Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN To jul 24, 2012 12:59 pm

@Polo78 to sem tudi jaz opazil, da vsake toliko bi moral zavit na AC ampak to je mal za lase povleceno, da ce bom hotu met diesel avto bom moral prvo kupit vinjeto in drugo se vozit na "prisiljene" izlete. Tko da ne hvala za takega dizla...bo bencinra boljsa izbira zame.

Lp
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr To jul 24, 2012 1:16 pm

Mogoče je malo v kontekstu povedal. Itak, da je to bedarija, da bi se moral prisiljeno voziti po AC. Gre se za to, da naj bi se vozil cirka vsaj 10 minut po tem, ko se ti prične postopek regeneracije. Ok, pri novejših avtih je ta postopek dokaj kratek, morda 5 minut pri teh (naših) prvih poskusnih zajčkih pa traja kar 15 minut. In zdej, če ti ravno naletiš takrat na kratke fure to pomeni, da vsakič vmes prekinjaš proces regeneracije.
Naslednjič ko se spet odpelješ, se ti bo regeneracija spet pričela,itd... Če pravi, da se vozi cirka 15km to ne bi smel bit problem. Regeneracija se ti bo uspešno izvedla (naj bi se) tudi če se ne voziš na ..karikiram 3000 obratih in podobno. Sistem ti regeneracijo v bistvu dela tudi v prostem teku, je pa res da jo po parih minutah v prostem teku prekine.

Skratka hočem povedat, da se proces regeneracije izvaja ne glede na obrate. Bodisi, če se voziš na 2500 obratov ali pa na 1500, se ti bo regeneracija uspešno dokončala. Samo določen čas mora pač potečt.

To sem lepo videl pri sebi. Na začetku sem bil podobno 'paničen' in ko sem videl da se je regeneracija sprožila sem avtomatsko vozil nad 2500 obratov. S tem se seveda čas regeneracije ni nič skrajšal. Še vedno traja 10-15 minut, tako kot sedaj ko recimo vozim 1500 - 2000 obratov. Pa še manjša poraba je :-).

Nekateri pravijo, da naj bi regeneracijo tudi sam lahko sprožil, oz. dal pogoje za to. Da naj bi recmo na AC vozil v nižji prestavi na cirka 4000 obratih. Ok, tega ne bom komentiral :)
lp dejan
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN To jul 24, 2012 1:35 pm

Vem da mal "karikira" =P no v glavnem ce bi imel opozorilo, kdaj se zacne regeneracija bi bilo to super ampak zal nima, zato se bom raje izogibal diesel avtov za moj nacin in relacijo voznje. Pri Hondah je tako, da se mores vozit nad 60km/h in ni odvisno od obratov...ko pa hitrost pade po 60km/h za 10 sekund se regeneracija ustavi. Tako so mi razlagali na servisu. Vozit nad 60km/h vec kot 10-15 min tle okrog pa je tezko izvedljivo razen na AC. Ce je to kako drugace reseno pri novih disel avtih bi prosil za mnenje, da se ne bom prehitel in vzel bencinarja "prehitro". Kolega me je vceraj kontaktiral, ko sem mu zadnja dva-tri teden jamral glede DPF-ja...pa mi rece, da je mal manjkalo, da bi ostal na Hrvaskem ker ga je zacel DPF hecat na novejsi Fiat Chromi...vozi pa se vecina po LJ, enkrat na mesec pa LJ-NG... :huh:

Lp
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr To jul 24, 2012 1:50 pm

Swašta, za mazdo vem, da nima veze kolk hitro se pelješ. Ko se enkrat regeneracija vkjluči se izvaja do konca, razen če vmes ne ugasneš avta, oziroma ga pustiš v prostem teku za par minut.
Sicer pa ja, za zelo kratke relacije ala par km pa verjamem da je problem ja. Določene znamke imajo obvestilo v kabini ko se vklopi regeneracija. Se mi zdi da je to ok, če veš za kaj se gre. Problem je, da bi polovica folka začel paničarit kaj je pa to zdej za ena lučka itd...in bi imel na servisu preveč dela.
No tako ga imajo pa na drug način, ampak s tem zaslužijo :)
lp dejan
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN To jul 24, 2012 1:55 pm

spektr je napisal/-a:Swašta, za mazdo vem, da nima veze kolk hitro se pelješ. Ko se enkrat regeneracija vkjluči se izvaja do konca, razen če vmes ne ugasneš avta, oziroma ga pustiš v prostem teku za par minut.
Sicer pa ja, za zelo kratke relacije ala par km pa verjamem da je problem ja. Določene znamke imajo obvestilo v kabini ko se vklopi regeneracija. Se mi zdi da je to ok, če veš za kaj se gre. Problem je, da bi polovica folka začel paničarit kaj je pa to zdej za ena lučka itd...in bi imel na servisu preveč dela.
No tako ga imajo pa na drug način, ampak s tem zaslužijo :)


Jah res je to z lucko, a pri meni ko se vkljuci je ze pozno in ne pomaga AC in to je po defaultu tako, ceprav pise v navodilih, da vozit nad 60km/h v tem primeru. Opozorilna lucka ali karkoli o zacetku regeneracije bi bila zelo dobrodosla...se tudi na servisu strinjajo s tem a na zalost ne morjo pomagat :huh:

Lp
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr To jul 24, 2012 2:05 pm

Kolikokrat se ti pa pojavi lučka?
lp dejan
 
matejSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr dec 23, 2009 1:21 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a matejSS To jul 24, 2012 2:12 pm

@spektr: tole z obrati niso nebuloze. DPF sistemi so razlicni. Da je DPF regeneracija mogoca, se mora filter segreti na ohoho in ocitno sistemi to dosezejo na razlicne nacine. Denso sistem (katerega opisujem) zahteva obrate. Ce lucka ti zacne goreti, da te opozori, da malce "pritisnes".

Tole s Hondo in 60km/h mi ni jasno. Zakaj so obrati nepomembni? S tem sem se ze s trgovcem pogovarjal in je rekel, da so jim pri Hondi rekli, da obrati niso vazni. Zanima me, kako se lahko DPF segreje, ce vozim 15min v leru po klancu nazdol 100km/h (npr. za predorom Mt. Blanc proti Italiji)?

Problem kratkih relacij:
- avto se ne segreje, regeneracija ni mozna
- regeneracija se ne konca in se tako vedno znova in znova (oz. bolj pogosto) dela, posledicno se olje hitreje onesnazi (na servisu ti znajo povedati, kaj je napaka - zapasan filter ali onesnazeno olje?)
- pri neogretem avtu, speljevanjih je vec saj
- ni pasivne regeneracije

Senzor razlike pritiska morajo preveriti tako, da ga dajo ven in s posebno napravo ustavijo doloceno razliko pritiska ter gledajo, ce je izhod na senzorju v zahtevanih mejah. Tega nima ravno veliko servisov.
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr To jul 24, 2012 2:27 pm

ja, hotel sem povedati, da regeneracija se ti bo vklopila tako ali drugače. Če boš vozil na primer na 1500 obratih ali več.
Saj ko sistem sproži regeneracijo se filter segreje in proces se začne.

Meni se je ene parkrat zgodilo tako, da sem recimo parkrat zapored proces prekinil. In zjutraj, ko sem speljal čez par 100m se je regeneracija že sprožila. Se pravi, sistem ni čakal, da bom prišel do vodic recimo, da bo temeperatura pač optimalna. Zažela se je, optimalna temperatura je bila recimo po tem v 1 minuti, namesto da bi čakal 10 minut recimo...

Sicer pa so možna odstopanja. Lepo piše v repair manualu za avto kako in kaj. Je kar nekaj strani posvečenih ravno DPF tematiki :)
lp dejan
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a abbe To jul 24, 2012 9:24 pm

honde majo ze pri prisilni regeneraciji zelo nizke obrate cca 1500,pac ma tok pozn vbrizg pa tok nafte da se pac lahko segreje dpf ni pa to glih dobr za motor...
sistemi so zelo različni zato je mal težko posploševat.renoji 1.9 dci majo prisilno regeneracijo na cca 2500 obratih
fiat pa alfa pa celo na 3500 kar je ze kr mal kriza....
Ni vse res kar napišem
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 25, 2012 6:01 am

@spektr lucka se je od novega leto do sedaj vkljucila 4x...
@matejss ja res je cudno to, a ko se lucka vkljuci gre avto v "recovery" mode in je avto spravit nad 3k rpm kar huda ker avto nima moci in so obrati omejeni nekje na 3500rpm ce se ne motim.

Lp
 
matejSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr dec 23, 2009 1:21 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a matejSS Sr jul 25, 2012 6:49 am

Ko gre avto v recovery, je ze prepozno. V recovery gre z razlogom, da se motorja ne preopremenjuje prevec (vec saj) in da se prislepas do servisa.
Sicer pa je 3000/min za dizla veliko (vsekakor >130km/h). Verjetno imas 2 nacina indikacije: utripanje in gorenje. Ko gre avto v recovery, pa ponavadi zasveti engine lucka. Med regeneracijo je avto bolj "svoh".
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 25, 2012 7:20 am

Ne, lucka se samo prizge in se slisi zvok za opozorilo, kot za recimo rezervo v rezervoarju itd...thats it...avto je v Recovery mode....

Lp
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Sr jul 25, 2012 7:24 am

Svašta, če to dela optimalno sem jaz papež. pelji avto še kam drugam. Resno.
lp dejan
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 25, 2012 8:01 am

spektr je napisal/-a:Svašta, če to dela optimalno sem jaz papež. pelji avto še kam drugam. Resno.

Sem že peljal...Selič pa sem dobil isti odgovor.

Lp
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Sr jul 25, 2012 8:05 am

Kaj pa kakšen 'popoldanc'? Tak, ki se resno angažira v testiranje in ugotavljanje napake. Čudno, da nobeden ne bi znal odpravit težave. Če ne ti pa res ne ostane nič drugega kot da prodaš...
lp dejan
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 25, 2012 8:08 am

spektr je napisal/-a:Kaj pa kakšen 'popoldanc'? Tak, ki se resno angažira v testiranje in ugotavljanje napake. Čudno, da nobeden ne bi znal odpravit težave. Če ne ti pa res ne ostane nič drugega kot da prodaš...

Sem se obrnil tudi na take.....odprava napake 500€ (v skrajnem primeru odstranitev DPF-ja so rekli) a se pri teh motorjih baje ne da....odstranit pa ga nocem, da nebi imel kasneje problemov. 500€ riskirat kar tako pa raje ne...

Lp
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Sr jul 25, 2012 8:17 am

Kako pa lahko nekdo kar takoj reče 500€ :-) Ok, razen če predpostavlja da je kak senzor fuč. Lahko ti dam kontakt za nekoga v okolici Medvod, če ti ni predaleč.
lp dejan
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 25, 2012 8:28 am

spektr je napisal/-a:Kako pa lahko nekdo kar takoj reče 500€ :-) Ok, razen če predpostavlja da je kak senzor fuč. Lahko ti dam kontakt za nekoga v okolici Medvod, če ti ni predaleč.

Jah tako so mi rekli...postavka za "odpravo napake" 500€...a to je kak popoldanc avtoelektricar ali kako? Lahko napises v ZS....

Lp Primoz
 
sixtoo
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Ne sep 05, 2004 5:05 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a sixtoo Pe jul 27, 2012 7:53 am

Po pogovoru o DPF filtru s kolegom, ki ima Passata 2.0 TDI 140km bluemotion, sem našel to temo.
Prebral celotno temo, pa mi še vedno ni nekaj jasno....Vsi pišete o regeneraciji, ki poteka na servisu s pomočjo testerja?? V vsakem primeru, je treba sistem ogrti na potrebne stopinje, da se zadeva sproži, kakšno vezo ima potem tu tester? Na BMW forumu sem zasledil, da regeneracijo opravijo celo v delavnici...
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Pe jul 27, 2012 7:57 am

Simpl, ja govora je o regenraciji. Ampak eni sistemi imajo pasivno regeneracijo nekateri aktivno regeneracijo, nekatri pa oboje.
Torej, preko testerja se sproži aktivna regeneracija, kar pomeni laično, da se količina vbrizganega goriva poveča, ostanek gre v izpušno cev kjer se potem v DPF filtru vžge in saje zgorijo. To je aktivna regeneracija in se načeloma lahko vklopi tudi pri mrzlem avtu. Ker slej ko prej se bo filter toliko ogrel, da bodo saje začele goreti.
Zato sem v prejšnjih postih tudi pisal, da pri avtih ki imajo samo aktivno regeneracijo, obrati niso toliko zelo pomembni, ker gre načeloma toliko goriva 'mimo', da slej ko prej pride do take temperature, da saje zgorijo.

Druga stvar je pa pasivna regeneracija. Tam mora pa voznik zagotoviti pogoje, da se ta proces izgorevanja saj lahko prične. In tukaj pa res ne moreš voziti s 1500 obrati :-)
lp dejan
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov