Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Marcell
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po mar 09, 2009 4:56 pm

V ovinku cvilijo bremze

Napisal/-a Marcell Po avg 02, 2010 2:54 pm

Zdravo!

Torej gre za golfa 3, sprednja leva bremza mi cvili v ovinku in tudi sicer malo drsajo po disku. Sčistil in namazal sem vodila in tudi bat sem namazal. Še vedno mi cvilijo in tudi diski so po koncu vožnje topli. Kaj storiti?

Hvala in LP
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po avg 02, 2010 3:00 pm

Ravno 2 dni nazaj se sam odpravljal isto težavo. Ploščice so bile dobesedno zapečene v vodila in se praktično ni so kaj dosti odmikale. Poleg tega je bila zareza v ploščicah polna nekega materiala, mogoče tudi kakšnega kamenčka. Ko sem stvar razdrl, počistil in ošmirglal vse stične ploskve, namazal z mastjo se zdaj super odmikajo in nič več ne cvili.
Po mojem se nisi dovolj detajlno lotil pucanja ali pa nisi očistil vseh naležnih površin.

Aja, kako to misliš, da si namazal bat? Si ga vzel iz cilindra in spucal?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Marcell
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po mar 09, 2009 4:56 pm

Napisal/-a Marcell Po avg 02, 2010 3:03 pm

Energetik81 je napisal/-a:Ravno 2 dni nazaj se sam odpravljal isto težavo. Ploščice so bile dobesedno zapečene v vodila in se praktično ni so kaj dosti odmikale. Poleg tega je bila zareza v ploščicah polna nekega materiala, mogoče tudi kakšnega kamenčka. Ko sem stvar razdrl, počistil in ošmirglal vse stične ploskve, namazal z mastjo se zdaj super odmikajo in nič več ne cvili.
Po mojem se nisi dovolj detajlno lotil pucanja ali pa nisi očistil vseh naležnih površin.

Aja, kako to misliš, da si namazal bat? Si ga vzel iz cilindra in spucal?


Am ne ne nimam orodja da bi ga spravil ven, pod gumo imenovano prašnica sem našprical wd40 da se je mal umazanije ven izcedil. Ok bom probal tvoj nasvet.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po avg 02, 2010 3:15 pm

To z WD je verjetn premalo, bat je kar dolg in od zunaj ne moreš spucat. Najprej probaj če se lepo prosto premika (stisni ga za par mm notr in se mora vrnit nazaj). Če se ne premika, ga moraš dobiti ven in spucati/zamenjati + druga tesnila. Najlažje ga dobiš ven tako da ga "napumpaš" z bremzo, ampak prej daj komplet cilindr v neko posodo, ker se bo zavorna tekočina ulila ven, pa še batek odnese. Imaš pa v tem primeru potem dosti dela, da spet nafilaš zavorni sistem z novo tekočino in odzračiš.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Po avg 02, 2010 3:27 pm

Dvigni avto pa dej kolo dol potem pa namotaj volan tak da boš lepo videl čeljust od spredaj. Pol ti pa nej nekdo v avtu stopi na bremzo in spusti. Ti pa opazuj če skoči batek nazaj. Če ne skoči nazaj ga vzami ven in spucaj po zgornjem postopku. Ne rabiš nič orodja posebnega.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po avg 02, 2010 6:58 pm

Pozdravljeni

Preverite zračnost sprednjega levega kolesnega ležaja. WD je naftni derivat in v koliko ste špricali pod protiprašno/ščitno gumico bo napihnil zavorna tesnila.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov