Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
User123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So sep 11, 2010 9:12 am

Reanult R5 five, šla mašina...

Napisal/-a User123 So sep 11, 2010 10:35 am

Lep pozdrav, par dni nazaj mi je pri vožnji domov avto zakuhal, krivim senzor za temperaturo saj se nobena lučka ni prižgala, da se karkoli pregreva... V glavnem AMZS me je peljal direktno na servis, kjer mi je serviser povedal, da motor nima več kopresije in, da bi popravilo stalo vsaj 400eur. Glede na to, da sem za avto dal 120eurov tale opcija z servisiranjem odpade :D

Zdaj že brskam po avto.net za nakup nove 5ke, vendar nimam ravno sreče, večina jih je že prodanih in so "pozabili" odstraniti oglas...

Se mi je pa ponudila še ena opcija in sicer menjava mašine, tle nek sosed ima petko na dvorišču, pleh je pregnit totalno vendar pa mašina laufa u nulo, ponuja mi jo za 50eur.

Zdaj vas strokovnjake sprašujem, kaj je tukaj pametno storiti. Koliko pride menjava motorja, en kolega mi je rekel cca 100eur. Če to drži bi me prišlo vse skupaj 150e, ravno toliko kot če bi kupil novo, vendar je pa pri tej moji vsaj pleh v redu in vem da so ostale komponente ok.

Za to opcijo se zanimam predvsem za to, ker se mi ne da odjavljat avta iz prometa, hodit spet na tehnične če kupim drugega in bo potem tam spet kaj narobe in bom imel stroške za servis... Gume imam skoraj nove gor, še to bi potem moral dol pobrati. Še vinjeto imam gor, potem bom moral še to dat zahtevo za novo vinjeto...v glavnem veliko zoprnih stvari pride s tem če avto odjavim iz prometa in kupim novega... :)

V glavnem, kak nasvet? Denarja nimam veliko, avto pa ravno zdaj res rabim...
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind So sep 11, 2010 10:40 am

Najboljša ti je ta opcija, zamenjat motor.
Kateri motor pa je ta, ki je zaribal?

Kmalu se bo oglasil uporabnik lisko, ki obvlada R5-ke v nulo in ti bo kaj več povedal.
 
busman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po jan 23, 2006 5:11 pm

Napisal/-a busman So sep 11, 2010 10:50 am

če hočeš ti lahko jst prodam cel avto. 1.4 five 96 letnik 127000 prevoženih za 200eur..dela k urca
 
User123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So sep 11, 2010 9:12 am

Napisal/-a User123 So sep 11, 2010 11:26 am

Motor je 1.4, mono vbrizg al kaj je že... :D

@busman
Iz kje pa si? Sam, da ni avto luknjast od rje, tako petko sem imel pred tole in res ne rabim take :)
 
busman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po jan 23, 2006 5:11 pm

Napisal/-a busman So sep 11, 2010 5:03 pm

jah, mal ga že daje rja sam ni take panike, lukenj uglavnem ni nobenih..sem pa iz ljubljane
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So sep 11, 2010 7:26 pm

nevermind je napisal/-a:Najboljša ti je ta opcija, zamenjat motor.
Kateri motor pa je ta, ki je zaribal?

Kmalu se bo oglasil uporabnik lisko, ki obvlada R5-ke v nulo in ti bo kaj več povedal.


C3J je motor.....kaj več pa jaz ne morem povedat :D Menjava motorja pa je en popoldan laganega dela v domači delavnici.
Ti je pa šola za nasljednjič....R5 namreč nima števčka temparature in tud tista lučka je tak tak....Preventivno se pred vsakim poletjem menja termostat za par eur in zadeva špila dalje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Napisal/-a tiguan So sep 11, 2010 8:52 pm

Najprej razdri mašino, če zakuha motor gre dihtnga pa mogoče glava.
 
User123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So sep 11, 2010 9:12 am

Napisal/-a User123 Ne sep 12, 2010 11:04 am

Hvala za odgovore. Mi lahko še kod pove kakšna bi bila cena menjave motorja pri nekem naključnem servisu?
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Napisal/-a tiguan Ne sep 12, 2010 11:35 am

Zakaj menjava motorja, če je avto samo zakuhal in je šla vsaj predvidevam dihtnga glave, popravilo bi te stalo pri fušarju 100-150 evrov.
Sem pa tud vidu, da že prodajaš avto za 50 evrov, dvomim, da bi sploh kakšen dal za nevozen avto 50 evrov, še jaz sem se težko znebil delujoče favoritke.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne sep 12, 2010 12:00 pm

na dinosu so kolegu dali 70€ za petko, kot staro železo.

govorim kot opcijo :-P .
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Ne sep 12, 2010 1:20 pm

User123 je napisal/-a:Hvala za odgovore. Mi lahko še kod pove kakšna bi bila cena menjave motorja pri nekem naključnem servisu?


Par ur dela....recimo ne vem 20-30€/ura, dela je za 2-3 ure,torej manj kot 100€.
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
User123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So sep 11, 2010 9:12 am

Napisal/-a User123 Ne sep 12, 2010 2:34 pm

Ja sem dal oglas na avto.net, me je že klical en, ga pride jutri iskat za 50eur...

Za naprej pa ne vem kaj bom, eno dobro petko poiskat, sam jih je bolj malo gor, iščem predvsem v okolici LJ...
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Ne sep 12, 2010 3:58 pm

na petki pa si ja sam menjaš tesnilo glave če imaš vsaj malo orodja, moment ključ si sposodiš, jermen pa tut maš oznake kako nastavit, brušenje glave te pride okol 10e pa dihtonge . recimo za ene 50-70e si bi jo sam popravo če je pleh pa vse ostalo vredu
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne sep 12, 2010 5:02 pm

xalfist je napisal/-a:na petki pa si ja sam menjaš tesnilo glave če imaš vsaj malo orodja, moment ključ si sposodiš, jermen pa tut maš oznake kako nastavit, brušenje glave te pride okol 10e pa dihtonge . recimo za ene 50-70e si bi jo sam popravo če je pleh pa vse ostalo vredu


Pozdravljeni

Večina motorjev 1.4, ki so bili vgrajeni v R5 in še delujejo, ima verigo

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne sep 12, 2010 5:04 pm

xalfist je napisal/-a:na petki pa si ja sam menjaš tesnilo glave če imaš vsaj malo orodja, moment ključ si sposodiš, jermen pa tut maš oznake kako nastavit, brušenje glave te pride okol 10e pa dihtonge . recimo za ene 50-70e si bi jo sam popravo če je pleh pa vse ostalo vredu


Jermena nima....pogon ima preko verige , odmična je v bloku....dobri stari OHV motor.

tiguan: Ta motor koliko je enostaven je kompliciran....Niti slučajno ni mus , da je šlo tesnilo glave....Lahko so počli obročki ali pa v najhujšem primeru puše cilindrov ( ta motor ima namreč vstavljene puše za cilindre), kar je meni tudi nardilo nekoč.... In če je šlo kaj od naštetega stroški enormno rastejo.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Ne sep 12, 2010 6:58 pm

Fan je napisal/-a:
xalfist je napisal/-a:na petki pa si ja sam menjaš tesnilo glave če imaš vsaj malo orodja, moment ključ si sposodiš, jermen pa tut maš oznake kako nastavit, brušenje glave te pride okol 10e pa dihtonge . recimo za ene 50-70e si bi jo sam popravo če je pleh pa vse ostalo vredu


Pozdravljeni

Večina motorjev 1.4, ki so bili vgrajeni v R5 in še delujejo, ima verigo

Lep pozdrav

nisem hotel povedat če ima jermen ali verigo ker tega niti nevem hehe ker petke nisem mel,( no sedaj vem zakaj imajo večina petke tak značilek zvok mašine da se nadaleč ve da je petka, zarad ketne) ne vozo ampak to da ne more bit strošek tesnila glave 400€, da si jo lakh popraviš za manj kot 100€ sam al kak ko se malo spozna al kak cenejši mehanik, če pravi da je vredu pleh.res da lahko za malo več kot 100€dobi drugo ampak kdo mu garantira da mu nebo tam tut šla dihtunga. govorim če je šlo sam tesnilo glave.
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po sep 13, 2010 8:48 am

Najceneje in najhitreje je zamenjat motor (sploh če košta 50€).
Ugibat in si razbijat glavo, kaj je z obstoječim je brezveze. Res je material za menjavo dihtunge glave cca. 50€, potem je najverjetneje treba še brušenje, glede na to da je zakuhalo vse skupaj, ....In res, ni treba menjat ketne, ker je vse skupaj, vključno z odmično v bloku motorja.
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po sep 13, 2010 9:00 am

strinjam se da je najbolj pametno menjati motor
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Po sep 13, 2010 1:52 pm

Romzis je napisal/-a:Najceneje in najhitreje je zamenjat motor (sploh če košta 50€).
Ugibat in si razbijat glavo, kaj je z obstoječim je brezveze. Res je material za menjavo dihtunge glave cca. 50€, potem je najverjetneje treba še brušenje, glede na to da je zakuhalo vse skupaj, ....In res, ni treba menjat ketne, ker je vse skupaj, vključno z odmično v bloku motorja.


ja po eni strani je skoraj naj ceneje sam če da za motor 50e, je še delo tolk polek za manj kot 50e nevem če mu bo ga kdo menjo in kdo mu garantira da tist motor nebi crkno čez čas, če pa menjaš dihtonge, brušenje glave je 10e pa maš vse na novo nareto in more motor še nekaj časa it. je pa stvar pozameznika kaj se mu zdi pomembno in kak se odloči
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po sep 13, 2010 7:03 pm

Fantje zdaj pa tak....j....pogoj je da pridete skozi za manj kot 50 evrov....
Postavte se malo na realna tla no....
Že samo olje in pa filter ga bo prišel 30 evrov....antifriz....če je kuhno je kuhno z razlogom....torej še termostat....komplet tesnil ker se kolektorsko sila rado pretrga....oz. je to bolezen R5 1.4 motorjev....da na vsem lepem spusti. Tesnilo glave pa brušenje....vse skupaj 50 evrov? Ja pa ja....
Mala generalka brez dela je mene prišla 80 evrov s tem da 1.6 D je OHC motor....torej jermen ki sem ga menjal....pa nič kaj drugega....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov