Tkole zgleda moj problem.. Tezava nastane samo pri ogretem motorju in v prostem teku. Obcutek mam kot da gre oljna pumpa proti koncu in motor nima dost oljnega pritiska.
prvo pjt zmerit koliko je dejansko pritiska olja (kak lokalni mehanik ti zastojn pogleda). tukaj boš takoj vidu, a števci lažejo, ali kažejo pravilno, potem pa se bomo pogovorali naprej.
vsekakor po cajgru bi avto pri ogretem motorju mogel imeti vsaj 1 bar pritiska...
sedaj je tudi možnost, da imaš preredko olje, kot pa priporoča proizvajalec (je včasih to vzrok). vsekakor se pa izogibaj gnečam itd, da se ti ne pregreje.
po osnovah je tako, da redkejše olje (ki je posledica segrevanja olja), manj pritiska se ustvarja v motorju
Iz izkušenj nekak vem , da če je motor dober, lahko v njega naliješ katerokoli olje hočeš pa bo še vedno ustvarjal dost pritiska. Jaz bi prvo nardil to kar so ti že svetovali ( torej merjenje pritiska z neodvisnim manometrom) in se potem odločat dalje. Oljna pumpa pa odpove v 1% primerov. Prej za padanje pritiska pomenijo slabi ojnični ležaji.
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Zamenjaj senzor pritiska, zamenjaj olje za pravilno ELF Evolution 5W40 SXR, zamenjaj filter izključno za MANN ali Mahle, pusti ponaredke. Nato pristopi k iskanju napake, če obstoja.
kosir1234 je napisal/-a:Ja ampak če lučka posveti je tokokrog sklenjen, tlak pa je premajhen, se nima signal kje zgubiti na slabem stiku?
Jaz bi stavu na prevelike zračnosti med glavnimi ležaji...
Hja ne vem kako ima....Moj ima signal peljan v motorni računalnik, ta pa potem prižiga lučke....In če izgubi stik, tlakomer pade, čez 5 sekund posveti lučka...Če pa staknem konektor pa poleg posveti še check engine lučka. Enkrat premal tlaka/slab stik drugič ni stika....
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )