Pri Fiesti 96 se pojavljajo zgoraj našteta znamenja. Motor ropota, kakor da bi zraven še nekaj mlel. http://www.youtube.com/watch?v=Xy-T0BPZpj4 Posnetek je slab, bi bila pa vesela, če bi imel kdo kakšno idejo.
po vsej verjtnosti se ti kakšna elektronika kuri pod motornim pokrovom....
preveri kable od svečk in razdelilno kapo(cinšpula), saj je možno da se kuri en kabel, posledično svečka ne ustvari iskre in tako tudi motor deluje po treh cilindrih in to je potem čuden zvok.
1.25. Cinšpula je bila menjana mesec nazaj, pa ko je šel po treh cilindrih je imel pač tak bolj traktorski zvok, sedaj je pa bolj nekakšno rožljanje in mletje. Bom poskusila jutri posnet s fotoaparatom, ker se s telefonom res slabo sliši. A je možno, da so kakšni jermeni?
PS
Sklopka naj bi bila menda ok. Vsaj tako je rekel serviser takrat.
hm... mal poglej kok je olja pa tud kok hladilne tekočine, ropot bi lahko bil tud zarad kakega ležaja na alternatorju. Se preslab sliš na posnetku da bi bil ziher za katero stvar gre
Tako je tudi pri moji astri ropotalo pa sem malo jermen od altenatorja nategnil in z WD40 gor posprical pa je nadlezen zvok izginil. Glede dima ti pa ne vem svetovat..
ok, nove info. Ob vžigu grejo obrati na 1500, po minuti, dveh padejo na normalno in tam ostanejo. Smrdi definitivno od jermena. Če je ležaj alternatorja, kakšni bodo približno stroški? A je treba menjat cel alternator al kako?
Če je ležaj alternatorja potem če bi to znal kak dober avtoelektričar tudi samo ležaj menjat, je pa res da je dosti lenuhov ko bi samo del menjali cel ker je najmanj dela pa še največ lahko kasira...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Ma moj kolega en kup altenatorjev in je vsaj en od fieste l 96 k sm ga se sam dol sravfal, tako da ti ga bo sigurno dal sconto ce se ze odlocis za nakup "novega". Lahko ga vprasam za ceno in potem preveris, kaj se ti najbolj splaca.
Če smrdi iz jermena je čisto možno, da kter od ležajev alternatorja "grabi". Če ne druga jermen dol pa probat zavrtet alternator mora it lepo.
Kar se pa tiče menjave samo ležaja pa tko ni problem na alternatorju menjat. Sam ležaj ni drag pa tudi delo nebi smelo biti neka dragocenost. Sploh zato, ker ni tko velik dela se ga hitr dol dobi.
Ja če šponar za blokira se jermen začne brusit ob šponar in to je lahko tud vonj po zažganem. ni pa nujno da je šponar totalno zablokiral, lahko ga sam tok bremza da se jermen mal brusi... v takem smislu