Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Lisjak83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Sr sep 01, 2010 9:20 am

Težave po menjavi akumulatorja

Napisal/-a Lisjak83 To sep 14, 2010 2:11 pm

Pozdravljeni
Menjal sem akumulator in opazil, da mi električni pomik stekel čudno deluje. Ne gre več avtomatsko zapret šip. Dol še gre, da potuje šipa sama, gor pa morem skoz gumb držat!??? Pa še, ko pride šipa do vrha, jo full butne na koncu, kot da bi dobil mehanizem full moč in zapre šipo na polno.
Prosim za vašo pomoč! Kaj naj nardim, grem na servis, da pogledajo ali lahko kako sam popravim?

hvala
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll To sep 14, 2010 2:14 pm

Pri oplu si težavo rešil tako: držiš stikalo za gor 10s, odpreš šipo do konca in držiš stikalo za dol 10s. Sporoči če je ok.
 
Lisjak83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Sr sep 01, 2010 9:20 am

Napisal/-a Lisjak83 To sep 14, 2010 6:55 pm

Hvala! Sem probal tudi to varianto in je potem nekak prijelo. Drgač ma pa ford malo drugače oz. ravno obratno.

Hvala ti!
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 To sep 14, 2010 8:07 pm

To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB To sep 14, 2010 9:12 pm

marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.


Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike Sr sep 15, 2010 5:21 am

Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko :-P Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Make my day
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr sep 15, 2010 5:50 am

Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko :-P Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.


Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..

Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Sr sep 15, 2010 7:13 am

Firediver je napisal/-a:
Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko :-P Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.


Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..

Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?


Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem :roll:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 15, 2010 7:40 am

WMB je napisal/-a:
marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.


Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...


Zakaj bi jo moral učit? A je tok neumno narejeno, da to crkuje, izgubi spomin, al kaj?

Na subaruju, toyoti, suzukiju, daihatsuju zamenjaš akumulator, pa po priklopu vse normalno deluje naprej. Brez kakršnegakoli učenja. Očitno so ostali proizvajalci bolj butasti, pa ne znajo narest stvari, ki bi delale tako kot morjo.
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Sr sep 15, 2010 7:41 am

mITJA122 je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:
Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko :-P Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.


Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..

Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?


Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem :roll:


Ja, vleko za zarnico....kdor jo zamenja na Hondi Accord (prednji zaromet) dobi za pico:)
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Sr sep 15, 2010 8:00 am

Na renoju morš pritiskat do dol in nazaj gor pa držat neki časa. Pol pa spet delajo. In tko vsakega posebi.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr sep 15, 2010 10:06 am

Pri oplu (corsa d) sem že odklopil akumolator in po ponovnem priklopu dela vse normalno, razen pač ure, datuma in še kakšne malenkosti
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre Sr sep 15, 2010 10:15 am

Bor je napisal/-a:Na renoju morš pritiskat do dol in nazaj gor pa držat neki časa. Pol pa spet delajo. In tko vsakega posebi.


Sem ze menjal akumulator z novim pa tudi tako sem ga ze parkrat odklopil za nekaj minut pa nisem nikoli nic stelal - je delalo vse isto kot prej.
Slika
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Sr sep 15, 2010 10:37 am

Pri megane II je treba. Drugače se ti z vsakim pritiskom premakne samo za par cm.

Je pa to preverjeno, ker mamo pri hiši 2 megane II. Mojga so zanč na servisu odklopli pa niso zadnjih naštimali. Pri maminem sem pa sam aku menjal in sem mogu vse 4 šipe "naštelat".
 
Lisjak83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Sr sep 01, 2010 9:20 am

Napisal/-a Lisjak83 Sr sep 15, 2010 10:39 am

Hja, možno je, da vse normalno dela, če maš nov akumulator že doma in samo menjaš, tako je avto dejansko izkljopljen mogoče par sekund! Takrat se ne resetira vse, verjetno.
Jaz pa sem imel avto izklopljen več kot eno uro, ker sem stari akumulator vzel s sabo in ga dal za odpad v trgovino, kjer sem kupil novega. Med tem časom pa se je verjetno resetiralo tudi el. pomik stekel.
Po mojem je v tem fora.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr sep 15, 2010 11:09 am

Pavka je napisal/-a:
mITJA122 je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:
Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko :-P Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.


Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..

Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?


Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem :roll:


Ja, vleko za zarnico....kdor jo zamenja na Hondi Accord (prednji zaromet) dobi za pico:)

Enako pri meganu II.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 15, 2010 11:27 am

nebivedu je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:
marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.


Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...


Zakaj bi jo moral učit? A je tok neumno narejeno, da to crkuje, izgubi spomin, al kaj?

Na subaruju, toyoti, suzukiju, daihatsuju zamenjaš akumulator, pa po priklopu vse normalno deluje naprej. Brez kakršnegakoli učenja. Očitno so ostali proizvajalci bolj butasti, pa ne znajo narest stvari, ki bi delale tako kot morjo.


Eni pa res komaj dočakate, da pohvalite "svoje" in potlačite v blato "tuje"! :lol: Drugače pri VW- tudi še nisem imel problemov s tem.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle Sr sep 15, 2010 12:30 pm

mITJA122 je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:
Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatsko :-P Pa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.


Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..

Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?


Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem :roll:


Površnost pri branju je tvoja vrlina, to moraš obvezno dodati v svoj CV.......
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr sep 15, 2010 7:35 pm

nebivedu je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:
marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.


Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...


Zakaj bi jo moral učit? A je tok neumno narejeno, da to crkuje, izgubi spomin, al kaj?

Na subaruju, toyoti, suzukiju, daihatsuju zamenjaš akumulator, pa po priklopu vse normalno deluje naprej. Brez kakršnegakoli učenja. Očitno so ostali proizvajalci bolj butasti, pa ne znajo narest stvari, ki bi delale tako kot morjo.


Problem je, ker elektronika ne ve v katerem položaju je šipa. Sploh pri sistemih z varnostno funkcijo ki odpre šipo ko ta naleti na oviro pri zapiranju. Na osi motorčka je ponavadi magnet in dva hallova senzorja (videno pri Vectri A) ki šteje vrtljaje motorčka in ugotavljata smer vrtenja. Temu tudi pravimo "inkrementalni dajalnik impulzov". Prenos je znan, kar pomeni točno določeno število impulzov od odprte do zaprte šipe. Vse lepo in prav do tu, problem pa je, ker to šteje le impulze in potrebuje neko začetno (referenčno) točko iz katere izračuna pozicijo šipe. In ta točka ter prešteti impulzi žal niso nikjer napisani v trajnem spominu, zato jih je treba na novo določiti, ko zmanjka elektrike.

Vsemu temu bi se sicer lahko izognili z uporabo "absolutnega enkoderja", ki je pa žal malenkost dražji, no vsaj njegova montaža na mehanizem šipe. V avtoindustriji pa tako ali tako vemo da šparajo pri vsakem gramu materiala.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Sr sep 15, 2010 7:45 pm

Sicer pa bi lahko naredili avtomatsko inicializacijo, ko prvič odpreš in zapreš šipo, ne da bi uporabnik sploh vedel za to. Ne pa da ko bebec tiščiš tisti prekleti knof pa šteješ do 10 :roll:
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov