Napisal/-a joztom Po avg 30, 2010 12:17 pm
Vsi sodobnejši avtomobili imajo vgrajen tehnično izjemno slabo zdržljiv tujek, ki je plod izumitelja Freundorferja in izdelovalcev LUK in Sachs. Namen je blaženje vibracij, ki se po gredi menjalnika prenašajo na menjalnik. DMF (DualMassFlywheel) ali nemško ZMS (ZweiMassenSchwungrad) naj bi blažil te sunke. Teorija sicer deluje, je pa predviden termin menjave DMF običajno na vsako lamelo, že na polovici te življenske dobe lamele pa je moč slišati razne nezdrave zvoke. Bolna višina stroškov zgrozi vsakega uporabnika. Crkne pa nič drugega kot dva fedra in vodila okoli njih, redko zobnik ali kaj hujšega. Če kdo na forumu kaj ve, kako se izogneš tem stroškom, naj pove svoje izkušnje. Mogoče kdo obnavlja te vztrajnike. Nekaj firm ponuja nadomestne klasične vztrajnike z običajno sklopko, ne pa vse. Izdelovalci trdijo, da to lahko poveča vibracije. To ne more biti res, ker so se lamele že do zdaj imele kompenzacijske fedre, ki delujejo na obe strani. Do zdaj so bile vse sklopke na enak način narejene, razen obrabe so bile samo redke težave, menjava pa ni povzročala strahotne proračunske luknje uporabnikov. Tema ni namenjena obravnavi kvalitete izvedbe med posameznimi izdelovalci ampak dobronamerno zbiranje podatkov.