imilet1 je napisal/-a: toda nikol ne ves kdaj ti bo olje spustu in pol si tud brez bremz(imam eno posodico za hidravlicno olje...).
Zajem olja za sklopko je višje kot zajem za zavore. Tako da bodo zavore še vedno delovale brez problemov. Preizkušeno - ko mi je na mojem preribalo gumijasto cev sklopke.
Če imaš delovni cilinder združen skupaj s potisnim ležajem, kot so omenili že prej, obvezno zamenjaj komplet. Nam tega niso naredili na T5 Transporterju ko je še bil pod garancijo, zato se je potel olje ulilo po sklopki in vztrajniku. Vse zanič, škode za okoli 700 €.
Pa še ena zanimivost, ki sicer velja za tovornjak MB 814, letnik 1985:
Po 15 letih nam je končno uspelo odpraviti trd pedal sklopke. Pri pedalu je namreč ena močna vzmet, ki nekako "pomaga" vozniku potisniti pedal z večjo silo kot bi jo zmogel sam. S pritegovanjem te vzmeti se nastavlja trdota. Če pa bi recimo hidravlika odpovedala (počena cev naprimer), pa bi pedal potegnilo do konca noter, enako kot pri nekaterih avtomobilih.