Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

cukanje pri pospeševanju

Napisal/-a lisko Sr nov 05, 2003 2:06 am

Oki stvar je sledeča:
Če se pelem nekje z 1/4 obratov pa pohodm gas ( pa niti ne rabm sunkovitu)
avto poskoč pa spet neha vleč pa spet sko........ in tko se ponavlja do nekje 3/4 obratov. Skoraj podobno kot se rečmo zaganja kaka stara kosilnica dok je ne obremeniš.Pod praznim tekom pa se zagaja kr neki v tri.....
Sam pri kosilnici je problem u centrifugalnem regulatorji vrtljajev.
Kaj pa pri dizlih? majo slučajn kak regulator vrtljajev? Mehansko blokado vem da ma torej bi lahk to kaj jezlo?
Drgač pa motor laufa brez problema niti olja ne kur niti nč.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr nov 05, 2003 8:17 am

Slab bencin, al pa senzor nadtlaka...
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr nov 05, 2003 12:11 pm

a-a, ma cvičkarja :P , drugače pa ima D-tlačilka (bošpumpa) v sebi regulator. Bo treba pumpo dol vrečt in jo dat na probni stol k enem maherju za te stvari. Kakšna pa sploh je rotacijska al linijska pumpa??
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr nov 05, 2003 12:13 pm

čisto pozabo, kdaj si pa nazadnje menjal filter za cviček :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 05, 2003 1:21 pm

Filter je bil menjan pred 14.timi dnevi.Tankam pa nafto če bi bli problemi pri cvičku bi še nekak reku (slabša kakovost). Tle bo pa očitn treba pelat k enmu maherju ja :D
Oki pol je bil moj sum prav da pumpo sumim :D
Kaka pa je sploh razlika med linijsko in rotacijsko pumpo?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Sr nov 05, 2003 3:06 pm

Ojla!
Razlika je sledeca:
Rotacijsko imas pri motorjih z velikimi obrati in malimi kolicinami vbrizgov torej avtomobili
Linijsko pa pri tovornjakih,avtobusih,.... Linijske so bolj obcutljive na velike obrate,ampak prevazajo pa vec nafte.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr nov 05, 2003 4:50 pm

no ja ni glih tak blazna razlika, linijske so imeli tudi osebna vozila. Na zunaj se pa vidi po tem da je rotacijska cilindrične oblike in ima tlečne izhode razporejene okrog pumpe, linijska pa je večja in podolgovata in ima priključke v eni liniji - kot bi gledal minijaturni linijski motor.

bdw: zrak si spravo ven iz filtra in pumpe - verjetno se pa itak samo izrači - pa poglej še, če imaš kakšno ročno pumpo na/blizu filtra (žal ne poznam D motorjev od 5ke :( ).
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 05, 2003 10:27 pm

Oki se mi je zdelo da linijska (že sama beseda linija) pomen da ima tlačne vode u liniji.Torej mam rotacijsko . Zraka ni not ker bi že zdavnaj se odzračo sam poleg tega da sem ga tudi jaz.Sej po moji logiki ne more bit kaj druzga kot regulator ker sej pravm sistem napake je podobn kot na kaki stari bcski ko je potegnil kako travo u regulator in le ta ni več pravilno deloval.Oki dizl pumpe pa še lih nisem narazen tko da bo treba kr lepo na servis:) Oki hvala vsem za odgovore sam zanimal me je če sem se zmotu al sem mislu prav :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr nov 05, 2003 10:30 pm

5ka ma sigurno rotacijsko!
Mercedesi majo pa ponavad linijsko (starejši)
TJUNING PA TO...
 
surovina
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 10:07 am

Napisal/-a surovina Pe nov 07, 2003 12:23 pm

Potrebno bo odmontirati rezervar za gorivo, ga očistiti in očistiti filter goriva v rezervarju, naliti novo nafto in potem voziti in voziti.... Pa pregledati kakšno literaturo, da se ugotovi zakaj ima kakšen motor rotacijsko črpalko drugi pa linijsko in kaj pomeni eno in kaj pomeni drugo.Vzemite si čas fantje in pričnite s študijem oziroma pričnite z varčevanjem,da vam bodo zadeve sanirali drugi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 16, 2003 4:45 am

Oki fantje lisko je spet tuki z novim problemom :D In sicer ni več govora o cukanjo med pospeševanjem (začuda se je sama odpravilo :wink: )
Problem se zdej pojavi pri vžigu motorja (opazneje zdej u mrzlih dneh).
Motor vžida slabše kot (mislim) ,da bi moral.Fora pa je u tem, ko motor že steče se sliš kot da laufa po treh cilindrih.Sumim grelne svečke.
Zdej pa prosim na dan z idejami kaj bi lahk blo al pa potrdite moje domneve :wink:

surovina: Ne vem zakaj bi zapravljal dragocen čas in denar zato da bi si kupoval drage literature če mi lahk tle zastonj svetujete.TIst kar se bom pa mogu, se bom pa nauču.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To dec 16, 2003 6:29 pm

Jp, spet prav razmišljaš :D . Najprej poglej žarilne svečke, šele če je z njimi vse ok išči dalje. najbolj ziher proba je pa, da jih vzameš ven in priklopiš na aku. zažaret morajo relativno hitro - odvisno od tipa žarilne svečke - predvsem pa vse 4 enako hitro in barva že skoraj čisto rumena. Je še ena varianta z merjenjem porabe, ampak moraš imet podatek koliko porabi ena, pa nek predupor, pa bla bla bla - nazadnje pa spet preverjaš na zgornji način :P
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To dec 16, 2003 6:45 pm

Lisko se spomni sam si reko da so s totimi petkami sami problemi, zdaj pa si celo sam dokazal da ni nic boljse pri dizlu :)
No upam da cimprej resis!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 16, 2003 9:19 pm

Monster pa veš zakaj?:) Ker so ONE :D :D :D :D :D :D :D :har :rofl
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
daewoo_rugby
Uporabnik
 
Prispevkov: 1292
Pridružen: To dec 16, 2003 12:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a daewoo_rugby To dec 16, 2003 11:26 pm

Fantje pr men je to delal par dni nazaj na daewooju pa sm pelu avto do kolega pa je bil problem to da so bli vžigalni kabli neki sfukani, Zamenju je 4take kable. mislm da to pride kake 20k za daewooja na pooblaščenih servisih 8)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2003 12:47 am

daewoo pri dizlo ti je to delal ?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
daewoo_rugby
Uporabnik
 
Prispevkov: 1292
Pridružen: To dec 16, 2003 12:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a daewoo_rugby Sr dec 17, 2003 11:03 am

ne bencinar, ja vem sm zajebu nism dobr prebral
sorry

lpb
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 21, 2004 8:21 am

Oki da nem odpiru nove teme bom kr tle nadeljeval
Moj dizlček ma probleme pri zagonu hladnega motorja. In sicer kresne s prve pa vse ( tud vgasne ne) sam pojavi se pa nek čudn zvok in tresljaji. Slišat je pa lih tko kot da bi zakoj po zagonu laufal ne na tri cilindre. to se umiri po kakih petih sekundah in pol še mogoč pol minute tu pa tam kak cilinder pihne u prazno, pol pa se stvar normalizira. In zdej me zanima če bi kdo vedu kaj bi lahk tko blo.... Glede na to da je dizl in nimam nobene elektronke (čeprav me je foter zadnjič zabavu če delam čip tuning, ko sem rele grelnih svečk čistil )
Sumim pa vbeizgalne šobe, kot da ena ne bi držala pritiska in pol to ob dolgotrajnih postankih ( prek noči) lepo skaplja nafta ven in pol logičn da rab en čas da spet nabije pritisk, da lahk cilinder normalno kresne.....

Oki to so moji sumi, če se kdo kaj na to spozna bi prosu za nasvete:)

P.S. pa če mi zbna kdo povedat kak spremenim naslov teme ker bi blo skor bolš: lisko in njegove težave:))
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
VW_edge
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Pe jan 09, 2004 7:31 pm

Napisal/-a VW_edge Sr jan 21, 2004 9:11 am

lisko1 je napisal/-a:Moj dizlček ma probleme pri zagonu hladnega motorja. In sicer kresne s prve pa vse ( tud vgasne ne) sam pojavi se pa nek čudn zvok in tresljaji. Slišat je pa lih tko kot da bi zakoj po zagonu laufal ne na tri cilindre. to se umiri po kakih petih sekundah in pol še mogoč pol minute tu pa tam kak cilinder pihne u prazno, pol pa se stvar normalizira.


Men glih tko nardi zdej k je bol mrzlo. Enkrat mi je tud med vožnjo, ko sem šel brez gasa po klancu navzdol, cuknu parkrat. Uprašu sm že enga k se nej bi neki bl spoznou na te zadeve, pa je reku, da ni to nč narobe pr mrzlem motorju.

Sicer ne vem kolk je to res, če ve kdo kej drgač tud mene zanima kaj se da zrihtat da nebi tko delu.

LP.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr jan 21, 2004 9:35 am

lisko1 je napisal/-a:Oki da nem odpiru nove teme bom kr tle nadeljeval
Moj dizlček ma probleme pri zagonu hladnega motorja. In sicer kresne s prve pa vse ( tud vgasne ne) sam pojavi se pa nek čudn zvok in tresljaji. Slišat je pa lih tko kot da bi zakoj po zagonu laufal ne na tri cilindre. to se umiri po kakih petih sekundah in pol še mogoč pol minute tu pa tam kak cilinder pihne u prazno, pol pa se stvar normalizira. In zdej me zanima če bi kdo vedu kaj bi lahk tko blo.... Glede na to da je dizl in nimam nobene elektronke (čeprav me je foter zadnjič zabavu če delam čip tuning, ko sem rele grelnih svečk čistil )
Sumim pa vbeizgalne šobe, kot da ena ne bi držala pritiska in pol to ob dolgotrajnih postankih ( prek noči) lepo skaplja nafta ven in pol logičn da rab en čas da spet nabije pritisk, da lahk cilinder normalno kresne.....

Oki to so moji sumi, če se kdo kaj na to spozna bi prosu za nasvete:)

P.S. pa če mi zbna kdo povedat kak spremenim naslov teme ker bi blo skor bolš: lisko in njegove težave:))



Ej, ne kompliciraj.

Ko se bo malo ogrelo zunaj, bodo ti problemi izginili. 5tke nimajo glih nevem kolk blesteče dobrih dizlov, tko da ni nič čudnega, če jih mraz mal z_j_e_b_e.

Počak na višje temperature, pa bo. Nč bat.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 137 gostov