Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Avto ne vžge

Napisal/-a tosmjst Po avg 16, 2010 10:39 pm

Spet isti problem kot izpred parih mescov!
ampak trenutno imam problem da sm vse kar so mi na servisu rekli naj poizkušam če ne vžge sem naredil
-poslušal če začne delovati pumpa za bencin, ta je delala
-sem snel kapco na motorju ki pride iz bubine, ta da iskro
-sem probal pobutat kjer pridejo kabli v motor če je slab stik

sledeč problem se mi je zgodil ko sem zavozil čez lužo, isto se mi dogaja ko dež in je vlažno.
avto semo vergla in nič druzga, aja avto je pa VW polo 6n 1.3


Mogoče se komu sanja kaj bi blo in kar nardit, ponavadi se mi za nekaj časa sam popravi in vžge sedaj je pa mrtev.
 
drotkar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne nov 22, 2009 7:12 pm
Kraj: nekje ob savi

Napisal/-a drotkar To avg 17, 2010 7:11 am

zamenjaj vžigalno tuljavo. ko bo avto delal, ga ugasni polij staro tuljavo z vodo in če ne vžge več menjaj !!
mislim, da imaš zamašeno žico !
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst To avg 17, 2010 9:30 am

aha.. :)
ampak meni vžigna tuljava da iskro :?
danes ga grem pošpricat kable z wdjem da vidm če bo užgau :cry:
 
traktorist
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: To jan 10, 2006 6:40 pm

Napisal/-a traktorist To avg 17, 2010 9:48 am

Imel sem isti problem na istem motorju in avtu. Preveril mnogo stvari, tudi meni so svetovali zamnjati vžigalno tuljavo vendar sem raje prej svečke ker so cenejše. Avto je potem brez problema v prvo užgal. Tuljave nisem menjal in lepo deluje že dve leti BP.
Lp
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst To avg 17, 2010 10:12 am

jst mam tud zamenjanje svečke, ker so mislili na servisu da je biu to problem, kable so mi nekaj štimal, ker so mislili da prebijajo, nato so mi rekli da je lahko pa vžigna tuljava.
ampak kolkr sm včeri gledau iskra je :S
Avto zajebava pa samo kadar je mokro. par primerov:
- ga pustim čez noč na džju zjutro nebo teu užgat oz bo užgau in potem nazaj crkniu
- zapeljem čez lužo crkne med vožnjo in ga nemorem več vžgati za določen čas
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a [KEKEC] To avg 17, 2010 10:19 am

tosmjst je napisal/-a:jst mam tud zamenjanje svečke, ker so mislili na servisu da je biu to problem, kable so mi nekaj štimal, ker so mislili da prebijajo, nato so mi rekli da je lahko pa vžigna tuljava.
ampak kolkr sm včeri gledau iskra je :S
Avto zajebava pa samo kadar je mokro. par primerov:
- ga pustim čez noč na džju zjutro nebo teu užgat oz bo užgau in potem nazaj crkniu
- zapeljem čez lužo crkne med vožnjo in ga nemorem več vžgati za določen čas



Te pa že reskiraj enkrat za novo vžigalno tuljavo! Mel sem isti problem z oktavio,iskra je bla pa ni vžgal,potem sem menjal vžigalno tuljavo iz golfa pa je avto normalno vžgal!
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst To avg 17, 2010 10:32 am

ja bo treba nabavit ja :)
čeprav zej ko sm ga šel iskat je vžgal z prve ko se je posušil očitno :)
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst To avg 17, 2010 3:16 pm

se opravičujem za dvojno objavo ampak, a ma mogoče kdo kaka navodila kablov in priključkov od vsega pod pokrovom od motorja za VW polo 6n 1.3motor?
da vidim kje se kaj nahaja če ma kaka druga reč slab stik da jo izoliram in popravim če se bo dalo :D
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 To avg 17, 2010 3:33 pm

tosmjst je napisal/-a:se opravičujem za dvojno objavo ampak, a ma mogoče kdo kaka navodila kablov in priključkov od vsega pod pokrovom od motorja za VW polo 6n 1.3motor?
da vidim kje se kaj nahaja če ma kaka druga reč slab stik da jo izoliram in popravim če se bo dalo :D



Letnik avta povej
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 17, 2010 3:47 pm

Renault predlaga, da se na cinšpule daje silikonska mast za tesnjenje. Brez veze že ne.
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst To avg 17, 2010 4:00 pm

mITJA122 je napisal/-a:
tosmjst je napisal/-a:se opravičujem za dvojno objavo ampak, a ma mogoče kdo kaka navodila kablov in priključkov od vsega pod pokrovom od motorja za VW polo 6n 1.3motor?
da vidim kje se kaj nahaja če ma kaka druga reč slab stik da jo izoliram in popravim če se bo dalo :D



Letnik avta povej

1995 , a je sploh biu ker drug letnik polota 6n z 1.3 motorjem, pole je blo vse 1.4 naprej :)

joztom je napisal/-a:Renault predlaga, da se na cinšpule daje silikonska mast za tesnjenje. Brez veze že ne.

bom poslikau bubino in če mi lahko poveš kako bi se to dalo nardit, sicer pa je še ena stvar, ki mi ni lih logična. Polo 6n ima bubino pod havbo montirano tam "pod" vetrobranskim steklom in mi ni logično kako je upalo špricnt do tja gor ko sm šel čez lužo.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 17, 2010 4:10 pm

Pri Citroenu je bila druga jeba. Si šel čez lužo in auspuh je nagonil paro na haubo, kjer se je kondenziralo in kapljalo nazaj. Tako ti je blokirna naprava odpovedala poslušnost, ob pravilni kodi na tastaturi je prižgal zeleno luč, rdeča pa ni ugasnila. Pa si rabil en dan, da se je spihalo, pa je šlo naprej. Pa sem enkrat popyzdil in zamenjal ECU s Peugeotovim 1,8 (verjetno od Čareta), avto je bil 2.0, pa je vžgalo s prve, je_eš blokade na starih jacih. Potem je zaradi manj bencina na takt in prevroče eksplozije prebilo dihtungo na glavi, pa spet stroški za remont glave. Potem sem dal nazaj original ECU in izklopil blokade in tastaturo v graben zabrisal, pa je za zmeraj mir. Še slika navodila Renaulta.
Priponke
3789A.pdf
(42.44 KiB) Prenešeno 113 krat
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr To avg 17, 2010 4:16 pm

sam sem tud lastil polota 95 letnik, črne barve, 3 vraten... ;) ok dost heca
imel iste težave, in menjal cinšpulo, potem je avto delal brez problemov. sicer je bilo pa že nekaj podobnih tem o tem problemu..
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst To avg 17, 2010 4:17 pm

joztom je napisal/-a:Pri Citroenu je bila druga jeba. Si šel čez lužo in auspuh je nagonil paro na haubo, kjer se je kondenziralo in kapljalo nazaj. Tako ti je blokirna naprava odpovedala poslušnost, ob pravilni kodi na tastaturi je prižgal zeleno luč, rdeča pa ni ugasnila. Pa si rabil en dan, da se je spihalo, pa je šlo naprej. Pa sem enkrat popyzdil in zamenjal ECU s Peugeotovim 1,8 (verjetno od Čareta), avto je bil 2.0, pa je vžgalo s prve, je_eš blokade na starih jacih. Potem je zaradi manj bencina na takt in prevroče eksplozije prebilo dihtungo na glavi, pa spet stroški za remont glave. Potem sem dal nazaj original ECU in izklopil blokade in tastaturo v graben zabrisal, pa je za zmeraj mir. Še slika navodila Renaulta.

2x sem pozorno prebral post ampak nism ravno razumel, ampak toliko kolikor sem razumel uno od kondenzacije, ki je zelo logična, unga druzga od ECUja pa bol ne.
Kaj si s tem hotel povedat, da mi kak senzor ugasne motor dokler je vlažen al kako?
Mislim da moj polo še ni meu vseh teh reči, vsaj pomoje, saj to pa je razlog zakaj iščem navodila motorja in pač vsegar kar je pod havbo :)

Mgajvr je napisal/-a:sam sem tud lastil polota 95 letnik, črne barve, 3 vraten... ;) ok dost heca
imel iste težave, in menjal cinšpulo, potem je avto delal brez problemov. sicer je bilo pa že nekaj podobnih tem o tem problemu..

2sta ble moji sigurno oops
ker mi na servisu in nikjer niso znali povedat kaj je, na računalnik so ga priklučil in vse :)
Ubistvu zarad moje finančne stistke, bom poizkušal to bubino samo izolirat alpa kaj takega :) bomo vidli kako bo :D
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 17, 2010 4:41 pm

Hotel sem ti samo povedati, kaj lahko kondenz povzroči na kakšnem avtu. V tvojem primeru je dovolj tesnjenje s slikonsko mastjo na kritičnih mestih.
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst To avg 17, 2010 5:28 pm

joztom je napisal/-a:Hotel sem ti samo povedati, kaj lahko kondenz povzroči na kakšnem avtu. V tvojem primeru je dovolj tesnjenje s slikonsko mastjo na kritičnih mestih.

Sedaj sem videl šele un pdf od prej, hvala.
Bi mi mogoče kako lahko pomagal ugotoviti prek teh slik kako to narediti?
Slika
kje se nahaja: desna stran od listka pripetega na tesnilo :D :D
Slika
bubina1.
Slika
bubina2.
Slika
bubina3.

btw zakaj mi kar kot priponke noče dodati slike?
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Sr avg 18, 2010 9:14 am

A fortajler kapa (5 min sem grunto kak se reče pravilno slovensko- razdelilna kapa) je izpravna?
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst Sr avg 18, 2010 10:01 am

napi je napisal/-a:A fortajler kapa (5 min sem grunto kak se reče pravilno slovensko- razdelilna kapa) je izpravna?
ja mislem da so mi jo nekaj štimal oz neke kovinske reči so dol pobiral okol kablov so mi rekli, ker so se bali da prebija.
Zakaj?
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Sr avg 18, 2010 11:33 am

offtopic: sm gledov slike - maš ti dost vode v posodi za hladilno? (desno zgorej na slik ke se vid ceu motor)
 
Uporabniški avatar
tosmjst
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So apr 24, 2010 1:06 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a tosmjst Sr avg 18, 2010 12:22 pm

LinuxFuter je napisal/-a:offtopic: sm gledov slike - maš ti dost vode v posodi za hladilno? (desno zgorej na slik ke se vid ceu motor)

ne malo premalo jo je, ampak avto redko kdaj pride do 90°C
na servisu mi tud niso nič rekli, meni je blo tud malo čudno to ko sm prvič vidu :) ampak dokler ni problemov... :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov