.9 afn.Za to da ti meče v zasilni program je kriv senzor tlaka turbine ki je nameščen na cevi ki gre od turbota na intercooler.enostavno se ga zamenja in je stvar rešena.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov