matejSS je napisal/-a:Tudi sam sem kupil rabljen avto z DPF filtrom in imel veliko tezav s tem - pa sem delal le daljse relacije po AC! Glede filtra sem skoraj doktoriral...
V kolikor delas kratke razdalje, dvomim da bos s pritozno lahko kaj dosegel. V kolikor pa daljse, pa spada pod garancijo (ce jo se imas; zal vidim, da ne). Ce so sposobni, se delovanje filtra preveri z voznjo s priklopom na racunalnik. Aditivi se pri tem DPF sistemu (sumim, da je DENSO ali soroden) ne uporabljajo.
Zadeva v grobem deluje takole:
Pred in za DPF filtrom imas senzor razlike pritiska. S pomocjo tega podatka in kopico drugih se izracuna zamasenost filtra. Ko ta preseze doloceno vrednost, ima avto zeljo po regeneraciji. Regeneracija je mozna, le ko je avto ogret (prej jo avto ne bo sploh zacel delati). Pri regeneraciji mora temperatura v DPF doseci doloceno vrednost (tam nekje nad 550'-700C). Da je to mozno moras voziti nad 2000/min (vazno je tudi, da je motor obremenjen... 2000/min po klancu navzdol ne bo dovolj). V kolikor tega ne pocnes, te bo pri doloceni vrednosti zamasenosti opozoril (ne vem, kako je pri tem pri Hondah) in ti tako povedal "daj dvigni obrate". Ko pa doseses kriticno vrednost, pa gre avto v zasilni nacin in moras na servis.
Drugi razlog za DPF lucko je lahko tudi onesnaznost olja (pri regeneraciji zaradi post-injectiona pride nafta v olje) - posledica prevelikega stevila regeneracij.
Kaj je lahko narobe?
Na DPF sistemu:
- senzor razlike pritiska
- zamasene cevke
- temperaturni senzorji v DPF
- mehanska poskodba DPF filtra
Lahko pa je z DPF sistemom vse OK in avto res proizvaja toliko saj (zaradi DPF filtra ne opazis dima) in je tako regeneracija bolj pogosta (in olje hitro rata onesnazeno). En primer so zamasene sobe (noces vedeti koliko $$$ en soba) ali pa npr. IC cev pusca (bi verjetno slisal piskanje).
Glede na napisano res mislim, da so razlog prekratke razdalje, saj rabis le ene 15km, da se avto prav ogreje.
Z voznjo nad 2000/min ustvarjas tudi pogoje za pasivno regeneracijo (nad 300'C) - pri voznji po AC to zlahka dosezes, in tako zmasnjas
interval med regeneracijami. V povprecju je to cca 300-400km (vse odvisno od voznje; tudi 800km se da doseci).
Z znanjem, voljo in racunalnikom se da odkriti, kaj je narobe...
LP in veliko srece.
ps Mazda CX-5 nima DPF filtra in je EURO6. Kapo dol! DPF filter je res ne-vodi-ga-treba... in potem vidis kaksen kamion ali starega Golfa kako zakaja!
esem je napisal/-a:Post-injection pomeni, da rač. vbrizgava nafto tudi po delovnem ciklu
Kako oz. zakaj pride nafta v olje? Ker mi ni jasno sem vprašanje postavil že v enem drugem postu in dobil odgovor da je vbrizga nafte za regeneracijo preveč, ta steče v karter olja in tako se olje onesnaži.matejSS je napisal/-a:Drugi razlog za DPF lucko je lahko tudi onesnaznost olja (pri regeneraciji zaradi post-injectiona pride nafta v olje) - posledica prevelikega stevila regeneracij.
spektr je napisal/-a:Zanimivo, a kaj spremljaš kdaj se ti izvede oz. začne izvajati regeneracija, koliko časa traja ipd? Ponavadi traja nekje 10-15 minut, toliko se pa najbrž že voziš.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov