Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Ropot ob zagonu, Lancer 06 letnik

Napisal/-a xsara Po avg 23, 2010 12:02 pm

Pozdravljeni

Imel bi eno vprašanje, torej, ob mrzlem zagonu motorja se takoj na začetku pojavi tak kovinski zvok, ki traja tm okol sekunde mogoče malo manj. Sicer bo marsidko rekel, to pa ja ni nč tazga in morda res ni, ampak moti me pa vseeno, ker ima avto prevoženih 40.000 kilometrov in je redno servisiran. Pojavlja pa se ta ropot ne glede na zunanjo temperaturo, ali je zjutraj 20 ali pa 0 stopinj.
Zdaj prvo kar sem storil je, da sem stočil ven Shellovo olje 10W-40 in nalil Motul 5W-40, in res naslednji dan zjutraj je lepo vžgal brez ropota, drugi dan po menjavi olja in oljnega filtra pa spet ista pesem.
Zaropota pa recimo ne, če zjutraj začnem verglat in prekinem vžig, takoj nato pa avto zalaufam, potem tega ropota ni.
Kja pravte bi to lahko bilo (dročniki, ležaji, mogoče kakšna jermenica ali pa napenjalec) ?...........

Avto je letnik 2006, 40000 prevoženih, Mitsubishi Lancer 1,6 16v karavan, redno servisiran in z realnimi kilometri, olja, vode ne rabi, poraba govriva je normalna, dela pa tudi normalno brez težav..............

Lepo prosim za pomoč, hvala lepa
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Re: Ropot ob zagonu, Lancer 06 letnik

Napisal/-a mITJA122 Po avg 23, 2010 12:24 pm

xsara je napisal/-a:Pozdravljeni

Imel bi eno vprašanje, torej, ob mrzlem zagonu motorja se takoj na začetku pojavi tak kovinski zvok, ki traja tm okol sekunde mogoče malo manj. Sicer bo marsidko rekel, to pa ja ni nč tazga in morda res ni, ampak moti me pa vseeno, ker ima avto prevoženih 40.000 kilometrov in je redno servisiran. Pojavlja pa se ta ropot ne glede na zunanjo temperaturo, ali je zjutraj 20 ali pa 0 stopinj.
Zdaj prvo kar sem storil je, da sem stočil ven Shellovo olje 10W-40 in nalil Motul 5W-40, in res naslednji dan zjutraj je lepo vžgal brez ropota, drugi dan po menjavi olja in oljnega filtra pa spet ista pesem.
Zaropota pa recimo ne, če zjutraj začnem verglat in prekinem vžig, takoj nato pa avto zalaufam, potem tega ropota ni.
Kja pravte bi to lahko bilo (dročniki, ležaji, mogoče kakšna jermenica ali pa napenjalec) ?...........

Avto je letnik 2006, 40000 prevoženih, Mitsubishi Lancer 1,6 16v karavan, redno servisiran in z realnimi kilometri, olja, vode ne rabi, poraba govriva je normalna, dela pa tudi normalno brez težav..............

Lepo prosim za pomoč, hvala lepa



Jz bi reku, da so dročniki...
 
Uporabniški avatar
tedybisa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Če jun 17, 2010 6:26 pm
Kraj: G.Radgona

Napisal/-a tedybisa Po avg 23, 2010 1:25 pm

x2
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Po avg 23, 2010 1:31 pm

to že po samo 40000 prevoženih, sicer, če so dročniki, ni take sile, lahko,da samo eden klepe...........moram kakšn video najdt za primerjavo oziroma predstavo.......

neki podobnega, ampak ne tako očitnega je pri meni

http://www.youtube.com/watch?v=vfaH78Myb8o
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Po avg 23, 2010 2:47 pm

xsara je napisal/-a:to že po samo 40000 prevoženih, sicer, če so dročniki, ni take sile, lahko,da samo eden klepe...........moram kakšn video najdt za primerjavo oziroma predstavo.......

neki podobnega, ampak ne tako očitnega je pri meni

http://www.youtube.com/watch?v=vfaH78Myb8o



Resda malo vrjetno...ampak useen...(člouk tud lahk zboli če je star 20 al pa 70)..

Zdei lahko, da je neki čist levga...sam če praviš, da MRZEL MOTOR+KOVINSKI ROPOT KI TRAJA PAR SEKUND= skor zagotovo dročniki..

ugodno rešitev, avto pa do mehanika.

lp
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Po avg 23, 2010 6:39 pm

bomo vidl. kako se bo zadeva odvijala naprej, če bo slabše grem na servis, aja še nekaj, danes po službi, pri zunanji temperaturi skoraj 30 stopinj po šihtu in hladnem zagonu, je vžgal normalno, brez ropota, stalj e prav tako cca 9 ur kot to stoji ponoči, mogoče, ko je bilo poleti zjutraj več kot 20 stopinj se ropota skoraj ni slišalo.......zdej lahko je še ena stvar, koliko vpliva oljni filter, ali je bolje, da je original, ki ima mogoče kakšno funkcijo nepovratnega ventila, da olje ne steče komplet v karter, ali je vseeno?
zadnja dva servisa sem pač dal oljni filter od frama kupljen pri trgovcu z olji...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov