Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

moker zračni filter...

Napisal/-a GT_Turbo17 Po sep 20, 2010 11:15 am

Zdravo,

Danes je k meni prišel prijatelj, ki ga je skrbelo, če se je po vožnji v nalivu motorju kaj škodilo...

in res...pregledal sem prvo standardne zadeve...hladilna - Ok, olje - OK, ampak sem videl nekaj pikic kot belončkov na šipki...in takoj mi je kapnilo - VODA. bilo je za nohtek smetane na pokrovu kjer se doliva olje...in ko sem vzel ven zračni filter je bila tretjina filtra mokrega...(vlažnega) prijatelj se je po tem nalivu peljal še kakšnih 10km...nič več.


zdaj pa ker mehanik res nisem, me zanima kakšne posledice to pusti na motorju. Filter bo not prišel nov. kaj pa pikice v olju? je pametno menjat še olje in olni filter? ali to izglapi ko se motor enkrat prelaufa? Namreč servis je bil delan 1000km nazaj...

dihtunga na glavi verjetno ni, ker se je to pojavilo po nalivu in se mi zdi, da je tista vlaga prišla not skozi filter....

hvala vsem za pomoč, LP tilen
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Po sep 20, 2010 11:40 am

pomoje ne bo problema, če ni bilo veliko vode, jest vem, da ko je moja imela cliota in je dnevno delala same kratke mestne relacije, se je nabralo ogromno kondenza in s tem tudi vode v olju, kar se je posedično videlo na pokrovčku za dolivanje olja (smetana se ke kr cedila), no jest sm ga ornk segrel in naredu tko ene 200 kilometrov po avtocesti in je zadeva izginila.........če pa bi rad kolega bil brez skrbi, pa le naj stoči olje ven in novga not, ter menja še oljni filter........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Po sep 20, 2010 11:42 am

ja smetane je bilo za en noht...res malo. tud od filtra ni teklo..samo ko sem ga spihal s kompresorjem je pršilo vlago ven...tko, da jo je ziher zauhalo tud v motor...

pikice so pa res minimalne v olju...par tednov nazaj, ko smo delali servis teh pikic ni bilo. so se pojavile po nalivu...
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po sep 20, 2010 11:48 am

Če je zračmi filter moker ni nič narobe, ker itak vse sežge v komori, je pa narobe oz ni dobro če ga spihaš z kompresorjem, ker ga lahko poškoduješ. Če je čisto malo spetane ni nič narobe, kakšna malo dalša turco pa bo.
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Po sep 20, 2010 11:51 am

nene, filter pride nov. starega sem spihal, da sem preveril koliko je dejansko teklo od njega...

avto je pa alfa 146 1.4 16v kjer okvare na dihtungi glave res niso pogoste...pa tud nivo hladilne je ok.
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 20, 2010 12:21 pm

Če je filter samo vlažen ni nič narobe, se bo že posušil, normalen pojav ob dežju. Tudi ''smetana'' v motorju ni vedno znak okvare. Pač kondenz in vlaga ki se nabere, ko se bo avto naslednjič dobro segrel bo vlaga izparila.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 15 gostov