Ma ni samo 2km razlike... ampak je kar 10km!! Prej je sou 160, zdej gre 150, mogoce kakih 152 po njegovem stevcu (renaulti pa itaq vsi malo prevec kazejo :P )
Nisem prvi lastnik avtomobila, ampak vseeno zelo dobro poznam zgodovino. Jaz sem ga dobil pri 140.000 km in teh 140.000 km je bilo prevozeno s kar precejsnjim teranjem (kokr se pac 1.2 masino v kangooju sploh da derat - pritisnes na gas in je ze na koncu). Bil pa je redno vzdrzevan pri Reanultovem serviserju (Klancar).
Teh zadnjih 10.000 km pa sem jih jaz nabral v pol leta kar imam avto (in tudi nisem ravno najneznejsi voznik). Pri 140 (ko sem ga dobil) sem ga prav tako peljal na servis) in kakih vecjih posegov na motorju do sedaj se ni bilo - je vse super laufalao. Ze pri nekje 130.000 km pa se je zacelo s tem pojenjanjem moci in sedaj je cedalje slabse. Tut poraba se je dvignila in me ze prav skrbi in tut precej moti! Vozim pocasneje kot nekoc, zre pa vec!
Te motorji pa naj bi zdrzali tam do 300.000km!?
Verjetno ga bom kar peljal na tole ciscenje, poleg tega pa se verjetno dau kable pregledat in svecke na motorju ter po potrebi zamnjal!
Lahko sam kako pogledam ce so kabli in svecke se v redu!?
Precej me pa skrbi katalizator, ki ga imam tudi precej v dvomih.. saj naj bi katalizatorji zdrazali od 70.000 do 150.000 km ... Torej moj avto jih ima pa 152.000 km :S Je to res, kolk katalizator zdrzi km? Lahko mehanik to kako pogleda ce je katalizator ze precej zasvinjan? Cena kataliatorja novga pa je svinjsko draga in zdej zarad novih tehicnih pregledov sploh nimam izbire kot da ga menjam (ce je ta kriv) kar nanese MUCHOS dinaro$!
