Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
rakec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe avg 11, 2006 9:30 pm

Pri prestavljanju motor skoči, zatrese

Napisal/-a rakec So sep 11, 2010 8:31 pm

Lp.
Imam sledeč problem na svoji ibizi 1,9 sdi, l.95. Ko prestavim iz katerikole brzine v višjo, se normalno spredaj avto malo dvigne, nato pa ko stisnem sklopko da bi prestavil, nekaj pokne pri motorju. Strese se cel avto. Čuje si kot da bi preskočila mašina, ful zaropota. Če prestavljam tako, da se avto nič ne dvigne, torej počasi, je vse vredu. Poleg tega mi v leru avto trese, obrati so konstantni 900, avto pa trese kot da se bo razletel. Ko dam malo gasa, 1200 obratov, je spet vse ok.

Bi lahko bila okvara na mostu ali pa na blažilcih motorja? Ker to preskakovanje mi ni čisto nič všeč.

Hvala za odgovor.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So sep 11, 2010 8:33 pm

nosilci
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka So sep 11, 2010 8:35 pm

Nosilec motorja ali menjalnika.To bo moral pogledat mehanik.
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
rakec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe avg 11, 2006 9:30 pm

Napisal/-a rakec So sep 11, 2010 8:38 pm

če normalno speljujem, se avto obnaša tako kot se mora. le pri pospešenem speljevanju skoči. je možno da je polosovina oz homokinetični zglob? ker že nekaj časa imam problem, da ko se peljem po hribu navzdol, stisnem sklopko in če je ovinek v levo, mi ruži pri desnem kolesu. ampak samo ko je volan obrnjen levo. v desno je ok. ko stisnem sklopko,je spet ok.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So sep 11, 2010 8:59 pm

Pozdravljeni

Odgovor na prvi post ste že dobili - nosilci motorja ali menjalnika.
Odgovor na drugi post: homokinetični zglob ali kolesni ležaj.
Ni pa izključeno, da je zaradi prve napake prišlo do druge napake - posledica prevelikega gibanja.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
rakec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe avg 11, 2006 9:30 pm

Napisal/-a rakec So sep 11, 2010 9:06 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Odgovor na prvi post ste že dobili - nosilci motorja ali menjalnika.
Odgovor na drugi post: homokinetični zglob ali kolesni ležaj.
Ni pa izključeno, da je zaradi prve napake prišlo do druge napake - posledica prevelikega gibanja.

Lep pozdrav


hm,a nebi bil motor nagnjen če bi nosilci bili fuč? Iz vrha gledano je vse ok, moram ga še dat na most da od spodaj vidim. Kolesni ležaj mi desni že nekaj časa tuli,do sedaj pa je bilo vse ok,razen tuljenja.

Se da nosilce menjalnika menjat v lastni režiji,ali je potrebno popravilo mehanika?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So sep 11, 2010 9:28 pm

Pozdravljeni

:D pri vsakem postu je ena napaka več. Ne, ne boste kar tako videli viseti motorja.
Hja seveda lahko sam zamenjate, potrebujete nekaj ročnih spretnosti in orodje.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
rakec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe avg 11, 2006 9:30 pm

Napisal/-a rakec So sep 11, 2010 9:32 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

:D pri vsakem postu je ena napaka več. Ne, ne boste kar tako videli viseti motorja.
Hja seveda lahko sam zamenjate, potrebujete nekaj ročnih spretnosti in orodje.

Lep pozdrav


hehe :D
motor sem probal v mirovanju, če se kaj maje, pa je trdo pritrjen. nič nima lufta nikjer.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne sep 12, 2010 8:11 am

rakec je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

:D pri vsakem postu je ena napaka več. Ne, ne boste kar tako videli viseti motorja.
Hja seveda lahko sam zamenjate, potrebujete nekaj ročnih spretnosti in orodje.

Lep pozdrav


hehe :D
motor sem probal v mirovanju, če se kaj maje, pa je trdo pritrjen. nič nima lufta nikjer.


Z roko si ga probal? :D Zako ne ugotviš nič :) Jaz imam uničene nosilce pa je motor na mestu kot zabetoniran....v reduktorju z 4x4 pogonom pa ob kopanju na mestu motor pleše za 20 cm. En kmečki test je recimo da ti nekdo proba speljat ob zategjeni ročni ( če ti seveda prime) ti pa opazuješ motor koliko se maje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
rakec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe avg 11, 2006 9:30 pm

Napisal/-a rakec Ne sep 12, 2010 8:30 am

ročna prime, bom probal to pa da vidim. zakaj pa pri normalnem pospeševanju ne skoči motor?samo pri pospešenem ko se dvigne malo spredaj avto?
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne sep 12, 2010 11:01 am

ja. zaradi sile, ki vleče avto samo v eno smer, avto oz. motor malce umiri (motor drži eno pozicijo). ko se normalno voziš ali stojiš, motor ni več v eni poziciji, ampak bolj v mirovanju; zaradi slabih nosilcev pa "skače" in to trese celoten avto.

sicer na 15 let starmu avtu, marsikatera guma otrdi. ko se otrdi začne guma razpadat in zato pride do "neblaženja" vibracij, ki se direktno prenaša na celoten avto.
Lep pozdrav :)
 
rakec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe avg 11, 2006 9:30 pm

Napisal/-a rakec Ne sep 12, 2010 11:07 am

sem probal kmečki test, pa se motor nič kaj ne trese. malo ga že potegne nazaj,ampak to v mejah normale. tako da sumim ali na desni homokinetični zglob ali pa nosilce menjalnika. se da kako preverit, če bi bil homokinetični zanič?
 
rakec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe avg 11, 2006 9:30 pm

Napisal/-a rakec Ne sep 12, 2010 5:35 pm

če bo komu kaj pomagal podatek pri možni rešitvi moje težave, danes sem opazil da mi precej pušča olje. motor je moker zadaj pod kolektorjem za izpušno cev. 2h na parkirišču,pa je bila 10x10cm lužica pod motorjem :O
 
rakec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe avg 11, 2006 9:30 pm

Napisal/-a rakec Po sep 13, 2010 3:12 pm

če bo še mel kdo podoben problem, odlomil se je vijak, ki drži sprednji motorni nosilec in motor, posledično pa se je zaradi teže in pritiska odlomilo uho na zaganjaču. Sprednji motorni nosilec je 2x vpet v motor. Motor je padel za 10cm nižje, posledica je pa poškodovan filter za olje,zato izteka olje.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: MartinSLO in 6 gostov