Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a kstelc Pe okt 08, 2010 11:07 am

Lepo pozdravljeni!

Zjutraj mi avto prvič, ko ga prižgem užge zelo grdo(seveda ob bolj hladnih jutrih) in to samo prvič lahko ga potem takoj ugasnem in na novo užgem pa bo prižgal normalno...Bil sem na testerju pa ni okazal nobene napake ampak sem kljub temu zamenjal grelne svečke in akumulator sedaj pa mi je zmanjkalo idej!?Avto je Audi a3 2.0tdi...Prosim za pomoč če je imel kdo podobne težvae!?


Lp
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe okt 08, 2010 11:10 am

grdo vžge?.......pri zagonu kej ropota, ali ko zalaufa grdo steče?........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Pe okt 08, 2010 1:09 pm

Če samo zelo nemirno steče, potem je lahko filter za nafto.
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Pe okt 08, 2010 2:02 pm

Kaj pa to pomeni grdo vžge?

Če si lahko sposodim tole temo: meni vse neki cvili, ko zjutraj vžgem, pa neki zatrese. Potem počasi nehava (periodični vzdihljaji:), ko avto neki časa laufa in se dobro ogreje pa čisto neha. Ampak naslednje jutro spet. Kaj to so jermeni? Poleti tega ni bilo.
 
Uporabniški avatar
dolenc46
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Sr dec 23, 2009 10:27 am

Napisal/-a dolenc46 Pe okt 08, 2010 2:08 pm

Kolega ma golfa IV tdi 105hp se mi zdi, 250k km pa narjeno generalko in ko ga vžge misliš da bo vse stran padlo kot da bi mel en kup krame v mašini in bi vsak cilinder po svoje laufu....v glavnem se kr ustrašiš ko to prvič slišiš :D

Ampak dela še vedno, ko se segreje se vse postopoma umiri in lepo dela, je pa to verjetno samo zmatrana mašina in posledica ne preveč dobro opravljene generalne ker avto pokadi kot lokomotiva....ampak to je pač star tdi ;)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe okt 08, 2010 2:34 pm

Tipičen odgovor predstavnikov tega foruma:
teral si mrzel avto! In zato ti bo kmalu crklna turbina. Moraš vedet da avto je kot človek. Ustajanje zjutraj je tudi njemu težko, rajši ga prižgi dopoldne, ko je že sonce venih. Avto je živo bitje prav tako kot človek!
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
rokoS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: So nov 17, 2007 8:53 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a rokoS Pe okt 08, 2010 2:42 pm

No jaz sem imel takšne težave na P307 in sicer je bil štarter čisto suh in je vedno, ko je nekaj časa stal (več kot 12 ur) spustil glas, kot da bi mlel orehe. Peljal avtoelektričarju, ki ga je razstavil in namazal. S tem so vsi zvoki izginili.

LP
Zadnjič spremenil rokoS, dne Pe okt 08, 2010 2:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Pe okt 08, 2010 2:46 pm

am ja tko malo se matra ko prižge..recimo eno sekundo ali dve teče na neki 500-600 obratov šele potem se normalno vžge pa zatrese se ful cel avto....drugače pa teče motor potem normalno...
 
Uporabniški avatar
dolenc46
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Sr dec 23, 2009 10:27 am

Napisal/-a dolenc46 Pe okt 08, 2010 3:24 pm

Lahko malo poveš, koliko km ima, ali ti je to začel sčasoma delat ali kar naenkrat.

Za dizle je značilno da v mrzlih dneh malo bolj glasno vžgejo, lahko pa je to posledica tega da so dize že malo zapacane(sploh če si bolj miren voznik) in saje v turbini in drugih komponentah. Vse sčasoma dobi malo lufta(turbina), mogoče malo upade kompresija....to je normalno za dizle.

Je pa težko kej definirat kaj je ker se težko opiše kakšen zvok je. ;)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe okt 08, 2010 3:38 pm

mal dlje časa ga verglaj pa malo gasa mu daj. Če ti na 500 obratih motor laufa ni najboljše in je boljše da ga ugasneš pa še enkrat zalaufaš.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Pe okt 08, 2010 4:47 pm

a vergla težko, ali lepo normalno?
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Pe okt 08, 2010 5:01 pm

kstelc je napisal/-a:am ja tko malo se matra ko prižge..recimo eno sekundo ali dve teče na neki 500-600 obratov šele potem se normalno vžge pa zatrese se ful cel avto....drugače pa teče motor potem normalno...

Možno, da kakšen cilinder ne dela, kot bi naj. Možno, da ni kompresije ali pa zapacane šobe....
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Pe okt 08, 2010 6:02 pm

sej ne da laufa na 500 obratov ampak pač ko zaverglam ne skoči takoj nevem na 900 tako kot normalno ko prižge ampak malo "zakašlja" al kako bi reku za kako sekundo pa zatese se pol pa normalno laufa naprej...pa lahko ga takoj nazaj ugasnem pa na novo prižgem pa bo pol lepo prižigal cel dan dokler spet ni celo noč ugasnjen
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe okt 08, 2010 6:07 pm

mal poglej grelne svecke ce so ok.
Ni vse res kar napišem
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Pe okt 08, 2010 6:10 pm

saj sem napisal da so grelne svečke ble menjane in akumulator ter da tester ni pokazal nobene napake..
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe okt 08, 2010 6:37 pm

Zgleda kot bi se ti v ceveh od goriva nabiral zrak in ko ga motor prebavi, potem dela naprej OK ...
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc So okt 09, 2010 1:44 am

Strokovnjak je napisal/-a:Zgleda kot bi se ti v ceveh od goriva nabiral zrak in ko ga motor prebavi, potem dela naprej OK ...



aha in kaj je treba tukaj narediti??
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 So okt 09, 2010 6:53 am

Al pa se čez noč nateče malo vode v kakšen cilinder.
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ So okt 09, 2010 7:58 am

A joj no, tko kot ti je že rekel nekdo malo višje, zamenjaj naftni filter in bo OK.

Drugače je pa normalno, da trahtar zjutraj, ko je mraz, malo bolj trdo zalavfa, sej potem se pa umiri.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc So okt 09, 2010 12:26 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:A joj no, tko kot ti je že rekel nekdo malo višje, zamenjaj naftni filter in bo OK.

Drugače je pa normalno, da trahtar zjutraj, ko je mraz, malo bolj trdo zalavfa, sej potem se pa umiri.


ja vem da bolj grdo prižge sam to se prej ni dogajalo recimo prejšnjo zimo...bom počakal še teh 3000 kilometrov, ki jih imam do servisa pa bom zamenjal ta naftni filter in vse ostalo kar spada zraven...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov