Težava je v tem, da avto dolgo vergla preden vžge. Učasih lahko dolgo verglaš pa se ne bo vžgal. Če pa prvič zaverglaš in takoj spustiš, v drugo bo takoj vžgal kot da ni nič. Redko kdaj se zgodi, da v drugo dolgo vergla.
Avto je bil na testerju, ki pa ni nič pokazal. Sam sumim da kakšen senzor ne deluje pravilno. Trenutno ne morem priti do svojega računalnika da bi na programu preveril, kateri senzor bi lahko bil. Sam sumim na senzor ki se nahaja nad jermenom in je pri zobatem jermenu, najbrž tudi določa obrate in pozicijo motorja. Sem nekje zasledil podatek da naj bi imel kar dva senzorja za to.
Tukaj je slika močnejšega motorja, bratranc ima 75km ampak sta skoraj ista, le par razlik je.
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho ... php?t=9370
Je pa še stara oblika astre (2003 letnik), le da so novejši motor dali not. Sicer govorijo da naj bi črpalka, common rail, premal pritiska dajala. Sam teško to verjamem, ker motor vredu vleče in nič ne cuka.
Še to sem pozabil omeniti, omenjeni senzor sem že odklopil, računalnik ni niti pokazal napako? da senzor ne deluje ali pa da ni priklopljen. Tako da bomo v tem primeru iskali isti motor, kjer bi lahko medseboj zamenjali senzor in na tak način iskali krivca, ker novega kupovati pa da stari deluje, ni glih fajn
