sixtoo je napisal/-a:Po pogovoru o DPF filtru s kolegom, ki ima Passata 2.0 TDI 140km bluemotion, sem našel to temo.
Prebral celotno temo, pa mi še vedno ni nekaj jasno....Vsi pišete o regeneraciji, ki poteka na servisu s pomočjo testerja?? V vsakem primeru, je treba sistem ogrti na potrebne stopinje, da se zadeva sproži, kakšno vezo ima potem tu tester? Na BMW forumu sem zasledil, da regeneracijo opravijo celo v delavnici...
DaDo3 je napisal/-a:Nekaj od mene glede DPF-ja če se avto vozi na kratke razdalje in se večkrat prizge ugasne po moznosti konstantno vozi pod 2500rpm ter gre seveda za močnega dizla se bo DPF zelo hitro zapacal začne se tako (govorim za vag) za avto začne delat na 1000rpm ter ima cca 30% man moči lahko da tudi neke okoli 2200rpm ob polnem pospesevanje rahlo cukne (zakaj zato ker je takra "zelo veliko dima") ki ga pa avto zadrzi notri ze ob tako zapacanem filtru rešitev je da se nastavi tempomat (seveda če je) v 3 prestavi na cca 4100-4200rpm poraba bo normalna nič bati nebo 15L meni je kazala 6-8L in se vozi pri teh obrati po AC cca po 5min avto segreje in sežge vse saje zadnih 5sekund pred izklopom DPF lučke avto lahko rahlo zakadi ter pocuka nato ko se lučka ugasne avto dela normalno ima enake konje ter ne se bati DPF se lahko prizge tud na vsaka 2-3 mescesa seveda več ko je ac voznje dlje časa bo DPF živel
DaDo3 je napisal/-a:Ni se mi dal ce te moti zbris!
tagged je napisal/-a:Lepo prosim za kakšno mnenje in nasvet!
ne nalijejo aditiva za trde delce (prazna posodica)
Zanimivo!INFINITI je napisal/-a:Zanimiv sestavek an temo DPF filtra:
http://tekat.si/uploads/tekat/public/do ... cev_sl.pdf
uros11 je napisal/-a:...Ko mi bo ckrnil DPF, ga bom ruknu ven, nov software in to je to.
sašo5 je napisal/-a:In letos sem imel prvič teh. pregled, opremljeni so že z najnovejšimi napravami za merjenje izpuha avtov z DPF-ji(torej, če ga na avtu ni, ni šans da narediš pregled) skratka, pokazalo mu je zabasanost 0,21% torej praktično, kot da je včeraj notri dan.......
Potem pa prosim ne hodi s tem avtom v LJ, ker nočem vdihavati dodatnih prašnih delcev samo zato, ker se tebi ne da zamenjati DPF z novim. Če delaš take relacije, da se ti DPF paca, nabavi bencinarja, ali pa to vzemi v zakup in ob odpovedi nabavi nov DPF.uros11 je napisal/-a:Sem prebral link - dve stvari sta mi čudni - pri preveliki razliki v tlaku da crkne senzor in da je pri menjavi treba ta senzor kalibrirati. Noter ima dva piezo senzorja tlaka in par nalotanih elementov - nič od nič od elektronike. Ko mi bo ckrnil DPF, ga bom ruknu ven, nov software in to je to.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 132 gostov