_furby_ je napisal/-a:enkrat sem tudi videl Imprezo, ki je imela neki podobnega. sicer ko je mozakar obrnu kljuc in sel z avta in ga zaklenil je le ta ostal prizgan se eno minut (vrjetno zaradi tega da se malo ohladi) in je nato ugasnil.
vrjetno je bilo to narejeno po istem patentu...
lisko je napisal/-a:Jaz sem to imel davnega leta 2007 gospodovega
Ni pa to nič kaj drmatičnega....sploh na kakem starejšem avtu. Uporabljal sem predvsem zjutraj ko sem pri moji stopil iz hiše na jutranji cigaret in kavo , avto pa je bil 25m stran pod nadstreškom.
Enostavno sem avto odklenil z daljincem in avto je vžgal. Ta čas ko sem jaz pokadil in se uredil je bil cajger pripopan na 90 stopinj....kabina pa prijetno vroča. Načrta seveda nimam ker vse stvari nardim iz glave....pa sem se zaklel , da ko bom delal nasljednji avto bo vse po reglcih....pa spet stara zgodba
Gre pa nekako takole:
Avto mora imet centralno daljinsko ali pa vsaj modul katerga lahko prožiš prek daljinca. Ko odkleneš da centrala ( lahko vzameš signal tudi iz motorčka) signal ki proži rele, kateri mora bit zvezan tako da ob zunanjem proženju drži samega sebe. Ta rele da naprej štrom releju za kontakt, ki prižge kontakt in ko se pojavi kontakt se proži nadaljni rele za zagon štarterja. Ko motor steče se ponavad lučke na armaturi ( olje aku...) ugasnejo....ko se lučke ugasnejo pa sprostijo rele kateri požene štarter in štarter gre v mirovanje, ker pa lučke ugasnejo pa se štarter ne prižge več.
Jaz sem kompliciral dalje ( in ker je dizel) je moral ob prižganem kontaktu počakat še grelne....torej počakal je grelne in nato štartal.Pa še dalje....če je vžgal in brez razloga ugasnil čez 10-20-30 sekund je ponovno počakal grelne in vžgal nazaj....Varnostni sistem pa je zahteval zategjeno ročno. Čeprav sem potem hotel sistem nadgradit , ker sem ugotovil , da samo ročna ni dovolj za ustavitev avta v primeru vžiga tako, da bi namestil še stikalo na menjalnik in če le ta ne bi bil v prostem teku pač ne bi vžgal. Ko sem gruntal dalje sem ugotovil , da se to lahko zgodi in avto ne bo vžgal....jaz pa bom ostal na mrzlem. Tako sem potem še zgruntal sistem, ki je stisnil sklopkomin tako je motor bil povsem ločen od pogonskega sklopa.....ampak do tega ni nikoli prišlo, ker je prej šel avto na obnovo....je pa vžigač na daljinca in mi prihranil marsikatero mrzlo jutro.
sablač je napisal/-a:evo dva moja izdelka ki sem jih uspel posnet
http://www.youtube.com/watch?v=jn9okfjP ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=2owqfo9T ... playnext=1
sablač je napisal/-a:70 metrov
ima pa zadeva prosta se dva kanala ( za daljinsko centralno zaklepanje ali vklop se dveh drugih naprav )
lp-m
sablač je napisal/-a:z to zadevo z gsm se mi se ni dal ukvarjat in jo verjetno tudi ne bom delo gre pa seveda tudi, ker te stvari delam bolj intenzivno pozimi ( drugace je pomanjkanje casa,ker spomladi, poleti in jeseni delam krovsko kleparske storitve) in za to ni veliko casa,.pozimi pa si cas krajsam z takimi stvarmi in predelavami svojih in bratovih vozil.
barossa45 je napisal/-a:Kako pa avto užge. glede na to, da ni ključa notri ( kode ) ?
Gigi21 je napisal/-a:Kje se da to kupit? Rabim to elektroniko cim prej hvala
sablač je napisal/-a:Gigi21 je napisal/-a:Kje se da to kupit? Rabim to elektroniko cim prej hvala
mam na zalogi.lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 120 gostov