Wikipedija je spisano besedilo, tole http://www.sbs-tuning.com/index.php?s=dpf-odstranitev je pa frma, katera odstranjuje te filtre.
Kako to tolmaćiš ?
pskoda je napisal/-a:Saj piše, da z odstranitvijo izgubi na ekoligiji se pravi ni več EURO5+ oz 6 samo pač to ni kaznivo in lepo služijo na ekologiji in upam, da bodo na tehničnem pregledu čimprej začeli pregledovati tudi to in po možnosti še moč motorja. Če filter trdih delcev deluje kot mora ni nobenega problema, ampak nekateri navijao mašino nestrokovno, menjajo olje z neustreznim, vozijo z 1000rpm, veliko kratkih relacij,... in nastanejo problemi in je za vse to kriv filter trdih delcev.
Za vse ki delajo letno +30kkm je dizel in sploh ne bodo opazil, da ima filter trdih delcev za vse ostalo je bencinar oz bencinar predelan na plin. Kaj bo čez 10 let ne vem, ampak osebno vidim tako
LeQuack je napisal/-a:Dosti teh starih tudi brez katalizatorjev seveda.
pskoda je napisal/-a:Starejši avti so bili že tovarniško brez katalizatorja
pskoda je napisal/-a:Link ki si ga prilimal ti http://www.sbs-tuning.com/index.php?s=dpf-odstranitev - obkroženo z rdečim
Gor piše v "v času težav" z pravilnim vzdrževanjem ni časa težav če pa slučajno pride se ga reši kot vse ostale stvari. Npr. če te mašina j... ne boš šel pol pedala montirat, ampak jo boš popravil oz dal popraviti je pa res, da je čedalje več ljudi takih, da ne popravljajo nič dokler se avto ne ustavi pol je pa jok in stok
peroRS je napisal/-a:Če imaš kratke vožnje je že v osnovi dizel brez veze
Že pri bencinarju so težave, če ga občasno ne predihaš
pskoda je napisal/-a:Starejši avti so bili že tovarniško brez katalizatorja (razni oldtajmerji) in bi naredil tehničnega pa tudi takih je bolj malo drugo je če je avto gnil oz podvozje gnilo. Cigane velikokrat vidim z kombijem, ki je gnil do amena za te ne vem kako naredijo tehnični, mene pa j**e za vsako stvar
cc09 je napisal/-a:Avto, ki je homologiran z DPF, brez njega ni tehnično izpraven.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 124 gostov