Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
sisko100
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr apr 16, 2008 12:56 pm

Audi A4 1.8T

Napisal/-a sisko100 Sr avg 11, 2010 11:11 pm

Pozdravljeni!

Imam naslednjo težavo in sicer , avto ko je mrzel se sliši kot bi šel po treh cilindrih(torkira -najbolj opazno tam okrog ler gasa) , ko pa nekaj časa deluje in se ogreje dela normalno.
Kaj bi lahko nagajalo?

Na testerju ni nobene napake.

Lp
Sisko
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 Sr avg 11, 2010 11:27 pm

lahko bi bla tud svecka kriva
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Če avg 12, 2010 6:32 am

Poglej nivo vode. Jaz sem imel popolnoma enake simptome, ko mi je dihtunga na glavi spuščala in mi je vodo 'papcal'..
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če avg 12, 2010 7:57 am

Tester vidi cinšpulo in si jo zapomni. Sveče ne nadzira. Zamenjaj vse sveče.
 
Uporabniški avatar
Shark-357
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Sr maj 11, 2005 8:08 pm

Napisal/-a Shark-357 Če avg 12, 2010 8:06 am

Pri meni na istem avtu je bila fuč cinšpula (je pa skoz laufal po treh...)
Zadnjič spremenil Shark-357, dne Če avg 12, 2010 2:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
A4 1.8T B6 & RSV Mille
 
sisko100
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr apr 16, 2008 12:56 pm

Napisal/-a sisko100 Če avg 12, 2010 2:06 pm

Svečke že zamenjane takoj.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če avg 12, 2010 2:12 pm

Mrzlemu snemaj cinšpule in lociraj cilinder. Potem zamenjaj dve cinšpuli, če se napaka preseli je šla cinšpula na sekundarju, primarje ECU meri. Če se napaka ne preseli, je lahko na obravnavanem cilindru hidravlični odmikač kaj zaštekal. Potem pa mrzlemu pomeriti kompresijo. Doma imamo en AWT 1,8 motor v Passatu, pa v glavnem cinšpule prebija, do zdaj 2x (po 40€). Ali so sveče prave, mislim predpisane upornostne izvedbe, da ni kakšne lastne izboljšave.
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

a4

Napisal/-a ludvik Pe avg 13, 2010 7:15 pm

99% tesnilo glave.Ko avto nekaj časa stoji ti voda steče v cilinder,zato ko vžgeš na začetku trokira.Ko pa vodo zmeče ven,pa začne lepo laufat.
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Pe avg 13, 2010 8:25 pm

ja, tesnilo je ena od variant (in če ni bele snovi na pokrovčku od olja še ne pomeni, da ni šlo tesnilo...)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe avg 13, 2010 8:34 pm

Lahko je vžigalna tuljava, če rabiš kako sporoči.
RiDe hArD
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Napisal/-a cd_rw So avg 14, 2010 8:35 am

A ko ga zalaufaš, ti kaj belo pokadi?
LP!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov