Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatskoPa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Firediver je napisal/-a:Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatskoPa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
WMB je napisal/-a:marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...
mITJA122 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatskoPa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem
Pavka je napisal/-a:mITJA122 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatskoPa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem
Ja, vleko za zarnico....kdor jo zamenja na Hondi Accord (prednji zaromet) dobi za pico:)
nebivedu je napisal/-a:WMB je napisal/-a:marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...
Zakaj bi jo moral učit? A je tok neumno narejeno, da to crkuje, izgubi spomin, al kaj?
Na subaruju, toyoti, suzukiju, daihatsuju zamenjaš akumulator, pa po priklopu vse normalno deluje naprej. Brez kakršnegakoli učenja. Očitno so ostali proizvajalci bolj butasti, pa ne znajo narest stvari, ki bi delale tako kot morjo.
mITJA122 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Badmike je napisal/-a:Je... to vašo elektroniko. Na mojem ko vrtiš kurbl gre dol ko v drugo pa gre gor, vse pol avtomatskoPa ko menjam akumo pol vse dalje normalno dela.
Že res, ampak brez elektronike npr. ne spraviš toliko konjev iz tako majhne prostornine motorja pri tako majhni porabi..pa pustimo še ekologijo zraven..in udobje..
Mislim da bi za take primere lahko v navodilih za uporabo več napisali na kaj biti pozoren, če po sili razmer sam menjaš akumulator..ne pa, da je treba celo za pregorelo žarnico avtovleko naročat in do pooblaščenca zategniti (karikirano). Le kaj nam potem koristijo rezervne žarnice, ki jih moramo imeti v kompletu vedno v avtu?
Vleko za pregorelo žarnico? Prvič čujem
nebivedu je napisal/-a:WMB je napisal/-a:marko01 je napisal/-a:To je pri vseh avtih ko odklopiš AKU rabi pol nekaj časa da začne delat avtomatika.
Ni res.
Vsaka znamka ima postopek po katerem ponovno naučiš avtomatiko da začne spet pravilno delovati, sploh pa za šipe...
Zakaj bi jo moral učit? A je tok neumno narejeno, da to crkuje, izgubi spomin, al kaj?
Na subaruju, toyoti, suzukiju, daihatsuju zamenjaš akumulator, pa po priklopu vse normalno deluje naprej. Brez kakršnegakoli učenja. Očitno so ostali proizvajalci bolj butasti, pa ne znajo narest stvari, ki bi delale tako kot morjo.
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov