mam zanimiv problem. Imam 3 tedne starega i30, sem šel z njim na morje kjer je stal 7 dni.
No in ko se odpravmo domov - odprem kufr, nafilam prtljago in po 10minutah zmanka štroma. Akumulator se je popolnoma izpraznil. Prižgana je bila torej samo lučka v kufru, nč druzga. Potem fore s klemami, ki jih seveda nisem imel itd.
No in doma pokličem servis, kjer mi ko omenim da je avto stal 7 dni, majstr izstreli: To je čist normalno! Ta novi avti majo tok elektronke, da zdržijo 7 dni bla bla bla. Tud moj nov Subaru zdrži ravn tok.
Wtf - grem zmert porabo avta in ta je v standby stanju (nimam alarma) 200 mA. Akumulator pa s kapaciteto vsega 36A. Torej avto v mirujočem stanju dejansko spumpa cel akumulator v 7 dneh.
Sicer bom šel na servis ampak sm 100%, da mi bodo razlagal kako normalno je to. Ampak po pravic povedan se men ne zdi normalno, ker bom zdej kot kaže med dopustom, ko me ne bo doma, rabil nekoga, ki mi bo poleg rože zalil, še avto sfuru?! Kaj pa po 2 letih ko bo akumulator na 50%? Bom moral v nedeljo zgodaj vstati, da ga zapeljem okol dokler še dela?

Kot zanimivost - Ford Focus (star max 2 leti) ima "porabo" 60mA in akumulator 45A = 900neki ur. Pri i30 pa vsega skupaj 170ur?
Že to da se mi iphone sprazne v 24urah je moteče, da pa se mi avto v dobi enga std. dopusta je pa čist mim.
Ima mogoče kdo kakšen podatek o standy porabi i30?

edit: i30 ma v havbi še tok prostora, da se lohk vanjo človk uleže in ni mi jasn zakaj so dal not akumulator v velikosti tetrapaka
