Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Pokrov ventilov puščanje

Napisal/-a dejan19 Pe jul 30, 2010 5:28 pm

Imam renault 19 1.4 in imam problem da mi na pokrovu ventilov pri tesnilu pušča olje. Že ko sm ga kupu sm vidu sam sm mislu da je sam novo tesnilo,ker to pr dostih puša pa sm ga zamenu pa sem ugotovil,da je problem v znucanih navojih v glavi kjer pridejo šravfi. Šraufi so na 10 kluč torej M8 . Zdej me pa zanima ali lahko lepo urežem nov večji navoj al se dobi kaj drugega? Ker "mesa" oziroma prostora je dost da urežem navoj za večji šrauf torej M9 al pa M10.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Pe jul 30, 2010 5:32 pm

Če je 10 ključ potem je to M6, kar se pa tiče vrezavanja navoja pa lahko vrežeš M8 če imaš dosti prostora M8 je 13 ključ
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Pe jul 30, 2010 5:39 pm

Sem mal zamešu se mi je zdel mal velik pa nism biu zihr.. Na 13 bi biu mal vlki pomoje..
Slika
Bi meu šrauf prevlko glavo in ga neb sprau nut ..
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Pe jul 30, 2010 5:45 pm

Lahko pa kake druge velikosti, pa probaj inbus ker je manjša glava
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Pe jul 30, 2010 5:49 pm

Ja to bi pa šlo bom mau pregledu po trgovinah pa bo. Morm na kaj pazit ko režem navoj? Okrog ventilov pa po glavi bom vse pokriv da neb pršlo kej zraven.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Pe jul 30, 2010 5:55 pm

Ne rabiš na nič pazit, samo gledj da bobo novi vijaki dost dolgi, da ne bodo predolgi glede na luknjo.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe jul 30, 2010 6:20 pm

Kakšen je korak navoja? Običajen ali finejši?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Pe jul 30, 2010 8:06 pm

Navaden navoj je.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe jul 30, 2010 8:40 pm

Kaj se ti ne splača bolje vzeti drugo glavo. :?: Saj če hočeš dobro narediti moraš itak glavo dol sneti. Za silo je pa tudi samo popravljanje navoja uredu.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jul 30, 2010 9:03 pm

Pri Würth imaš vložke M8 ki imajo nato notranji navoj nazaj M6. Vedno se dela pravilno. Isti primer je kot za svečko, ki jo nekdo preveč zategne in gre navoj.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe jul 30, 2010 10:51 pm

joztom je napisal/-a:Pri Würth imaš vložke M8 ki imajo nato notranji navoj nazaj M6. Vedno se dela pravilno. Isti primer je kot za svečko, ki jo nekdo preveč zategne in gre navoj.


X2
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jul 31, 2010 8:20 am

Fan,joztom in lancia hf se vam zdi smiselno komplicirat pri avtu vrednem par sto evrov?
Enostavno se vreže večji navoj pa je zadeva rešena. Men je recimo pri petki celo klackalice potegnilo z glave, kjer so sile mičkeno večje kot pri navadnem pokrovu. Enostavno sem vrezal večji navoj ( brez kompliciranja snemanja glave ali vložkov) in pritegnil z ustrezno večjimi vijaki nazaj....avto se vozi še danes pa je od tega 8 let...

Sej ok se nardi strokovno in so pravi nasveti ampak treba je pa malo gledat , da vrednost popravila ne preseže lih vrednost samega avta....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Ne avg 01, 2010 3:17 pm

Ni potrebno snemanje glave,če urežem navoj. Nova glava me pride več pa še tesnilo pa še ravnanje uglavnem se nesplača. Tak da bom kr urezu m8 navoj pa šrauf z inbus glavo pa bo.
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 So avg 28, 2010 2:03 pm

Zrihtal sem tako,da sem popravil vse navoje in uporabil tesnilno maso,ki je prav za ta nemen (pokrov ventilov). Na tiste vijake kjer so bili pa navoji pobrani sem pa dal gor malo lepila za vijake in zadeva za enkrat tesni.. Ko bo pa spustilo dam pa samo navadne m8 vijake,da mi ureže m7 navoj pa m7 na glavo pa bo rešeno za skoz. Tako,da za enkrat je ok.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov