Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
cvalsr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne maj 10, 2009 8:53 am

Mehak zavorni pedal

Napisal/-a cvalsr Sr okt 13, 2010 5:04 am

Se opravičujem, ker je tema najbrž že odprta. Forum je enostavno preobsežen, da bi kaj našel v razumnem času - iskalnik ponudi čez tisoč (večinoma neustreznih) zadetkov s po desetinami odgovorov ...

Laguna 1 karavan dizel:
Na zadnem desnem zavornem cilindru se je "zjokala"; da je bilo vse kolo mastno. Zamenjal sem tesnila in je v redu, le zavorni pedal je mehak in se pogrezne skoraj do tal. Na drugi (včasih je potreben celo tretji) pritisk se napumpa in otrdi, vendar počasi spet zleze dol (v kakih 15 sekundah).
Zavore sem že dvakrat temeljito odzračil, pa ne pomaga. Kakega puščanja ni videti, zavorne tekočine v posodici ne zmanjkuje. Zmerno zaviranje deluje normalno, ABS nima težav (ko je cilinder puščal, se je pogosto vklapljal).

Prosim za kak nasvet - hvala!
 
punto05
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 10, 2007 4:40 pm

Napisal/-a punto05 Sr okt 13, 2010 7:14 am

Sistem ni odzračen.

LP
 
cvalsr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne maj 10, 2009 8:53 am

Napisal/-a cvalsr Sr okt 13, 2010 9:03 am

Kako ni odzračen??
Prosim, prizanesite mi s takimi odgovori.

To sam vem, da mora biti odzračen.
Je - dvakrat - nikjer se ne pojavi niti en mehurček!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 13, 2010 10:58 am

Toliko časa je treba odzračevati in vlivati novo olje, ne staro nazaj(!!), da spremeni barvo na novo olje. Zavorni regulator slabo spušča zadaj čez. Še bolje po montaži novega cilindra je, da pritisneš parkrat brez vijaka, da gredo iz kotov vsi zračni žepi lažje ven.
 
punto05
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 10, 2007 4:40 pm

Napisal/-a punto05 Sr okt 13, 2010 11:58 am

Če je sistem dobro odzračen in pedal vseeno pada dol, potem je krivec puščanje sistema navzven (kar praviš, da ne pušča) ali v samem sistemu (torej v glavnem cilindru).

Če torej sistem ne pušča in je odzračen, napumpaj pedal, da otrdi, potem pa pedal tišči z nogo. Če se pogreza, ti ne tesni glavni cilinder od znotraj. Pretesniš ali menjaš, ali pa greš k Fan-u, pa ti on porihta.


LP
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr okt 13, 2010 1:06 pm

Poznam težavo, žal pa ne tudi rešitve. oops To je delal moj 100NX. In ja, prezračil sem kar nekajkrat sistem. Enostavno ko si prvič pritisnil pedal si ga pohodil skoraj do konca, če si ga pritisnil takoj zatem je bilo OK za nekaj časa, potem ker nisi nič pritiskal pa spet isto sranje. Sumili smo glavni zavorni cilinder ampak sem prej prodal avto. oops
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Sr okt 13, 2010 3:10 pm

Tvoj sum je bil upravičen.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr okt 13, 2010 3:51 pm

v takih primerih se "zjebe" glavni zavorni cilinder in to takrat, ko tisti ki "pumpa" pedal zahodi v podn_adijo gumice

Ko menjate zav. tekočino ali cilindre na kolesih NE SME TISTI, KI "PUMPA" PRITISNIT PEDAL V PODN AMPAK SAMO DO POLOVICE OZ. TOLIKO, KOLIKO IMA NORMALEN PEDAL HODA...

Najbolje je pa novo zavorno tekočino z napravo namenjeno zato natočit v sistem
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr okt 13, 2010 3:56 pm

So zadaj bobni al diski??Če so bobni potem pakne ročno nastavi da se bo boben še vrtel in bo tud pedal višji,pedal pa ti je že prej najbrž not lezel samo tega nisi porajtal,ker pri vozilih z ABS-om se to pač dogaja.Zakaj??Ne vem.Probal sem jih kar precej in ko ga pritisneš in tiščiš potem čisto počasi pedal leze notri in to ne zaradi napake,ker so bila nekatera vozila tudi precej novejša...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr okt 13, 2010 4:00 pm

Pa še neki okol te mehkobe pedala.Če si menjal pakne ali ploščice le te potrebujejo enih 300 km da se usedejo,potlačijo... in do takrat je pedal tak gumijast pa zavore slabše primejo.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr okt 13, 2010 5:28 pm

Pozdravljeni

Z "kleščami", prijemalko, ali kakšnim drugim pomagalom stisnite fleksibilno cev ( ne preveč - z malo občutka ) na tistem kolesu, ki ste menjaval gumice. V koliko bi zavorna stopalka:
- postala visoka in trda - pušča zavorni cilinder ali je kaj narobe sestavljeno
- še zmeraj se pumpa in zleze nižje - gumice v glavnem zavornem cilindru so zanič

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
cvalsr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne maj 10, 2009 8:53 am

Napisal/-a cvalsr Če okt 14, 2010 7:51 am

(Vedno nova tekočina, nič menjano, diski, ...)

Torej zem z odzračevanjem / pumpanjem sam uničil tesnila glavnega zavornega cilindra?? :shock: Kako je to možno?? Na prejšnjih "dobrih starih" avtomobilih se mi to ni nikoli zgodilo. Mogoče zato, ker niso imeli servo ojačevalnika??

Hvala za pomoč

Gumijaste cevke si pa niti nove ne bi upal stiskati s kleščami, moja pa ima že dvoštevilčno starost ... ;)
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Če okt 14, 2010 10:33 am

cvalsr je napisal/-a: Mogoče zato, ker niso imeli servo ojačevalnika??


Vsak normalen avto, ki ima hidravlične zavore ima tudi servo ojačevalnik zavor (vsaj zadnjih 50 let), sicer bi bil pedal enostavno pretrd.
 
Uporabniški avatar
droš
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po feb 20, 2006 7:47 pm

Napisal/-a droš Če okt 14, 2010 11:15 am

jugo 45 ni mel servo ojačevalnika pa ni bil star 50 let ampak samo 25. :?
droš farer
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 615
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Če okt 14, 2010 12:56 pm

droš je napisal/-a:jugo 45 ni mel servo ojačevalnika pa ni bil star 50 let ampak samo 25. :?


Jugo ni bil avto, ampak je bil Yugo :)
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če okt 14, 2010 2:48 pm

cvalsr je napisal/-a:(Vedno nova tekočina, nič menjano, diski, ...)

Torej zem z odzračevanjem / pumpanjem sam uničil tesnila glavnega zavornega cilindra?? :shock: Kako je to možno?? Na prejšnjih "dobrih starih" avtomobilih se mi to ni nikoli zgodilo. Mogoče zato, ker niso imeli servo ojačevalnika??

Hvala za pomoč

Gumijaste cevke si pa niti nove ne bi upal stiskati s kleščami, moja pa ima že dvoštevilčno starost ... ;)

če gl. zav. cil hin (prej je bil o.k.) potem je sedaj šel v "maloro"..........kako in zakaj, ti bo napisal Fan, ker je on Dr. za zavore....

PS. se pa zgodi recimo na 2/5 če se nekontrolirano pumpa - pač batki v samem cilindu imajo "eno pot" konstantno, ko ti greš v podn, gre tudi "cilindre do konca" - ne vem kako bi ti razložil, oz. kako bi se izrazil/napisal........servo nima veze s tem....

aklan86 je napisal/-a:
droš je napisal/-a:jugo 45 ni mel servo ojačevalnika pa ni bil star 50 let ampak samo 25. :?


Jugo ni bil avto, ampak je bil Yugo :)

45 res ne, 55 ali celo EFI ..........ouuuuuuuuuu, še sedaj se mi sline cedijo - fantje, ne veste kaj ste zamudili, ko niste teh "ropotij" vozili in si jih lastili.... :-P
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe okt 15, 2010 10:49 pm

sašo5 je napisal/-a:45 res ne, 55 ali celo EFI ..........ouuuuuuuuuu, še sedaj se mi sline cedijo - fantje, ne veste kaj ste zamudili, ko niste teh "ropotij" vozili in si jih lastili.... :-P


Hahahahahahahahahahahaha
Drugega imeli nismo, Fičko, 126, in kasneje Jugo. Bilo je pa zabavno.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne okt 17, 2010 10:35 am

Fan je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:45 res ne, 55 ali celo EFI ..........ouuuuuuuuuu, še sedaj se mi sline cedijo - fantje, ne veste kaj ste zamudili, ko niste teh "ropotij" vozili in si jih lastili.... :-P


Hahahahahahahahahahahaha
Drugega imeli nismo, Fičko, 126, in kasneje Jugo. Bilo je pa zabavno.

Off:

In pri fičeku in pri yugoto 45 so mi zavore prijele bolje kot na marsikerem novejšem avtu. Samo pravilno je treba porihtat in nastavit zadeve....Konc koncev sem imel yugota 45 z 65 mašino pa nisem nič kaj pogrešal servo ojačevalnika.

On:
Če pedal pada oz. ni zavornega učinka kljub odzračenju in kljub ne puščanju sistema je treba krivca iskati v glavnem zavornem cilindru.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
cvalsr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne maj 10, 2009 8:53 am

Napisal/-a cvalsr Če okt 21, 2010 2:28 pm

Glavni cilinder nov (120€ + delo), avto kot nov. ;)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po okt 25, 2010 5:14 pm

Ok jutri grem končno zavore in olje menjat v servisu, ki se ukvarjajo z zavorami. Kaj zdaj naj jim bom pameten in povem da ne pritiskajo pedalo do konca? ali kako drugače da jim rečem? :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov