Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

PEUGEOT 206 1.4. 16V

Napisal/-a TDIBORIS Po jun 07, 2010 12:02 pm

javlja mi napako oil presure isurfience
sepravi nizek pritisk olja

to se mi je do zdaj zgodilo že 3x, pa sem nabil malo obrate pa je bilo OK

javlja pa mi samo pod nizkimi obrati ko je avto v prostem teku

vozilo ima realno prevoženih 55000 km staro 4 leta in redno servisirano

olja je dovolj na max, serivis je bil opravljen pred 8000 km.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 07, 2010 1:59 pm

Prvi korak je vgradnja originalnega filtra olja.
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS To jun 08, 2010 9:12 am

V ČETRTEK PELJEM AVTO NA ORIGINAL SERVIS, KAKO NAJ PREVERIM, DA SO PRED POL LETA VGRADILI ORIGINALEN FILTER IN DA NEBODO ZDAJ VALILI KRIVDE NAME, ČE JE VSTAVLJENA KOPIJA
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Po jun 21, 2010 12:37 pm

ZADEVA JE TAKA
ZAMENJANO JE BILO OLJE IN OLJNI FILTER
ZAMENJANO STIKALO ZA PRITISK OLJA IN STIKALO ZA PRITISK IN KRMILJENJE VENTILOV V GLAVI MOTORJA

KA SMOA NA AVTU IZMERILI PRITISK OLJA Z MANOMETROM
JE POD OBRATI SEPRAVI 2000 IMEL MAN MANJ KO 2 BARA IN POD 3000 MAL MANJ KOT 3 BARE
PO ŠTANGASOM SEPRAVI NA 800 OBRATIH PA JE PRITISK PADEL NA 0,3 BARA

SEDAJ PRAVIJO DA MORAJO ZAMENJAT OLJNO ČRPALKO, KER JE PROBLEM V NJEJ

KAJ NAJ NAREDIM, KER MI JE MAL ČUDNO DA AVTO PRI 52000 KM OB REDNIH MENJAVAH OLJA IN FILTROV, NA POOBLAŠČENIH SERVISIH, KI JIM NEZAUPAM VEČ, PRIDE DO TAKŠNE OKVARE
ZAKAJ BI LAHKO PRIŠLO DO TEGA
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po jun 21, 2010 12:49 pm

caps lock pomeni dretje in je prepovedano uporabljati
ne se velik vozit se ne s takim motorjem (čim manj, tem bolš)...
jst nevem zaka ste menjavali senzorje za pritisk za olja in neko krmilje ventilov, če je manometer lepo jasno pokazal, da imaš zelo slab pritisk olja (so te že tu naokoli prinesli, ker si menjavu senzorje).
pa ponavadi je zelo redko kdaj kriva oljna pumpa. pelji drugemu mehaniku (oz. več različnim mehaniku) in ti bo vsak malce drugače povedal. dokler se karterja ne vzame dol in pogleda stvari, je težko kaj na pamet govorit.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jun 21, 2010 1:20 pm

TDIBORIS je napisal/-a:ZAKAJ BI LAHKO PRIŠLO DO TEGA


Stvari se kvarijo. Kot vidiš ti redno menjavanje olja in filtra in redno servisiranje ni pomagalo pri tem.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Po jun 21, 2010 1:49 pm

V BISTVU SO TE MENJAVE TEH SENZORJE PREDLAGALI NA URADNEM SERVISU, JAZ SEM JIM PREDLAGAL DA IZMERJO TLAK, PA NISO IMELI OPREME (MANOMETRA)
DO ZDAJ NISEM PLAČAL NIČ IN SO MI POTRDILI DA TUDI NEBOM, KER JE BILA NJIHOVA ZMOTA
ZAMENJALI SO MI TUDI OLJE IN FILTER PRED INTERAVLOM, V NJIHOV STROŠEK

SEDAJPA NAJBI ME PRIŠLA MENJAVA ČRPALKE 250 EUR
100 EUR ČRPALKA IN 150 EUR DELO, BAJE JE NORMATIV 3,5 URE DELA

KAKO LAHKO NA OKO VIDIM DA JE ČRPALKA V OKVARI
KAJ PA ČE NI PRITISKA OLJA, KER JE KATERI OD OJNIČNIH LEŽAJEV OBRABLJEN, ZARADI MALOMARNOSTI SERVISA
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov