Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
remigij
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne avg 15, 2010 3:19 pm
Kraj: KOPER

C-MAX 1.6 tdci menjava šob in filtra nujna pomoč

Napisal/-a remigij Ne avg 15, 2010 3:27 pm

imam c-max let.06
1.6tdci 90km
je deloval čudno kot na tri cilindre,napravil sem 500 km in ga več nisem mogel vžgat
odpeljal sem ga do mehanika in zamenjali šobe 480 eurov ter filter za nafto,očistil je tudi rezervoar
mehanik navaja da ga je vžgal in je delal 15 min,ko pa je hotel ponovno ne vžge
avto je že 1 mesec pri njemu
predlagal mi je da avto odpeljem v Trst na servis da ga računalniško resetirajo oz nastavijo,ker v Kopru neznajo˙(fordnova)
izklopljena je bila tudi baterija
se vam zdi to možno?
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Ne avg 15, 2010 3:39 pm

Jah vožnja v šobo ki hčije nafto ni najbolj priporočljiva lahko da ti je bat spralo.....
Lp by Mare
 
RS84
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če okt 29, 2009 6:24 pm

Napisal/-a RS84 Ne avg 15, 2010 5:52 pm

Enkrat je en sodelavec menjal šobe na citroenu z istim motorjem (ker je motor vgrajen v več znamkah drugače je psa) in vem, da je razlagal, da je bilo nove šobe potrebno preprogramirat ni bila samo zamenjava dovolj. Ne vem pa ne kako ne kaj.

Lp
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Ne avg 15, 2010 6:36 pm

Dejstvo je da je treba računalnik preprogramirat in to delajo večinoma samo na uradnih servisih, nevem kako je sploh tvoj mehanik vzel to delo če nima ustrezne opreme? Vprašanje pa je tudi koliko škode si povzročil na cilindru na katerem je odpovedovala šoba, ali pa je sploh nisi ....
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne avg 15, 2010 10:09 pm

Pozdravljeni

Kot so že povedali je potrebno šobe vpisati v ECU s testerjem ( potrebno nekaj znanja ). Torej v koliko so bile menjane ali obnovljene šobe jih je potrebno vpisati, do takrat pa motor ne bo deloval - to naj bi vaš mehanik mogel vedeti. In tista zgoda, da je motor deloval 15 minut ne pije vode.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:38 am

Napisal/-a xyxyxy Ne avg 15, 2010 11:43 pm

Motor bi moral delovati tudi s šobami ki niso vpisane v ECM, to pa znajo narediti na vsakem FORD servisu. Problem je v tem, da je diagnozo common rail sistema potrebna oprema in znanje, česar pa tvoj vaški mehanik nima.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po avg 16, 2010 2:01 pm

Če bi znali na vsakem Ford servisu vse naredit potem ne bi bili na tako slabem glasu!!Prva sumljiva stvar mi je ta da si na pooblaščencu dal 480€ za šobe??Koliko šob??Vse 4 nikoli!Druga stvar ki me pa moti je pa da pooblaščenec reče da ne znajo...tako zadevo bi jaz prijavil nekemu generalnemu servisu in naj mu odvzamejo licenco...O Krevsu na gorjancih pa sploh ne bom izgubljal besed...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr avg 25, 2010 2:13 pm

xyxyxy je napisal/-a:Motor bi moral delovati tudi s šobami ki niso vpisane v ECM, to pa znajo narediti na vsakem FORD servisu. Problem je v tem, da je diagnozo common rail sistema potrebna oprema in znanje, česar pa tvoj vaški mehanik nima.


x2.
Čeprav injektorji niso sprogramirani, motor mora vžgat.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr avg 25, 2010 2:16 pm

xyxyxy je napisal/-a:Motor bi moral delovati tudi s šobami ki niso vpisane v ECM, to pa znajo narediti na vsakem FORD servisu. Problem je v tem, da je diagnozo common rail sistema potrebna oprema in znanje, česar pa tvoj vaški mehanik nima.


x2.
Čeprav injektorji niso sprogramirani, motor mora vžgat.
Po mojem skromenm mišljenju so za ta dnar zamenjali dizo ali dve z slabo obnovljenimi.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
remigij
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne avg 15, 2010 3:19 pm
Kraj: KOPER

Končna cena

Napisal/-a remigij Po avg 30, 2010 7:45 pm

vsem se zahvaljujem za nasvete
končna cena vsega delanega v Trstu je 1340 eurov plus 480 v Kopru
vglavnem drag šport za nas smrtnike
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Po avg 30, 2010 8:49 pm

:shock: :shock: :shock:
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
DIrk
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Po dec 20, 2004 9:35 pm

Re: Končna cena

Napisal/-a DIrk Po avg 30, 2010 9:10 pm

remigij je napisal/-a:vsem se zahvaljujem za nasvete
končna cena vsega delanega v Trstu je 1340 eurov plus 480 v Kopru
vglavnem drag šport za nas smrtnike


Morda bi lahko malo napisal kako se je stvar rešila
 
remigij
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne avg 15, 2010 3:19 pm
Kraj: KOPER

POJASNILO

Napisal/-a remigij To avg 31, 2010 8:18 pm

Ja se opravičujem,ker nisem pojasnil
Vglavnem sem renoviral šobe in odpeljal v Trst,tam so ugotovili da visokotlacna
daje 6 barov pritiska,zato so rekli,da jo moramo menjati
menjali smo pumpo,cevke,jermene in avto zdaj deluje
vse skupaj pa je stalo v Trstu 1340 eurov
zadovoljen sem,vendar se ne morem znebiti straha da se spet ponovi
najraje bi ga bom prodal
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov