Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mr.twister
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: So sep 06, 2008 2:30 pm

lučka za olje utripa.Seat leon

Napisal/-a mr.twister Ne sep 26, 2010 8:41 am

Vozim Seat Leon l2000 1.4, nov motor(7k km).Če tiščim auto preveč časa..recimo 200km pri 160-170 km/h začne utripat lučka od olja in potem morem ugasnt mašino za par ur da pride h sebi....1x mi je že zaribu motor zaradi tega pa so mi ga menjali in zdej je spet isto....zanima me če kdo ve zakej pride do tega in kako se to odpravi(ali ima kvaliteta olja kej veze s tem, ali me zajebavajo senzorji, ali se mogoče olje ne hladi kot bi se moralo).bom veseu usakega mnenja
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: lučka za olje utripa.Seat leon

Napisal/-a tristan01 Ne sep 26, 2010 8:51 am

mr.twister je napisal/-a:Vozim Seat Leon l2000 1.4, nov motor(7k km).Če tiščim auto preveč časa..recimo 200km pri 160-170 km/h začne utripat lučka od olja in potem morem ugasnt mašino za par ur da pride h sebi....1x mi je že zaribu motor zaradi tega pa so mi ga menjali in zdej je spet isto....zanima me če kdo ve zakej pride do tega in kako se to odpravi(ali ima kvaliteta olja kej veze s tem, ali me zajebavajo senzorji, ali se mogoče olje ne hladi kot bi se moralo).bom veseu usakega mnenja


Malce razmisli kako ravnaš z motorjem. Stroj se je šele dobro utekel ti pa ga veselo tiščiš do konca. To je osnovna motorizacija za ta avto ne drikalnik. 200km s polnim gasom je huda obremenitev. Če imaš možnost malo spremljaj temperaturo olja v motorju. Pri taki obremenitvi pride do pregrevanja, posledično postane olje redkejše in pade tlak v oljni črpalki. Ne poznam točno delovanja opozorilne lučke za olje v Leonu. Mi je pa povsem jasno, da utripajoča lučka opozarja na težave, ki so po mojem predvidevanju lahko naslednje: pregreto olje, padec oljnega tlaka, ali padec nivoja olja v motorju.

Katerikoli razlog pa te lahko v zelo kratkem roku pripelje ponovno na servis po nov motor. Če misliš divjat po AC si kupi temu primereno motoriziran avtomobil.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
RS84
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če okt 29, 2009 6:24 pm

Napisal/-a RS84 Ne sep 26, 2010 9:10 am

Men se je dogajalo enako ko sem kupil cliota II (rabljenega), na avtocesti kljub temu da sem se pelal normalno mi je lučka pod prostim tekom utripala. Ko mi je mehanik naredil servis, se to ni več dogajalo. Je dal pa noter originalno olje prej pa ne vem katero je bilo.

LP
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Re: lučka za olje utripa.Seat leon

Napisal/-a mITJA122 Ne sep 26, 2010 9:25 am

mr.twister je napisal/-a:Vozim Seat Leon l2000 1.4, nov motor(7k km).Če tiščim auto preveč časa..recimo 200km pri 160-170 km/h začne utripat lučka od olja in potem morem ugasnt mašino za par ur da pride h sebi....1x mi je že zaribu motor zaradi tega pa so mi ga menjali in zdej je spet isto....zanima me če kdo ve zakej pride do tega in kako se to odpravi(ali ima kvaliteta olja kej veze s tem, ali me zajebavajo senzorji, ali se mogoče olje ne hladi kot bi se moralo).bom veseu usakega mnenja


Standard problem pri teh motorjih 1.4 in utripanju lučke za olje, vrjetno je noter isti motor kot v Golfu 4, tudi sam sem imel enak oz. podoben problem tvojemu, na istem motorju...

Problem je sicer bil(oz. naj bi bil, tako so rekli na servisu) v kratkemu stiku kabla, katerega sem potem odpravil..vendar začuda se je lučka čez nekaj časa začela ponovno prižigati, tudi motor je postajal vedno glasnejši. Avto sem zapeljal k drugemu mehaniku, kjer smo pomerili pritisk olja. Ugotovili smo, da je pri mrzlem motorju pritisk olja dokaj v mejah normale, pri ogretem pa pritisk drastično pade, potrebno bi bilo menjati komplet ležaje, vendar je posledice že čutila glavna gred in se popravljati ni splačalo, po mučnem in doooolgem iskanju sem dobil rabljen izpraven motor. Avto sem potem čez čas prodal.

Ter še nekaj podobnih tem, z istim problemom oz. podobnim problemom..

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 43066a99bc

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0

http://www.fixya.com/cars/t4659277-vw_g ... ht_warning

http://www.cars-guide.com/volkswagen-fo ... t2569.html

Priporočam ti, da se ne voziš dolgo, ampak čimprej pelješ avto k mehaniku, da se pomeri pritisk olja, če je ta OK, potem je težava res nekje v tej smeri(senzor, kabli..itd.) v kolikor je pritisk olja nizek...pa :?

Upam, da sem ti kaj pomagal. V kolikor te še kaj zanima me praši, ker jz sm skor diplomiru zraven podobnega problema.

Lp
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Ne sep 26, 2010 11:26 am

sori, ampak 75 km ni za 160, 170 km/h. Verjetno mazanje pri takih vrtljajih tudi ni najboljše.
 
mr.twister
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: So sep 06, 2008 2:30 pm

Napisal/-a mr.twister Ne sep 26, 2010 12:20 pm

a mogoče pa obstaja kakšna rešitev da olje ne zgubi svojih lastnosti tudi pr višjih obratih ?
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Ne sep 26, 2010 1:56 pm

mr.twister je napisal/-a:a mogoče pa obstaja kakšna rešitev da olje ne zgubi svojih lastnosti tudi pr višjih obratih ?


Olje ne sme zgubit svojih mazalnih lastnosti, ne pri 2000 rpm, niti pri 7000 rpm, razen če je olje res že 13let not...

Tukaj pri tem problemu nima takšne veze olje(razen če ga je premalo not...).
Tukaj je težava, da njemu senzor za pritisk olja, preko rdeče utripajoče lučke javi, da je nekaj narobe v mazalnem sistemu motorja.(padec oljnega tlaka..).
Lahko, da je nekaj narobe na sami električni napeljavi oz. je v okvari stikalo oljnega tlaka..lahko je pa okvara večja in se zna zgodit, da bo slej ko prej zopet iskal nov oz. drug motor..

Tukaj nebi smelo biti ugibanja. Čimprej je potrebno pomeriti oljni pritisk (preden bo oz. če že ni prepozno) in če bo ta OK iskati vzrok težave drugje.

Lp
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Ne sep 26, 2010 2:13 pm

Kakšni so pa kaj obrati pri tej hitrosti? Kak aftermarket hladilnik olja + dobro olje bi znal rešit to zadevo.
 
mr.twister
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: So sep 06, 2008 2:30 pm

Napisal/-a mr.twister Ne sep 26, 2010 2:51 pm

ma obrati so malo pod 5 (4500-5000) nekje.prej sm šou na eno furo okoli mesta ma se nč ni pržigala lučka(hvala bogu).kolko so pa kej stroški pregleda in popravil(tistih k pridejo u poštev v mojem primjru) ?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne sep 26, 2010 4:30 pm

mITJA122 je napisal/-a:
mr.twister je napisal/-a:a mogoče pa obstaja kakšna rešitev da olje ne zgubi svojih lastnosti tudi pr višjih obratih ?


Olje ne sme zgubit svojih mazalnih lastnosti, ne pri 2000 rpm, niti pri 7000 rpm, razen če je olje res že 13let not...

Tukaj pri tem problemu nima takšne veze olje(razen če ga je premalo not...).
Tukaj je težava, da njemu senzor za pritisk olja, preko rdeče utripajoče lučke javi, da je nekaj narobe v mazalnem sistemu motorja.(padec oljnega tlaka..).
Lahko, da je nekaj narobe na sami električni napeljavi oz. je v okvari stikalo oljnega tlaka..lahko je pa okvara večja in se zna zgodit, da bo slej ko prej zopet iskal nov oz. drug motor..

Tukaj nebi smelo biti ugibanja. Čimprej je potrebno pomeriti oljni pritisk (preden bo oz. če že ni prepozno) in če bo ta OK iskati vzrok težave drugje.

Lp


Se strinjam s tabo. Potrebno je preveriti oljno stikalo in tudi oljno črpalko. Glede na stil vožnje lastnika predlagam tudi menjavo olja za polno sintetiko primerno za športne motorje, ter prepolovljeni servisni interval. Predvsem pa čimprej nakup močnejše motorizacije.

Upam le, da ti motorji niso podedovali bolezni starih 1.6 in 1.8 bencinarjev iz 80 let, kjer je oljna črpalka rada vzela slovo ob taki vožnji.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
mr.twister
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: So sep 06, 2008 2:30 pm

Napisal/-a mr.twister Po sep 27, 2010 6:02 pm

danes sm pelju auto h mehaniku in je ugotoviu da se je zjebalo stikalo za olje(stroški 35e).Tlak olja je biu normal(4 cca) ampak mi je povedal da te meritve ne povejo kaj dosti ker auto ni deloval v istih pogojih kot takrat ko je prišlo do napake in da naj useno ne pretiravam preveč.uglavnem hvala usem za pomoč in koristne informacije =)
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Po sep 27, 2010 6:51 pm

mr.twister je napisal/-a:danes sm pelju auto h mehaniku in je ugotoviu da se je zjebalo stikalo za olje(stroški 35e).Tlak olja je biu normal(4 cca) ampak mi je povedal da te meritve ne povejo kaj dosti ker auto ni deloval v istih pogojih kot takrat ko je prišlo do napake in da naj useno ne pretiravam preveč.uglavnem hvala usem za pomoč in koristne informacije =)


No sam, da si rešil problem in da je bil strošek samo oljno stikalo ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov