Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Zavore- puščanje podtlaka

Napisal/-a RedBaron Če maj 27, 2010 4:20 pm

Lep pozdrav!

Imam problem pri passatu letnik 2000, motor je 115KM TDI, nekje pušča podtlak zavor (pedal zavore postane trd, ko avto nekaj časa stoji).

Ampak to se ne dogaja vedno, včasih avto stoji 2 dni, pa je pedal še vedno mehak, včasih pa ga ugasnem in pridem čez 10 min nazaj, pa je pedal trd.

Preveril sem spoje cevi, ki gre od vakuum pumpe pa do servo bobna, sem jih razstavil in namazal z mastjo, ter spet sestavil (tako mi je svetoval mehanik) .

če poslušam pri ugasnjenem avtu, nikjer pod havbo ni slišati kakega uhajanja zraka.

A kdo ve, kaj bi lahko bil problem, kako naj sploh preverim tesnenje vakuum cevi?
 
Hellyeah
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:02 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Zavore- puščanje podtlaka

Napisal/-a Hellyeah Če maj 27, 2010 4:25 pm

RedBaron je napisal/-a:Lep pozdrav!

Imam problem pri passatu letnik 2000, motor je 115KM TDI, nekje pušča podtlak zavor (pedal zavore postane trd, ko avto nekaj časa stoji).

Ampak to se ne dogaja vedno, včasih avto stoji 2 dni, pa je pedal še vedno mehak, včasih pa ga ugasnem in pridem čez 10 min nazaj, pa je pedal trd.

Preveril sem spoje cevi, ki gre od vakuum pumpe pa do servo bobna, sem jih razstavil in namazal z mastjo, ter spet sestavil (tako mi je svetoval mehanik) .

če poslušam pri ugasnjenem avtu, nikjer pod havbo ni slišati kakega uhajanja zraka.

A kdo ve, kaj bi lahko bil problem, kako naj sploh preverim tesnenje vakuum cevi?
mogoče je glavni cilinder fuč. obisk pri mehaniku priporočam, ker z zavorami ni šale :!:
srečno vožnjo :)
Življenje je prekratko, da bi vozili dolgočasen avto!!!
Drive The Change.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če maj 27, 2010 5:15 pm

torej imaš boben? da ne pušča med zavornim cilindrom in bobnom?
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Če maj 27, 2010 5:25 pm

Skull23 je napisal/-a:torej imaš boben? da ne pušča med zavornim cilindrom in bobnom?


Ja, servo boben je, bom preveril če pušča tam, ampak najbolj me čudi, da enkrat spusti v 10 min, drugič pa lahko avto stoji 2 dni, pa je pedal še vedno mehak.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če maj 27, 2010 8:42 pm

Si sigurn da vakum krmili samo zavore?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Pe maj 28, 2010 8:25 am

lisko je napisal/-a:Si sigurn da vakum krmili samo zavore?


Vakuum krmili še turbino, pa EGR, pa neke ventile na vodnih ceveh....

Res pa je , da so cevke okoli urbine že bolj boge, ampak ko je avto ugasnjen, in snamem cevko z turbine, nič ne piha (oz. vleče)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe maj 28, 2010 8:36 am

A to misliš, da rata trd, ko je motor ugasnjen? Ker to je normalno, če pri ugasnjenem motorju parkrat pritisneš pedal, postane trd. Ko vžgeš motor, spet rata mehek.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Pe maj 28, 2010 9:51 am

Energetik81 je napisal/-a:A to misliš, da rata trd, ko je motor ugasnjen? Ker to je normalno, če pri ugasnjenem motorju parkrat pritisneš pedal, postane trd. Ko vžgeš motor, spet rata mehek.


to že, ni pa normalno da ti avto ugasneš in nič ne pritiskaš bremze, ko pa se zjutraj vsedeš in preden vžgeš pritisneš bremzo, pa je pedal trd.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 29, 2010 8:57 am

RedBaron je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Si sigurn da vakum krmili samo zavore?


Vakuum krmili še turbino, pa EGR, pa neke ventile na vodnih ceveh....

Res pa je , da so cevke okoli urbine že bolj boge, ampak ko je avto ugasnjen, in snamem cevko z turbine, nič ne piha (oz. vleče)

Odgovoril si si sam....preglej vse cevke, spoje kjer je motorni vakum.

Energetik81: če stisneš parkrat imaš prav. Ampak on ne misli tega ampak , da avto ugasne in čez 10 minut probaš pristisnit predal pa je trd, ker vakum nekam zgine. Imam enak problem pri jeepu s tem da tam krmili vakum še lopute v kabini.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi So maj 29, 2010 9:41 am

Mislim, da so cevke za ostale vakume vse pred nepovratnim ventilom zavornega serva, tako da niso pomembne.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 29, 2010 6:09 pm

knuspi je napisal/-a:Mislim, da so cevke za ostale vakume vse pred nepovratnim ventilom zavornega serva, tako da niso pomembne.


Misliš ali veš? KEr pri meni recimo niso....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne maj 30, 2010 7:32 pm

lisko je napisal/-a:
knuspi je napisal/-a:Mislim, da so cevke za ostale vakume vse pred nepovratnim ventilom zavornega serva, tako da niso pomembne.


Misliš ali veš? KEr pri meni recimo niso....



Vakuum za ostale zadeve (turbina, EGR, ipd.) je pred nepovratnim ventilom, sem probal pihnit v nepovratni ventil in malenkost pušča (v smeri kamor ne bi smel), tako da sem malo WD-ja noter špricnil. Zamenjal sem tudi objemko na vakuum pumpi, ker stara je bla bolj boga (ni bla na šrauf), in je cev nekam sumljivo migala. Bomo videli kako bo zdaj.


Lisko, a maš kako učinkovito metodo, kako preveri kje puščajo te presnete vakuum cevke?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 30, 2010 8:41 pm

Lej spet si si sam odgovoril....če si najdu krivca potem veš kaj je narobe a ne ? :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov