Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Jenc0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne jun 13, 2010 10:37 pm

mežikanje

Napisal/-a Jenc0 Po jun 21, 2010 9:40 pm

Pozdravljeni!

Danes zvečer sem na ibizi opazil da, takrat ko pritisnem gas(dodam obrate) ali npr. zavrtim servo volan... luči spredaj in zadnje mežikajo?? Ali je fuč akumulator ali bi moral zaradi slabe stabilizacije vezati kakšen kondenzator??


Pa še vprašanje, ko volan na hitro zavrtim levo ..desno včasih poleg servo motorčka slišim tudi močan pisk nekje v podvozju kaj bi lahko bilo??
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ Po jun 21, 2010 9:47 pm

Za utripanje luči je lahko veliko razlogov:

1). Avtoakustika
2). Akumulator
3). Alternator
4). Kabli od alternatorja do akumulatorja

Kaj več opisov ?
 
Jenc0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne jun 13, 2010 10:37 pm

Napisal/-a Jenc0 Po jun 21, 2010 9:55 pm

autoakustike še trenutno nima...torej alternator ali akumulator, za kable pa hm...kaj pa vem...avto drugač vžiga brez problema, bom pa poskusil izmeriti napajalno napetost na "fasngi" od žarnice če kaj pomaga to?
 
Uporabniški avatar
Sendx
Novinec
 
Prispevkov: 246
Pridružen: Pe sep 26, 2008 6:39 pm
Kraj: Posavje - Dobova

Napisal/-a Sendx Po jun 21, 2010 10:26 pm

Kakšen je rezultat, ko je avto segret na delovno temperaturo ?
 
Jenc0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne jun 13, 2010 10:37 pm

Napisal/-a Jenc0 Po jun 21, 2010 10:30 pm

isto....sklepam da izklučim akumulator potem,... bi lahko bil regler ali pa cel alternator...
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace To jun 22, 2010 6:10 am

pomeri,kako ti kaj polni akumulator (s kakšno napetostjo), ter če ta precej niha, ko vrtiš volan. napetost polnjenja aku. naj bi se gibala okoli 14-14.4V, če je vse ok z alternatorjem (regulatorjem).
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager To jun 22, 2010 7:31 am

Pelji do enega avtoelektričarja in bo takoj jasno kaj je narobe. Pomoje bo kar regler. Če bi bil cel alternator zanič, potem bi ti utripalo tudi nirmalno pod prostim tekom, brez da bi obračal volan, odpiral šipe...
A utripa tako da je takoj opazit, ali moraš res gledat da opaziš rahlo mežikanje?
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 To jun 22, 2010 8:53 am

glasujem za alternator. ščetka zanič
 
Jenc0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne jun 13, 2010 10:37 pm

Napisal/-a Jenc0 To jun 22, 2010 3:59 pm

bolj vidno je ko vrtim servo volan, ko pritisnem na gas se skoradja ne opazi...bom jes to reklamiru sem glih rablenga v avtohiš kupu


drgač ima pa pri polnjenju 14.09 V ko pa recimo zavrtim voolan pada na npr. 13,12V, pri pohojenem gasu cca. +- 0,10V. Opazil sem tudi da mi ne deluje parkirna luč, bi lahko to bil problem npr. zaradi stabilizacije če so porabniki vezani serijsko
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To jun 22, 2010 10:00 pm

Za začetek preveri če je jermen alternatorja sploh dobro napet. Pri vrtenju volana v prostem teku je povsem normalno da malo potemnijo luči - ker servočrpalka zahteva svojo moč, ta pa je največkrat na istem jermenu kot alternator. Če pa je jermen še star ali pa slabo napet, pa bo zdrsnil še prej.
Če pa ima avto električni servovolan namesto hidravličnega, pa je stvar podobna. Le da volan pobere moč alternatorju, nič posebnega.
Če je jermen še dober, pa preveri kablovje, stike na maso, krtačke alternatorja...

Glede parkirne luči pa... Menjaj žarnico :idea:
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
DragonXP
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To sep 20, 2005 1:46 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a DragonXP Sr jun 23, 2010 9:59 am

Imam tudi sam Ibizo... pa ko je bila nova sem to tudi sam opazil ter me je motilo... Zaradi avtoakustike sem nabavil tudi novo dosti mocnejso baterijo... ter sedaj nimam vec problemov z nihanjem napetosti.

Te ibize imajo ze elektro-servo volan kar je zelo velik potrosnik, baterija originalna pri tem avtu je pa bolj "majhna" se mi zdi samo okoli 42Ah... z okoli 300A kratkosticnega toka (zagonska moc)... sedaj imam noter 64Ah z 680A ... pa kot receno nimam problemov vec.

Torej kupi si mocnejo baterijo... cene so okoli 80€ za eno pametno baterijo in vec...

Lp
The Dark Emperor
 
devilkin
Novinec
 
Prispevkov: 205
Pridružen: Če avg 16, 2007 3:59 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a devilkin Če jun 24, 2010 6:34 pm

Če je notr akumulator tak kot piše v navodilih potem nimaš kaj za kupovat močnejšega.
Lahko ga, samo, če je ta stari dober je kupovati novega zato ker kao potem ne bo več mežikalo mal bosa.
Imel sem skoraj iste simptome pri moji Primeri in sem tudi sam probal nekaj pameten bit in nov akumulator kupoval, na koncu pa je bil vendarle kriv regler pri alternatorju.
Pelji k avtoelektričarju.
 
Uporabniški avatar
Matejz90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr nov 11, 2009 8:09 am

Napisal/-a Matejz90 Po jun 28, 2010 12:24 pm

Cordoba, isti problemi, mežikale luči, v kabini luč, obrati padajo...Zamenjal akumulator za močnejšega, se je stanje z lučmi popravilo, obrati pa še vedno padejo ko zasučeš volan v skrajne točke...
..::Auto Emocion::..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov