Pri normalno delujočem DPF se regeneracija prične, ko se nabere točno določena količina saj oz. trdnih delcev. Pri tem pa avto oz. filter seveda ne ve, da bomo ravno prispeli na cilj, zato je to zgolj tipičen murphy, če se zgodi tudi po daljši relaciji. In potem je seveda potreben še en krog, kot da že ni bilo dovolj vožnje ampak tako pač je...
Rešitev bi bila zgolj ta, da bi obstajal gumb, kjer bi sam predčasno sprožil regeneracijo ali pa neke vrste AI oz. "pameten" avto.
Ker pa to ne obstaja, se je potrebno držat preprostega pravila, da se regeneracije ne prekinja. Če se tega ne držimo, potem seveda obstaja velika verjetnost, da bo DPF s časom vse bolj zapacan in bo prihajalo do pogostejših regeneracij. Na neki točki tudi te več ne pomagajo in je potreben servis. Jaz sem se teh pravil držal in nisem imel v zadnjih cca. 15 letih nikoli problemov pri nobenem dizlu različnih znamk. Pa so bili vsi avti prodani s 140k + km.