Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
bronski1
Novinec
 
Prispevkov: 225
Pridružen: Pe mar 03, 2006 11:06 am

Težave z ročno zavoro

Napisal/-a bronski1 Če maj 20, 2010 6:50 am

Mene pa zanima sledeče gre za renault clio letnik 1997 in sicer težava je v tem,da že dva dni skozi sveti oz.gori kontrolna lučka za ročno zavoro,morda je stikalo ali pa kaj drugega zanima me ,kje je stikalo za ročno zavoro,da preverim še to oz.kaj naj storim.ker ne najdem stikala.
 
Uporabniški avatar
beary
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: To mar 30, 2010 9:19 am
Kraj: Sevnica

Napisal/-a beary Če maj 20, 2010 7:20 am

Stikalo za ročno zavoro je v notranjosti avta. Očitno je to stikalo skrito pod plastikami. Običajno se vidi nekje, take bele barve je. Dokler je ročna zategnjena ti sveti opozorilna lučka, ko pa ročno spustiš, z ročko pritisneš na tisto stikalo in lučka ugasne.

Če je ne vidiš boš mogoče moral odstraniti plastike okoli ročne zavore.
VW je najbolš kar lahko maš...
Slika
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Če maj 20, 2010 7:26 am

Jaz bi najprej preveril zavorne ploščice na sprednjih kolesih. Lahko so popolnoma izrabljene in ti zato sveti lučka.
 
drot1625
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 01, 2008 9:24 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a drot1625 Če maj 20, 2010 7:51 am

Lahko pa imaš premalo zavorne tekočine.
 
Uporabniški avatar
bronski1
Novinec
 
Prispevkov: 225
Pridružen: Pe mar 03, 2006 11:06 am

Napisal/-a bronski1 Če maj 20, 2010 8:01 am

Sem rešil težavo malo sem dolil zavorne tekočine in odpravil težavo ,ampak me zanima ali je normalno,da malo poide zavorne tekočine,hvala vsem za odgovore.
 
Uporabniški avatar
beary
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: To mar 30, 2010 9:19 am
Kraj: Sevnica

Napisal/-a beary Če maj 20, 2010 8:06 am

Kolikor se men zdi zavorne tekočine ne sme manjkat. Predstavljaj si, da se voziš z avtom, ves ta čas je tekočine manj, čez čas bi ostal brez tekočine, kako bi se ustavil?? Poglej cevke pri zavornem sistemu da ni katera počena. Ker je pod tlakom ti bo samo še naprej pokalo. Če pa je res cev kriva jo pa obvezno treba zamenjat, naj ti ne bo žal tistih 15€ za material + mogoče še montaža ali pa če to narediš doma, če imaš opremo za to. Kje drugje pa po moje skoraj da nima za pokat.
VW je najbolš kar lahko maš...
Slika
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Pipita Če maj 20, 2010 11:44 am

Eventuelno imaš lahko precej obrabljene zavorne ploščice, zato tudi "manjka" nekaj tekočine.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če maj 20, 2010 11:51 am

Pipita je napisal/-a:Eventuelno imaš lahko precej obrabljene zavorne ploščice, zato tudi "manjka" nekaj tekočine.

tocno tko.ce mas sperdnje pa zadnje zavore precej obrabljene so batki precej vn porinjeni in zarad tega lahko pride do tega da je "premalo" tekocine.
lahko pa da ti kje pusca olje.sploh pri cliotih 1. generacije se je to rado dogajao ker so zgnile cevke pod vozilom (pod voznikovim sedezem).ker so tm cevke zascitene kao z eno plastiko.za to plastiko pa se skos nabira voda pa kamencki in zgnijejo.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
mirkec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Sr jun 11, 2008 9:29 pm

Napisal/-a mirkec Če maj 20, 2010 4:10 pm

abbe je napisal/-a:
Pipita je napisal/-a:Eventuelno imaš lahko precej obrabljene zavorne ploščice, zato tudi "manjka" nekaj tekočine.

tocno tko.ce mas sperdnje pa zadnje zavore precej obrabljene so batki precej vn porinjeni in zarad tega lahko pride do tega da je "premalo" tekocine.
lahko pa da ti kje pusca olje.sploh pri cliotih 1. generacije se je to rado dogajao ker so zgnile cevke pod vozilom (pod voznikovim sedezem).ker so tm cevke zascitene kao z eno plastiko.za to plastiko pa se skos nabira voda pa kamencki in zgnijejo.


:ne
Nekje spušča. Ker je letnik že star, se rado zgodi, da gumice v zavornih cilindrih preperijo in ne tesnijo dobro.
LP
 
Uporabniški avatar
bronski1
Novinec
 
Prispevkov: 225
Pridružen: Pe mar 03, 2006 11:06 am

Napisal/-a bronski1 Če maj 20, 2010 4:32 pm

hvala vsem za odgovore bomo popravili oz.videli ali je vse ok.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Če maj 20, 2010 4:46 pm

tocno tko.ce mas sperdnje pa zadzavore precej obrabljene so batki precej vn porinjeni in zarad tega lahko pride do tega da je "premalo" tekocine.nje


Do tega nikoli ne more priti, ker bat ima samo le nekaj malega hoda, vsaj toliko da nikoli tekočine ne more biti premal. Sem že videl ko so ploščice šle na dva dela in seveda dol po cesti, nobene lučke da bi tekočine manjkalo ko je bat imel hoda kokr hoče. Prav tako tudi ko imamo večkrat zavore pri koncu, nič od nje, edino opozorilo da so ploščice pri koncu.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Če maj 20, 2010 6:39 pm

v večini primerov spusti cilinderček pri zadnjih zavorah
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Pe maj 21, 2010 6:37 am

x2

Ma kakšne preperele cevke. Bi v pol ure ostal brez olja.
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Pe maj 21, 2010 6:40 am

na teh cliotih prerjavijo zavorne lajtnge, ki gredo do zadnjih cilindrov. Imaš jih na levi strani na podvozju. preglej jih, verjetno so preperele in puščajo! je pa obvezna potem komplet menjava.

LP tilen
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov