Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
honda2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po dec 09, 2002 8:42 am

Alfa 156 jtd se pregreva

Napisal/-a honda2 Ne jun 27, 2010 8:36 pm

Imam eno težavo in sicer se gre za Alfo 156 jtd 1.9 85kw letnik 2004 če vozim po avtocest v kakšen klanec pri hitrosti cca 150 kmh mi temperatura naraste na cca 100/110 stopinj. Pri normalni vožnji pa je števec za temperaturo normalno na 90 stopinj. Menjan je bil hladilnik, vodna pumpa in termostat in tudi ventilator vklopi najprej prvo stopnjo nato tudi drugo. ima mogoče kdo kakšno idejo kaj bi še lahko bilo narobe.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jun 27, 2010 8:46 pm

Je bil hladilnik montiran nov ali rabljen??Stari oz. originalni hladilniki pri teh avtomobilih so bili bakreni in z leti se je satje sesedlo in ni pihalo skozi,problem nastane tudi ob vklopljeni klimi ko se spredaj kondenzator (hladilnik) klime segreje in potem še tisto kar vodni hladilnik dobi skozi je topel zrak...
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Ne jun 27, 2010 8:56 pm

To tud meni tko dela in mislim da je normalno.
Osebno ko pride temp. ze precej gor spustim gas za par sekund pa spustim.
Mogoce pa ima tako narejeno,da ce bi ga se ˝teral˝ in bi sel kazalec se gor bi se vklopil ventilator.
Lp
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
honda2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po dec 09, 2002 8:42 am

Napisal/-a honda2 Ne jun 27, 2010 8:58 pm

čare je napisal/-a:Je bil hladilnik montiran nov ali rabljen??Stari oz. originalni hladilniki pri teh avtomobilih so bili bakreni in z leti se je satje sesedlo in ni pihalo skozi,problem nastane tudi ob vklopljeni klimi ko se spredaj kondenzator (hladilnik) klime segreje in potem še tisto kar vodni hladilnik dobi skozi je topel zrak...


Hladilnik je bil montiran nov kašno leto nazaj.
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Ne jun 27, 2010 9:01 pm

A ja v svojem postu govorim za alfo 156 1,9jtd.
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Napisal/-a rnisan Ne jun 27, 2010 11:26 pm

Za to stanje termostata je več razlogov. Termostat kaže trenutno temp. motorja in zato temperatura občasno (pri teranju, bregu) zaniha. Pri ostalih avtih kaže povprečno temperaturo in nihanja 10-15° C sploh ne pokaže na števcu. Vsaj tako je z originalnimi termostati. Alfe, ki so pa imele zamenjan termostat in je bil montiran neoriginalni pa merijo povprečno temp. in tega nihanja ni.

Poleg tega je bilo že nekaj primerov alf, kjer je števec bil pokvarjen in je pri temp. 85° C kazal 70, pri temperaturi 90° C pa lepo 90. Lahko, da imaš podoben problem in ti je števec pokvarjen.

Več o tej temi imaš na Alfa forumu. Tam je že ene pet takih tem odprtih z isto ali podobno problematiko. Če se ti ob vožnji v klanec segreje do 110° C, dlje pa ne tudi ob nadaljni vožnji ali priganjanju mislim, da te nima kaj skrbet. Najbolje pa da greš do servisa na tester takoj po teranju pa boš videl, koliko je temp. motorja in kaj ti pravi mehanik...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne jun 27, 2010 11:40 pm

rnisan je napisal/-a:Za to stanje termostata je več razlogov. Termostat kaže trenutno temp. motorja in zato temperatura občasno (pri teranju, bregu) zaniha. Pri ostalih avtih kaže povprečno temperaturo in nihanja 10-15° C sploh ne pokaže na števcu. Vsaj tako je z originalnimi termostati. Alfe, ki so pa imele zamenjan termostat in je bil montiran neoriginalni pa merijo povprečno temp. in tega nihanja ni.


Termostat nima veze s tipalom za temperaturo hladilne tekočine. To sta dve ločeni enoti. Termostat dela povsem mehansko, medtem ko je merilnik temperature seveda elektronski. Tako, da menjava termostata ne vpliva na to kako se temperatura prikazuje na števcu.

To da pride na 100-110 sigurno nekaj ne štima.
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Napisal/-a rnisan Po jun 28, 2010 7:10 am

Besedo "termostat" bi moral zamenjat s "senzorjem temp.". Moja napaka.

Kot rečeno, po teranju hitro na tester, da se vidi, če je res temp. povišana ali pa le kaže višjo temp. Potem pa dalje reševat (če je kaj treba reševat).

lp
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po jun 28, 2010 8:24 am

pri taki "polni obremenitvi" zna bit normalno

ni pa normalno če ti ne ohladi ko malo popustiš na obratih
 
honda2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po dec 09, 2002 8:42 am

Napisal/-a honda2 Po jun 28, 2010 10:39 am

a4 je napisal/-a:pri taki "polni obremenitvi" zna bit normalno

ni pa normalno če ti ne ohladi ko malo popustiš na obratih


Če poustim plin se avto ohladi na 90 stopinj.
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Napisal/-a rnisan Po jun 28, 2010 11:31 am

Potem je najverjetneje razlog za to dejstvo, da Alfe naj bi kazale trenutno temp. in ne povprečne... Bom pogledal kako se moja obnaša. :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jun 28, 2010 1:55 pm

Mislim sam eni pa strelate o trenutnih in o povprečnih temperaturah pa kaj vam je modeli??Sem tud že slišal take fore da je to pri alfah normalno-ja valda.Vsi JTD-ji majo isto tipalo temp vode oz. multifunkcijsko tipalo in jaz z fiatom in Lenivec z lancio mava skoz 90 stopinj a Alfa ma 110??Ma hajde ne serite!!Kolega je imel iste probleme in po menjavi kilerja teh problemov ni več,res pa je da če je vse že zamenjano da lahko serje tipalo ali cager sam.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Po jun 28, 2010 4:33 pm

Kaj pa blok motorja, je še cel...???
Še ena možna varianta je, da je v sistemu za vodo ostal kak zračni mehur....in ko pride do max pritiska le ta povzroči tenutno pregretje.....
Najprej še enkrat odzrači sistem in dolij vodo.
Ali kaj vode popije?
 
Sm4jli
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: Sr mar 10, 2004 12:48 pm

Napisal/-a Sm4jli Po jun 28, 2010 5:58 pm

čare je napisal/-a:Vsi JTD-ji majo isto tipalo temp vode oz. multifunkcijsko tipalo in jaz z fiatom in Lenivec z lancio mava skoz 90 stopinj ?

+1, pri mojem Stilu 1.9JTD je kazalec temperature kot zabetoniran na 90 ne glede na teren in način vožnje.
 
honda2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po dec 09, 2002 8:42 am

Napisal/-a honda2 Po jun 28, 2010 6:55 pm

WMB je napisal/-a:Kaj pa blok motorja, je še cel...???
Še ena možna varianta je, da je v sistemu za vodo ostal kak zračni mehur....in ko pride do max pritiska le ta povzroči tenutno pregretje.....
Najprej še enkrat odzrači sistem in dolij vodo.
Ali kaj vode popije?


Ne ne pije ne vode ne olja.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jun 28, 2010 8:11 pm

Jaz bi pozornost najprej posvetil vodnemuhladilniku in kondenzatorju klime če sta oba prehodna,ker če maš na kond. klime polno mušic ali potlačeno satje bo klima delala saj jo iz druge strani hladi ventilator zrak z hitrostjo pa ne gre skozi in od tod naraščanje temperature,enako je z vodnim hladilnikom.
 
honda2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po dec 09, 2002 8:42 am

Napisal/-a honda2 To jun 29, 2010 7:36 am

V petek peljem avto na servis da vidim kaj je narobe.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov